JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

uf tnx evo sad ću ga skinut [lol]


Da pojasnim moj jučerašnji post vezan uz dobit koju predviđam na oko 40mil usd ili 200 mil kuna. 4 bulk carriera izvjesno je danas imat će prosječni dnevni najam 40.000 usd, (Trogir u 3.mjesecu se ide s 16.000usd dnevnog najma, uz put nešto o vrijednosti Trogira, lani je kupljen za cca 33mil, a na kraju godine procijenjen na 67milusd), dva kontejneraša i Ist uz uvjet da se ne proda imat će prosječni dnevni najam 25.000usd, što sve skupa daje dnevne prihode od 235.000usd od 3.mjeseca. Dnevne troškove po brodu, uključujuči troškove kredita, troškove glavnog ureda možemo procijeniti na 16.000usd po brodu, dakle zaokružimo to sve na 115.000 usd dnevno. Zbog dokovanja brodova, eventualnih gubitaka uzmimo da će jdpl sve to ostvarivati 330 dana u 2008. Dakle 120.000usd neto dnevne dobiti x 330 dana daje iznos od 39,6 mil usd neto dobiti što jest 30% više od 30mil usd dobiti koja se oćekuje u 2007.

Da pojasnim svoju raniju prosudbu:

Prihodi su recimo O.K. 235.000 USD dnevno x 330 dana = 77,5 mil USD = cca 390 mil kn
Međutim rashode si – po mom mišljenju – potcijenio.
Ako uzmemo ukupne rashode (bez izvanrednih) za I-IX to je cca 208 mil kn.
To je oko 22.000 USD dnevno po brodu.Znači 154.000 x 360 dana = 55,5 mil USD = cca 280 mil kn
Dobit 110 mil.
Ako uzmemo samo troškove III kvartala , onda su oni veći i iznose 23.500 USD po brodu dnevno.
Ukupni troškovi u tom su slučaju oko 300 mil kn , a dobit 90 mil.

Eto , zato – iako sam veliki optimist u vezi JDPL i čini mi najzastupljeniji dio portfolia – nisam toliko optimističan kao ti dok ne srežu troškove.
A o tome da u prosjeku imaju bar 2 – 3.000 USD dnevno troškova po brodu više nego konkurencija je svojedobno pisao i Techman.

fazan
Po ovome ispada da će dobit 4 kvartala biti dvostruko veća od dobiti za prva tri kvartala zajedno. Imaš li neko razumno objašnjenje za ovo: nisu knjižili sve prihode u prva tri kvartala, drastično su smanjili rashode, imaju neke izvanredne prihode?

Imam, značajan rast vozarina na njihovim brodovima Split, Mosor, Don Frane Bulić i Ist se desio u drugoj polovini godine i posebno u zadnjem kvartalu, recimo Don Frane Bulić je mislim s 20.000ak usd dnevnog najma otišao na 42.000 usd, ne znam pojedinačno za svaki brod, ali je porast bio drastičan. Sav taj porast je u biti bila neto dobit jer su spomenuti brodovi i na 20.000-25.000usd bili izuzetno profitabilni. Znam, kad su gradili Split i Don Frane Bulić da je u poslovnim planovima kao kalkulacija uziman dnevni najam od 11.000usd kao onaj koji pokriva kredit i sve druge troškove. Troškovi su išli gore (posada, rezervni dijelovi itd.,) ali ni iz bliza nisu rasli kao vozarine. Mislim da je realno kalkulirati danas dnevne troškove njihovih brodova na 13.000 usd, ali zbog sigurnosti sam u prethodnom postu uzeo 15.000usd.


Pazi pitas na temi JDPL ljude koji vjerojatno imaju JDPL da li ce vise rasti JDPL ili ATPL?? Koji klinac?

Plavi imam obe dionice [wink]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

uh poboljsava se kvaliteta pisanja na ovoj temi…. [thumbsup][thumbsup][thumbsup]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Nabidavanje u tijeku.

uf, došli smo i mi drukeri na svoje …

I love the Smell of Profits in the Morning

Danas bi moglo biti veselo. 661 zadnja prije otvaranja. Smješi nam se blokada [tongue]


značajan rast vozarina na njihovim brodovima Split, Mosor, Don Frane Bulić i Ist se desio u drugoj polovini godine i posebno u zadnjem kvartalu, recimo Don Frane Bulić je mislim s 20.000ak usd dnevnog najma otišao na 42.000 usd, ne znam pojedinačno za svaki brod, ali je porast bio drastičan.

Da li je provjerena informacija za iznose novih najmova?


Jel se to misli na 2008. godinu? Inače, smeta me tvrdnja da se kupuju 2 broda, a nikakvog navoda od kuda info, itd. O tome smo pričali još u 11. mjesecu, pa sam ja podsjetio na to prije mjesec dana i nitko nije reagirao. Dakle, kupnja 2 broda spada mi u pretpostavke (ki bi da bi) koje neću uračunavati.

Riki!
Ljudi stavljaju na forum informacije koje imaju. Ako ti se ne svidjaju ignoriraj ih a ako imas kontraargumenat stavi ga. Ja znam o ta dva broda malo vise i nije nikakvo naklapanje. Sjeti se da sam ja prvi pisao o njima. JDPL je drzavna firma i kod njih sve ide malo sporije.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Što se tiče novogradnji informacija je 100% točna i provjerena, uvijek ono što pišem, pišem u dobroj vjeri i može se desiti da je nekad nešto i netočno (što se uostalom svagdje dešava),ali izvori nisu ‘rekla-kazala’ nego ljudi iz i oko pomorstva i brodogradnje

Znam kako ide u drzavnim firmama. Ako je tako, drago mi je da razmišljaju o trošenju novca koji se skuplja na računu. Nadam se da će ovo dodati i malo ulja na Fazanovu vatricu [thumbsup]

Uz sjećanje na Basila:

Darya Brahma (56,000 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery Nemrut Bay Feb 1-2, redelivery worldwide, 12 months, $51,000 daily.
Lepta Galaxy (52,378 dwt, 14.5/28.4L(A), 2002-built) delivery Greece Feb 4-8, redelivery worldwide, 12 months, $47,500 daily.
Pacific Bangpu I (26,564 dwt, 13/17L, 1985-built) delivery London Feb 3-8, redelivery Spore/Jpn Rge, $36,000 daily.

Ovo znači da već sada Trogir može dobiti pristojnih 40 – 45.000 za godinu dana , a i starkelja Ist (kad izađe iz podnajma) može dobro potegnuti…….

Da nam je promet kao na ATPL potegli bi mi i više…[thumbsup]

Mislim da nećemo danas extrahigh ali kroz par dana…
Da se promet malo zahukta.[wink]

Kad neće na burzi hoće ovdje: www.bux.to/?r=kurtisaa

lijepo je vidjeti i da su naši brodari krenuli gore po uzoru na američke….samo tako naprijed….
p.s. ovo nije drukanje ,nego realna observacija [lol]

DOKUP!

na 700 kuna ,,,2000 i kusur komada[yawn][yawn]

Nikad se ne znojim dok plaćam ,znojim se dok cijenu dogovaram.

New Report

Close