Potpuno se slažem sa zaključnom tezom kako je najteži zadatak stvoriti okruženje za stvaranje novih radnih mjesta.
Što uopće znači stvoriti okruženje za radna mjesta? Znači li to:
– olakšati uvijete investiranja;
– fleksibirati i reformirati tržište rada,
– reformirati obrazovani sustav,
– omogućiti otvaranje tvrtki za 10 kuna, kada svatko zna da je teže zatvoriti tvrtku nego otvoriti,
– ili možda motivirati poduzetnike da se upuste u poduzetništvo i razvoj?
Mislim da tek ono okruženje koje je poduzetnički kvalitetno okruženje, a koje poduzetnici sadašnji ili budući prihvate, može omogućiti izlaz iz krize i razvoj.
Poduzetnici kao i potrošači iznenadili su svojom rezigniranošću i defanzivom sve evropske vlade kao i vlade u evropi i americi.
Njih za sada nitko ništa niti ne pita niti ne čuju tu „ gromoglasnu tišinu“, ali ih zato debelo i duboko opterećuju! A oni su uporno“ tiho“.
Već i starogrčki diktatori su znali za poruku: kada je narod( čitaj: potrošači i poduzetnici) tiho, otpuštaj stezanje i opterećenje!