LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zato se vlasnik i zove ennergia naturalis..jer ce se bazirat na proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije..tamo čak uvijekni puše vjetar..tako da uz energanu na biomasu..i solarne panele..moguce je da ugrade vjetroelektrane..pa uz lučke usluge fino ce doci i proizvodnja elektricne energije koju Hep mora otkupiti po duplo vecoj cijeni..Novca ima..ideja ima..mogla bi to biti jedna lijepa priča..

Raspored brodova

Svaki mjesec ovakav, ne znam jel naplacuje luka jos usluge ili rade besplatno?

Kinezi ‘bacili oko’ na tri hrvatske luke





Plan se svodi na to da Kina, zahvaljujući svojim ogromnim tehnološkim, logističkim i ljudskim resursima, u zemljama poput Hrvatske, čija je infrastruktura dotrajala ili nedostatna, financira i(li) gradi velike infrastrukturne projekte poput cesta, željeznica i luka. Gradeći je drugima, Kina u prvom redu sebi gradi nove puteve za dopremu svoje robe. Ne čudi stoga što EU i SAD, koje su u trgovinskom ratu s Kinom, ne gledaju na taj kineski plan nimalo blagonaklono. Naročito ne u projektima poput Pelješkog mosta koji financiraju porezni obveznici EU, a gradi ga kineska kompanija.


U tom smislu, Hrvatska je Kini izuzetno važna točka na Novom putu svile. Zna se to još od samita 16 zemalja srednje i istočne Europe (CEEC) i Kine 2017. godine kada je premijer Andrej Plenković kineskom kolegi Li Keqiangu kazao kako je Hrvatska zainteresirana “da Rijeka, Split, Zadar i Ploče budu one europske luke u koje će gravitirati kineski izvoz”. Konkretno, u fokusu kineskog interesa su tri od četiri spomenute luke: Rijeka, Zadar i Ploče. No, ponajviše Rijeka zbog čega je Kinezima stalo do gradnje i 50-godišnje koncesije nad spomenutim kontejnerskim terminalom Zagrebačka obala, kao i izgradnje dionice pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac.

Laički gledano.Enna ako dođe do 51% vlasnistva..svoj udjel može prodati kinezima bez problema..I eto ti kinezi vlasnici Luke Ploče..Čak se i ne zna čiji kapital stoji iza Enne..ruski ili kineski..Možda je energia naturalis kineska firma😂😂😂

BabaLuji, 13.03.2021. u 10:00

Raspored brodova

Svaki mjesec ovakav, ne znam jel naplacuje luka jos usluge ili rade besplatno?

Ali je opet na vidiku neki cape size?ja ga ne vidim..

alt666, 14.03.2021. u 14:15

Laički gledano.Enna ako dođe do 51% vlasnistva..svoj udjel može prodati kinezima bez problema..I eto ti kinezi vlasnici Luke Ploče..Čak se i ne zna čiji kapital stoji iza Enne..ruski ili kineski..Možda je energia naturalis kineska firma😂😂😂

Je li Miroslav Škoro “ruski igrač”?

 

RUSKI OBRUČ OKO HRVATSKE: Kontroliraju plin, žele naftu, a upravo su dobili brojna polja i izvore vode; ‘Sada mogu raditi što žele’

 

tko zna, sve je moguce, al definitivno veliki potencijal 🙂

 

potencijal je neupitan,sada se radi na smanjenju rashoda i povećanju prihoda,isplaćeno je u zadnjih godinu dana 7 milijuna kuna otpremnina,izračunao sam da je to 93 radnika isplaćeno po 10 000 eura,ako su trošili godišnje na 550 radnika cca 64 milje kuna,tu dolazimo do uštede od 10 milijuna kuna godišnje..uštede će se vidjeti na bilanci već ove godine,a neto dobit će ovisiti o tome hoće li kretkoročne obveze prolongirati ili dsu ih odlučili odmah riješiti,uglavnom od ove godine krvna slika lkpc bilance će se značajno promijeniti na bolje,ako još sve to bude pratio značajan rast prihoda,onda je solidna neto dobit također neupitna,od sada pa nadalje i ubuduće..

Luka d.d. je prvenstveni koncesionar..tako da ce sigurno dobiti koncesiju na novi terminal za tekuce terete..s tom činjenicom pada u vodu teorija po kojoj lkpc nema nikakve koristi od tankova ATT-a..doduše nema koristi sada ali ce imat od iduce godine..isto kao što je bila laž da Aluminij čini 50% prihoda..utvrdilo se da je riječ o samo 8% prometa..

https://zurnal.info/novost/23858/jamski-rudnici-pred-zatvaranjem-nema-neduznih-za-socijalnu-katastrofu

Dva broda iz Rusije dovoze aluminijske ingote u Mostar preko lkpc…dakle Aluminij Mostar počinje sa radom..🤩🤩

Promet u prva 3 mjeseca cca 800 000 tona..međutim rast prometa očekuje se u drugom dijelu godine kad ce se zatvorit najmanje 1 rudnik..ali kad bi ostalo ovako..sa 3.2 milijuna prebačenih tona i sa 95 radnika manje..očekivana dobit bi trebala biti oko 20 milijuna kuna..da bi postigli učinak Luke Kopar..trebali.bi dodatno otpustiti 50 ak ljudi ili podignuti promet na min 5 milja tona..onda bi sa prekrcanih 5 milja tona imali dobit od 50 milja..što bi bilo preko 100 kn po dionici..to bi mozda mogli ostvariti iduce godine..no živi bili pa vidjeli..

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne varam

apatero1, 31.03.2021. u 11:20

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne 

apatero1, 31.03.2021. u 11:20

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne varam

Ne..to bi bio najveci promet luke ikada..a trenutni max kapacitet je oko 7 milja tona godišnje..mislim da s e sutra zatvara rudnik Kreka..a i Zenica ne može izdrzat do kraja godine..a potražnja za ugljenom ostaje ista..jamski rudnici ugljena izbacuju godišnje oko 3.5 milijuna tona uglja..ostat ce samo površinski..samo Zenica izbacuje godišnje oko milijun tona ugljena..oni su bankrotirali..sav taj ugljen ce morat uvoziti preko lkpc..do kraja godine cemo točno znati koji se rudnici mrkog ugljena u Bih zatvaraju pa cemo o da imat bolju sliku koliko ce im uglja trebat više iz uvoza..

 

https://www.luka-ploce.hr/terminali-i-usluge/raspored-brodova/uf..u samo 15 dana u najavi 242 000 tona..gotovi su im rudnici..a ne gasi se još niti jedan blok termoelektrane..u biti izgasit ce se 2 u 2 godine ali i upalit ve se 3..samo termoelektrana Tuzla guta 3.5 mil tona ugljena

pogledajte šta se dešava kada samo jedan rudnik stavi ključ u bravu..u ovom slučaju rudnik Kreka je obustavio proizvodnju na mjesec dana,i to zamislite,dok se situacija ne popravi..možeš mislit..u najavi u samo 15 ak dana dolazi 5 brodova koji ukupno nose 280 000 tona ugljena,jel vam sada jasno šta će se desiti ako se zatvore 5 ili 7 rudnika..u punom radu nova dizalica može godišnje transpotirati čak i 7 milijuna tona ugljena,i ako se pridruži tome i obala 5 za manje brodove,to bi moglo ići godišnje na 9 milja tona samo za ugljen,toliki su trenutni kapaciteti..mogao bi ovaj mjesec biti rekordan po prekrcaju..vidit ćemo ubrzo,ali sve se ispunjava kako sam i očekivao…

New Report

Close