MGMA (Magma d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska MGMA (Magma d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=blue]Dividenda Magme mršavih 2 kune[/color]

[color=black]Razlog je ovako oskudnoj dividendi vjerojatno opseg investicija u prošloj i ovoj godini, od koje se prvi povrati očekuju 2009.[/color]

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/trgovina/dividenda-magme-mrsavih-2-kune,11038.html

cak nitko niti ne reagira da je Magma objavila krive podatke o dobiti..

kako da reagiram kada ju kupujem.

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


cak nitko niti ne reagira da je Magma objavila krive podatke o dobiti..

?

Money talks, mankind listens... It's raining cash outside, and I'm not getting any wet!

Zanimljiva ova rasprodaja.
Pitam se što je “zajednica prodavatelja” očekivala od društva nakon troškova agresivnog širenja, izgradnje distribucijskog centra i troškova IPO. Koliko dobiti? Pa potrošili su je na širenje. Nije to štamparija novaca, nego širenje poslovanja kako bi povećali prihode, što zna potrajati.
Ili je razlog prodaje neispunjavanje zacrtanog Prospekta. Kasni se u realizaciji otvaranja zbog inih problema-nije li to razumno objašnjenje.
Nestrpljivost?…
Mislim da su prodavači pogrešno procjenili i da se treba pričekati, također i da će MGMA ostvariti planove i da neće previše kasniti u tome.

GLAVNU SKUPŠTINU
trgovačkog društva MAGMA d.d., Zagreb, koja će se održati u srijedu 30. travnja 2008. u 15 sati u kongresnom centru Hypo expo XXI, auditorij Kornati, Slavonska avenija 6, u Zagrebu.

http://www.nn.hr/Pokaz.asp?dok=%2Foglasi%2F2008%2Fobavijest%2F18032obavijest0000167%2Ehtml

Analitičari preporučuju ‘držati’ Magminu dionicu

Zbog lanjskih financijskih rezultata Magme, koji su ispod ranijih očekivanja menadžmenta, ali s obzirom na nastojanja tvrtke da poboljša efikasnost, analitičari Hypo Alpe Adria grupe daju za dionicu Magme preporuku ‘držati’

Ostvarivši lani 77 posto nižu neto dobit u iznosu od 6,9 milijuna kuna, što je znatno manje od 58,6 milijuna kuna koliko je menadžment tvrtke očekivao, rezultati Magme su razočarali, stoji u najnovijoj analizi Odjela za ekonomska istraživanja Hypo Alpe Adria grupe (HAAB). Kako se ističe u analizi, u Magmi opravdavaju neuspjeh u ostvarivanju zacrtane neto dobiti ekspanzijom maloprodajne mreže s 29 novih trgovina, čime se njihov prodajni prostor povećava za čak 54 posto, kao i unaprijed plaćenim troškovima za ekspanziju u ovoj godini.

Međutim, analitičari HAAB-a ukazuju na određene slabosti u poslovnom modelu, poput niske efikasnosti u upravljanju proizvodnom paletom te neodgovarajućom logističkom infrastrukturom potrebnom kao podrška energičnom rastu prihoda.Analitičari HAAB-a ukazuju i da su lanjski prihodi Magme od 827 milijuna kuna oko 13 posto ispod plana menadžmenta. Kao razloge tome, u Magmi navode kašnjenja u otvaranju shopping centara u Zagrebu, Splitu i Beogradu.Detaljnija analiza Magmine prodaje po segmentima ukazuje na 21-postotni rast prihoda u diviziji s najboljom maržom – Turbo Limaču. Na tržištima u Sloveniji i Srbiji ostvarena je pak najbrža stopa rasta, no s niske baze, ističu analitičari HAAB-a.

Daljnje prodajne mogućnosti na srbijanskom tržištu Magmi se otvaraju nedavnom akvizicijom srbijanskog distributera igračaka MPC Kozmolina za 1,5 milijuna eura te proširenjem na regiju distribucijskih prava dobivenih od drugog najvećeg svjetskog proizvođača igračaka Hasbroa, smatraju u HAAB-u.Uzimajući u obzir planirano otvaranje 20 novih trgovina na postojećim tržištima te lansiranje divizije Magma home, analitičari HAAB-a očekuju da će ove godine kompanija ostvariti prihode od prodaje u visini od 1,1 milijardu kuna, 29,6 posto više nego lani.

Očekuju i da će troškovi lansiranja novih koncepata, aktualna ekspanzija maloprodajne mreže i troškovno intenzivnije marketinške strategije, posebice na izvoznim tržištima, uz implementaciju SAP sustava, ove godine izvršiti pritisak na neto dobit. Dovršetak 15 milijuna eura vrijednog distribucijsko-logističkog centra trebao bi, međutim, značiti olakšanje za maržu, a puni efekt toga očekuje se od 2009. godine.

Nakon slabih lanjskih financijskih pokazatelja, analitičari HAAB-a značajno su snizili svoje procjene za Magmu, posebice na srednji rok, u kojem će ekspanzija pritiskati marže. Procjenjuju ciljanju cijenu te dionice na 245 kuna. S obzirom da trenutnu cijenu dionice Magme od 226 kuna, njezin potencijal rasta procjenjuju na 8,7 posto. Imajući na umu izglede te kompanije za dugoročnim rastom i nastojanja na poboljšanju efikasnosti, analitičari HAAB-a daju preporuku za tu dionicu ‘držati’. (H)[thumbsup]

Reče Hrvoje Stojić i skameni se na licu mjestu…..


Reče Hrvoje Stojić i skameni se na licu mjestu…..

A šta će ti tih 8% rasta,kad 9000 malih dioničara ima po 10.000 kuna dionica?pih.. [yawn]

Mene zanima ovaj dio

….. te lansiranje divizije Magma home ….

sta bi to bilo uopce?! Prvi put cujem…

Uz ustaljene Magmine divizije igračaka, sporta i mode koje čine okosnicu
poslovnog koncepta, Magma će se u 2008. godini po prvi puta predstaviti s potpuno novim
konceptom – Magma Home. Koncept je osmišljen po principu poklon galerija i dekoracija koje će
biti brandirane Magminim brandom. Projekt Magma Home krenut će paralelno na 4 lokacije –
Zagreb, Rijeka, Beograd i Budimpešta.

Ne znam jesam li nešto propustio, ali gledam ta FI za 2007. godinu i ne vjerujem da kompanije iz Službene kotacije mogu dati takve FI. Pa, tamo ne čak ni bilješki! Strašno…čak nisu izračunali niti zarade po dionici. NIŠTA![shocked]

Trebaju se koncentrirati na par stvari i samo tako će uspjeti. To je kao da Ikea proizvodi još i odjeću i automobile. Nije to samo tako.


Uz ustaljene Magmine divizije igračaka, sporta i mode koje čine okosnicu poslovnog koncepta, Magma će se u 2008. godini po prvi puta predstaviti s potpuno novim konceptom – Magma Home. Koncept je osmišljen po principu poklon galerija i dekoracija koje će biti brandirane Magminim brandom. Projekt Magma Home krenut će paralelno na 4 lokacije – Zagreb, Rijeka, Beograd i Budimpešta.

Rundo, odakle crpiš ove informacije, ja na brzinu progooglao, ali ne nalazim ništa. U prospektu prilikom IPO-a o tome nema ni slova, a niti na njihovim stranicama ništa ne nalazim. Dodaj koji link da i mi ostali pročitamo.
BTW Pajo Patče pridružujem se kritikama na račun FI-a. Jadno, nema što, od brojki u njemu nadalje.

TRTF-R-A: Bio on crn ili bijel, tartuf je uvijek gastronomski dragulj. Ali kao i svaki drugi dragulj i tartuf se teško pronalazi.

podbacio FI i to žestoko…nije ni čudo da im PR radi punom parom…treba to spinati….[angry]

New Report

Close