JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tuna je aludirao na obećanje rješavanja jamstva za uklete novogradnje.

Međutim, poznavajući našu administraciju rok od 10 dana je par mjeseci, a zbog boldanog dijela ovo mi više zvuči kao politička govorenacija, nego kao najava nekakvoga rješenja.

Specijalni objekti su uvijek imali posla i imati će ga, a stvarno nemaju puno veze s problemima Brodosplita, iako su dio Brodosplita d.d..

Bačić je potvrdio je novinarima da će Vlada u idućih 10 dana Brodosplitu dati jamstva za gradnju dva broda za splitski Jadroplov. Također je najavio i izgradnju novih brodova za hrvatske brodare.

Pa šta nije onaj Papić pričao o isporuci broda 2009. godine.
Ili će ovi iz Brodosplita ući u Guinessovu knjigu rekorda ili od toga neće biti ništa do 2012-13.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

a čuj, kad počneš ovo čitati
Vaš link
zapitaš se da li će išta biti i 2013. [huh]

inače, dogovorena su dva broda. jedan za 2009. i jedan za 2010.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


U Brodosplitu potpisan ugovor za gradnju dva ro-ro broda za Jadroliniju

Tuna to nije isti Brodosplit. To je zasebna firma tzv Specialna proizvodnja koja je bila specializirana za vojne projekte.
[/quote]

surla, bumbi, jel’ vam ovo zvuči poznato: specijalna vozila?

[smiley]

mi samo u specijalce znamo ulagati !

I love the Smell of Profits in the Morning



U Brodosplitu potpisan ugovor za gradnju dva ro-ro broda za Jadroliniju

Tuna to nije isti Brodosplit. To je zasebna firma tzv Specialna proizvodnja koja je bila specializirana za vojne projekte.
[/quote]

surla, bumbi, jel’ vam ovo zvuči poznato: specijalna vozila?

[smiley]

mi samo u specijalce znamo ulagati !
[/quote]

Za vrijeme rata i to su proizvodili. Sjećate li se onih dugih, nezgrapnih oklopnjaka ZNG-a. Izašli su iz ovih pogona.

Iskorištenje flote u ovom kvartalu max 89 % !!!
Gubitak zbog dokovanja u ovom kvartalu bar 10 mil. kn + troškovi dokovanja.
Ako im tečajne razlike i amortizacija ostanu na nivou iz 1.Q bit’ će žestokog minusa i u 2.Q.
Svjetski bulkerski fenomen.


Iskorištenje flote u ovom kvartalu max 89 % !!!
Gubitak zbog dokovanja u ovom kvartalu bar 10 mil. kn + troškovi dokovanja.
Ako im tečajne razlike i amortizacija ostanu na nivou iz 1.Q bit’ će žestokog minusa i u 2.Q.
Svjetski bulkerski fenomen.

zahvaljujem na gornjem kratkom komentaru , skroz loša procjena poslovanja za 2 Q .
toliko da mi je ovo skroz čudno i sumnjivo . veliki postotak bulk firmi radi pozitivno, više nego dobro, a ovaj naš mali jdpl ovako slabo, kako kaže kolega , "svj.bulkerski fenomen ", što jest.
predobro je vrijeme vozarina da se radi slabo, postavlja se pitanje da li slabi management može dovesti do ovakvih rezultata , kolege su već pisale o "kozmetici" itd .
zbog čega se to radi , jesu li neki dr.budući ciljevi u toku (npr.privatizacija) , namjerno zahebavanje fondova sa cijenom ili nešto dr.?
što se tiče managementa, ipak, ne mogu vjerovati da su tako loši, ipak ima tu starih morskih vukova , koji znaju svoj posao. jesu demode , ali ipak nekog kokota znaju.
nešto tu ne štima , zar ne ?!

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Moje mišljenje je da je bio totalni promašaj ova revalorizacija flote (jedino ako nisu baš morali, ali ne znam zašto onda nisu i drugi brodari revalorizirali vrijednost brodova). Imalo bi smisla u cilju smanjenja poreznog opterećenja, ali porez se trenutno ne plaća na pomorski transport. Mogli su pričekad dok ne istekne razdoblje bez poreza pa onda revalorizirat flotu i povećat amortizaciju.

Danas liparenje na kupnji oko cijene od 616 kn…

Ja ne dam Jadroplov po toj cijeni, drzim i cekam. Iako FI za 1Q i kako se cini po glasinama da ni 2Q nece biti bolji, mozda Jadroplov ode i ispod te cijene.

Ali ovo je ZSE, financijska izvjesca nemaju velik utjecaj 😀

"Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi." Grunf, TNT

Evo da i ja dan svoj skromni osvrt na fin izvješće i pljuvanje po istom:

Novac na računu i blagajni:
31.12.2007. 232 452 000,00 kn
31.03.2008. 243 006 000,00 kn

Vrijednost dolara $:
31.12.2007. 4,985456 kn
31.03.2008. 4,593981 kn

Očiti je pad vrijednosti dolara za jedno 8% i od tuda tih 21 449 000,00 kn negativne tečajne razlike…za one koji ne razumiju; na računu imaju $ a u financijskim izvještajima vrijednost se prikazuje u kn.

Novac na računu u $:
31.12.2007. 46 626 025,78 $
31.03.2008. 52 896 605,36 $ (znači ipak su zaradili nešto)

Dugoročne obveze:
31.12.2007 187 242 000,00 kn
31.03.2008 166 841 000,00 kn

Kratkoročne obveze:
31.12.2007 86 909 000,00 kn
31.03.2009 84 601 000,00 kn

Ukupno su obveze manje 31.03.2008. za nekih skromnih 22 707 000,00 kn

Sad se postavlja pitanje ako su smanjili dio obveza i imaju više keša na računu, kako onda to da posluju u minusu???

Svi znamo da je DOBIT = PRIHOD – RASHOD. Vidljivo je da je prihod narastao oko 20%; sa 85 478 000,00 na 104 637 000,00 kn, dok je rashod na krilima AMORTIZACIJE od 36 730 000,00 kn narastao još i više…da ne spominjem i negativne tečajne razlike.

Sve u svemu JDPL posluje dobro, iako uvijek može i bolje…nemojte da Vas samo jedna stavka „DOBIT“ navede na krivo mišljenje, JDPL ipak zarađuje novac!

To sam napisao cim je izvjesce izaslo.Dajte gledajte firmu kroz EV/EBITDA ili free casflow.
Firma vrijedi svaka koliko casha zaradjuje i to je to.
A cash se tu lijepo nagomilao jer se vraco dug i povecao se na racunu…
Sta ce ti dobit od 100 milja ako nemres isplatiti dionicarima jer nemas casha.

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

@Tolisimus

Obzirom na to koliko dugo i s kolikim dijelom portfolia sam bio u JDPL bilo bi ludo da nisam pratio detalje izvješća , ali i druge stvari u vezi JDPL.
JDPL ne posluje dobro.
Naravno , minus je umjetno proizveden povećanjem amortizacije i negativnih tečajnih razlika.
Uobičajeni nivo NTR bio je cca 10 – 11 mil kn kvartalno.U 1Q08 iznosio je 21 mil kn.
I uobičajeni nivo amortizacije je povećan za cca 20 mil kn u kvartalu (sa 17 na 37).
Ako i povećamo neto dobit za ukupni iznos od tako dobivenih (očekivanih) 30 mil kn , još uvijek je dobit samo 23 mil kn i slabija je od 4.Q07 , unatoč tome što je TCE zbog povoljnijih novih ugovora u 1Q08 povećan za cca 30 %
U ovom kvartalu (2.Q08) su nevjerovatnom serijom dokovanja već sada uspjeli u tome da si umanje prihod za skoro jedan brod od 7 (aktualno stanje na nivou kvartala je korištenih 6,23 broda umjesto raspoloživih 7,00) i – ako amortizacija i NTR ostanu na nivou iz 1Q08 – samo ih čarolija može spasiti od drugog uzastopnog kvartalnog minusa , što je u doba booma dry bulka podatak za Guinessovu knjigu rekorda.
Firma kojoj je trenutačni NAV (i korigiran) debelo iznad 900 radi uzastopne minuse , umjesto da joj kvartalni profit bude reda veličine 40-50 mil kn.Ako je vrhunac modernog shippinga držati lovu na računu onda imamo svjetske prvake.Grci bi ih za takvo vođenje brodarske firme uvaljali u katran i posuli perjem…..

New Report

Close