JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


burza kažnjava bahatost, sjećaš se …

Što nalaže da je tebe kaznila odavno.

I'LL BE BACK

je, na 600,00 kn …

I love the Smell of Profits in the Morning


burza kažnjava bahatost, sjećaš se …

jebi ga, trebao si si rijesiti indg na vrijeme, nije da ti nisam rekao na vrijeme…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje



To garantira relativno najveća likvidna imovina,veća od svih sastavnika crobexa.

što imaju više keša od HT-a?

[/quote]
Relativna zaduženost i kod HT i JDPL oko 16%.Najmanja od svih dionica crobexa.

Međutim P/BV kod JDPL o,18.Vjerovatno najmanji u EVROPI.

Dobit u zadnjem kvartalu JDPL 24 kn,a HT će toliko imati za cijelu godinu.
Bitno je da na ovim razinama potencijalni rast HT u slijedečih nekoliko godina 100%.
A JDPL sa rastom vozarina i tri četiri puta.
A eventualno preuzimanje i prodaja od države minimalni rast 100% u slijedečih šest sedam mjeseci.

Ne prepucavam se ,niti želim biti pametan već iznosim činjenice.

U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.

koliko je ono nominala 360 kn


U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.

Zaboravan možda jesi , ali ne zaboraviš tu i tamo baciti pokoju bombu……



U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.

Zaboravan možda jesi , ali ne zaboraviš tu i tamo baciti pokoju bombu……
[/quote]
Da li ova bomba bi mogla biti prava.Jer i nakon korekcije vrijednosti imovine imovine s obzirom na
pad vrijednosti brodova ,ali i rast US$ BV je preko 700 KN po dionici.Kupnja po nominali,iako bi to
mogla biti minimalna početna cijena bi za kupca bila dobar posao.



U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.

Zaboravan možda jesi , ali ne zaboraviš tu i tamo baciti pokoju bombu……
[/quote]
Ma nije mi ta namjera, samo prenosim šta čujem.)

pozdrav

Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.

Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!

pozdrav!

LEAVE THE WORLD BEHINED




To garantira relativno najveća likvidna imovina,veća od svih sastavnika crobexa.

što imaju više keša od HT-a?

[/quote]
Relativna zaduženost i kod HT i JDPL oko 16%.Najmanja od svih dionica crobexa.

Međutim P/BV kod JDPL o,18.Vjerovatno najmanji u EVROPI.

Dobit u zadnjem kvartalu JDPL 24 kn,a HT će toliko imati za cijelu godinu.
Bitno je da na ovim razinama potencijalni rast HT u slijedečih nekoliko godina 100%.
A JDPL sa rastom vozarina i tri četiri puta.
A eventualno preuzimanje i prodaja od države minimalni rast 100% u slijedečih šest sedam mjeseci.

Ne prepucavam se ,niti želim biti pametan već iznosim činjenice.
[/quote]

dakao da iznosiš činjenice … to samo onaj pačenik sakai u svakom mom postu vidi ruganje … bah ne ću trošiti više riječi na …

e sad kada već uspoređuješ firme koje nisu iste djelatnosti, onda u jednadžbu trebaš unijeti i neke datosti istoga …

tako npr. telekom će, bez obzira na krizu imati više manje stalan cash flow (račune za tel. moraš plaćati), ali postoji opasnost prelaska na druge operatere … sve se to više manje može otprilike sračunati … (iskreno, meni se ne da)…

s druge strane, brodari su ciklika, pa bi im i cijena trebala biti volatilnija … što i je slučaj … dakako da je potencijal rasta jdpl puno veći, ali treba dočekati trenutak kada će vozarine ponovno početi rasti …

a to je ono što sam ja i pokušavao pisati, a dotični me prozvao bahatim … veliko je pitanje kada će vozarine opet UP … i na koje će se razine vratiti …

isto vrijedi i za stanove, da se razumijemo …

što se tiče P/BV, on bi uskoro mogao biti i 18, ne zbog cijene, već zbog B … ako krene revalorizacija, ovaj put nadolje … huh …

I love the Smell of Profits in the Morning


Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.

Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!

pozdrav!


Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.Sva ova naklapanja treba analizirati,ali da će JDPL ići u privatizaciju možemo biti
sigurni.S obzirom na pedesetak zaposlenih JDPL nije firma od posebnog državnog interesa,kao što su
brodogradilišta.Uvjet za ulazak u EU je privatizacija poduzeća i izlazak države iz većinskog vlasništva.
I to je diktat kojeg se Hrvatska mora pridržavati.


Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.

istina, osim kada se primjenjuje Tehnička analiza. Tu neki sebi daju za pravo da to nije tako.

I love the Smell of Profits in the Morning



Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.

Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!

pozdrav!


Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.Sva ova naklapanja treba analizirati,ali da će JDPL ići u privatizaciju možemo biti
sigurni.S obzirom na pedesetak zaposlenih JDPL nije firma od posebnog državnog interesa,kao što su
brodogradilišta.Uvjet za ulazak u EU je privatizacija poduzeća i izlazak države iz većinskog vlasništva.
I to je diktat kojeg se Hrvatska mora pridržavati.

[/quote]

Sve gore stoji, naravno da će u privatizaciju i to jako brzo ali pisati da će to biti za tri mjeseca i da će cijena bit po nominali, to ipak malo deplasirano.
Što se mene tiče brzo je ako bude do karaja sljedeće godine!

A cijena, cijenu će znati samo odabrani a marekt će odreagirati kako najbolje zna!!!

pozdrav!

LEAVE THE WORLD BEHINED


što se tiče P/BV, on bi uskoro mogao biti i 18, ne zbog cijene, već zbog B … ako krene revalorizacija, ovaj put nadolje … huh …

je, ni više ni manje nego 18. ak će brodovi vrijediti 1% od vrijednosti na početku godine. [tongue]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

New Report

Close