Nevjerojatno da netko želi prodati ispod 70 kn nakon svih dobrih vijesti ovdje zadnjih dana.
A i futuresi opet okreću u plus i moglo bi doći do značajnijeg rasta vozarina u sljedećem razdoblju.
Nevjerojatno da netko želi prodati ispod 70 kn nakon svih dobrih vijesti ovdje zadnjih dana.
A i futuresi opet okreću u plus i moglo bi doći do značajnijeg rasta vozarina u sljedećem razdoblju.
futuresi su ti u debelom minusu .
Jdpl sa vozarinama od 7tis $ je radio na nuli. Sad su vozarine oko 20 tis $ pa nadalje, zavisino o brodu koji je na trenutnom ugovoru.
Vi pricate o dnevni padovima ili … na futuresima.
Članak vezano za količinu tereta, porast u svim segmentima. Spominje se i jadroplov i posao sa starim željezom u jednom dijelu. Zanimljivo je kako čelni ljudi luke Rijeka i Split ne kriju zadovoljstvo radom.
Gledajući trend kretanja vrijednosti dionice na burzi, je li to pomalo firma ide u stečaj!?
Ja mislio da je JDPL već skoro dvije godine cash-mašina,
ali po cijeni više izgleda kao trash-mašina!?
Da, sad dok je jeftino nitko ne kupuje dok opet ne dođe kakva dobra vijest, (a ona koja će sigurno doći je naravno uskoro izvješće za 2.kvartal), pa ne skoči opet 15-20% u danu.
Tako to ide na ZSE.
Kolega je bio na današnjoj skupštini pa sada imamo puno novih i zanimljivih podataka.
NAV na današnji dan iznosi 233 kn po dionici. Flota vrijedi 72M USD, a zanimljivo je da nekretnine procjenjuju na 10M USD.
Evo tablice vrijednosti pojedinih brodova sa prezentacije koja je bila na skupštini, procjena vrijednosti je prema Clarksonsu na dan 04.07.2022.
Evo i one moje stare tablice izračuna NAV-a prema podacima od Cleavesa. Ja sam cijelo vrijeme za ova dva najstarija broda Split i Solin računao samo scrap vrijednost jer Cleaves nema tablice za tako stare brodove. Ovakav pristup je podcjenjivao vrijednost flote, ali sam se prilično iznenadio kada sam vidio da je ta razlika sve samo ne beznačajna. Clarksons Split procjenjuje na 7M USD, a Trogir na čak 10M USD. To je bitno više od 5,M USD kolika je scrap vrijednost.
Tako danas po cijeni dionice od 57 kn P/NAV iznosi svega 0,24, što je najniže od kada ja pratim ovu dionicu!?! Dakle, za svaku kunu uloženu u kupnju dionice ove firme dobijete 4 kn vrijednosti – stvarne vrijednosti stvarne utržive prihodovne imovine. Sve brojke su točne, provjerene i potvrđene od strane Clarksonsa, tako da me više nitko ne može prozivati za navlačenje, izmišljanje, pretjerivanje… i šta sve već nisu govorili za ove moje tablice.
Na skupštini je bilo još i drugih zanimljivih informacija, ali o tome ćemo drugi put.
Tržišna vrijednost brodova je za čak 130M kn veća od knjigovodstvene.
NAVps = 233 kn
P/NAV = 0,24
Prosječni P/NAV peer grupe ovih velikih stranih kompanija iznosi 0,70. Prema tome je JDPL podcijenjen gotovo 3 puta. Ponavljam – 3 puta podcijenjen. A dodatno na to, kažu da su i strani brodari sami po sebi podcijenjeni. Koliko je onda JDPL podcijenjen? Ovo je valjda najpodcijenjenija keš mašina u svemiru!