Zanimljivo. Sveti Dujam trenutno vozi za 7.000USD po danu, a već je ugovoren novi charter koji počinje 01. ožujka i to za svega 3.000 USD po danu 😬.
.
Ako je suditi po ovome period loših vozarina će potrajati.
.
Izvor je Signal Shipping.
Samo temeljem ova dva ugovora, tijekom ta dva mjeseca ce ovaj jedan brod skupiti minus od gotovo 4 milijuna kn. Znamo da su im 4 od 5 brodova na spotu, odnosno kratkorocnom time charteru… bit ce cupavo.
Jedine točne vozarine su one potvrđene od uprave a to su 12.000 i 12.500 za LPG novogradnje i 30.000 USD(-trošak goriva) za bulker Split 1998.g.
Sve druge objavljene po netu mogu biti i spot vozarine po kojima voze unajmitelji brodova,a ne brodar koji je vlasnik broda.
Vozarine za LPG niti vozarina za Split nije potvrdjena od strane uprave.
.
Ova tvoja druga konstatacija je moguca samo u slucaju da je JDPL dala svoje brodove u bareboat charter nekom unajmitelju, a sto znamo da nije slucaj. JDPL svoje brodove daje u kratkorocni time charter (nekada su znali raditi i voyage charter). Zato nemam zasto sumnjati u ove vozarine objavljene na netu.
Zanimljivo. Sveti Dujam trenutno vozi za 7.000USD po danu, a već je ugovoren novi charter koji počinje 01. ožujka i to za svega 3.000 USD po danu 😬.
.
Ako je suditi po ovome period loših vozarina će potrajati.
.
Izvor je Signal Shipping.
Ja ti u ovo ne vjerujem. Često su to falsifikati, pa čak i na razini foruma.
Nema tu neke volatilnosti, promjena trenda visi u zraku, a znamo da nije bilo baš prodavatelja, osim nekolicine. Neki bi se htjeli vratiti, a neki ne bi. Čudni su putevi moždanih stanica.
Evp clanak i na naslovnici Poslovnog. Kazu da brod vec od sutra pocinje ostvarivati prihod od najma.
sve je to potvrđeno
Domaća tvrtka kupila novi tanker, prvi u Hrvatskoj za prijevoz ukapljenog naftnog plina
Zanimljivo. Sveti Dujam trenutno vozi za 7.000USD po danu, a već je ugovoren novi charter koji počinje 01. ožujka i to za svega 3.000 USD po danu 😬.
.
Ako je suditi po ovome period loših vozarina će potrajati.
.
Izvor je Signal Shipping.
Sv. Dujam vozi trenutno po 8000$,i nije istina da vozi od 01.03. po 3000$ po danu. Jer nije ugovoreno jos nista od 01.03.
Znamo da je sv. Dujam vozio ukrajinsko zito po 33000$ jer je ugovorio za kraci period do kraja godine.
Evp clanak i na naslovnici Poslovnog. Kazu da brod vec od sutra pocinje ostvarivati prihod od najma.
sve je to potvrđeno
Domaća tvrtka kupila novi tanker, prvi u Hrvatskoj za prijevoz ukapljenog naftnog plina
Šta je to točno potvrđeno i šta hoćeš ovim postanim člankom reći? Znamo da su dari taj brod u dugoročni najam, ali ne znamo za koji iznos. Do ovih 12-13k smo nekom dedukcijom došli mi ovdje na forumu, to nije info koji je došao od Uprave. Ista stvar je i sa ovim bulkerom koji je u dugoročnom najmu.
.
U ovom članku koji si gore postao stoji samo sljedeće:
“U vladi su tada istaknuli da je za taj LPG brod osigurano dugoročno zaposlenje na razdoblje od pet godina, uz ugovorenu vozarinu znatno veću od troškova iskorištavanja LPG broda…”
Pa sta ti tu nije jasno? Jesi tu informaciju dobio od mene ili od Uprave?
.
Ne sporim da je vozarina najvjerojatnije negdje u tom rasponu, pa ja sam valjda prvi o tome pisao jer sam dobio nekakvu informaciju sa godisnje skupstine iz cega se moglo zakljuciti da je vozarina ugovorena u tom nekom rasponu, ali sporim tvrdnju kolege Lapad da to pouzdano znamo jer je info dosao direktno od strane Uprave.
.
Samo se o tome radi.
Upravo gledam do 8,5€ ima preko 2tis kom, do 8€ dvostruko vise.
Lijepo je vidjeti kako cekaju i nadaju se.
Ali ce uskoro morati po asku ako zele sakupiti određenu kolicinu.
“12tis $ je ugovorena vozarina za novi brod.”
Ovo je za LNG? To mi se čini nekako malo, jesi siguran?
Nije malo, to je najam za bareboat charter, to nije TC vozarina koju smo navikli pratiti na bulkerima. Ovo je cista lova za JDPL od koje placaju samo financiranje broda i ostatak im je dobit, nema operativnih i drugih troskova kao u TC najmu.
zar nije ovo tvoje