Na drugom forumu ima PROCJENA poslovanja JDPL od novopecenog stručnjaka za shipping i dry bulk gosp. mittka.
O kakvom se stučnjaku radi najbolje govori njegova prognoza za 1Q o dobiti 17 mil kn, a bio je GUBITAK u iznosu 8.3 mil kn.
Promašaj od 25 mil kn.
Sad prognozira dobit za 2q 24 mil kn.
Analiza je puna na mjernih neistina i izostavljenih ogromnih troškova do kovanja u 2.i 3Q,i ostalih troškova za koje dotični ne zna da postoje u shippingu.
1.Prosjecni brod Jadroplova je Handymax od 48.000 dwt a ne supramax od 58.200 dwt na kojeg se odnosi BSupramax Index(BSI).
To je namjerna neistina.
2. Handymax Trogir 44.000 dwt 2001.je u škveru zbog SS/DD(suhi dok i obnova klase).
-trošak za te 2 stvari cca 1 mil $
-ugradnja BWTS cca 600-900.000 $
-ostali popravci=?
Sveukupno cca 2 mil $=12.5 mil kn
Ista stvar čeka Handymax Split 42.500 dwt 1998. u 3Q,dodatnih 12.5 mil kn troška.
Sveukupno 25 mil kn troška kojih nema u mitkovoj analizi.
3.Handymax Split je trebao biti u puerto quetzal još sredinom svibnja a vidimo da je došao u tu luku tek ovih dana.
Za svaki dan kašnjenja broda brodar unajmitelju plaća penale za koje mittko i slični ne znaju da postoje, pa se iznenadne u FI otkud gubitak a dobre vozarine.
Kako to?
Zasto je bio gubitak u 1Q?
Ajde pojasni mi kad si veliki strucnjak.
Nemoj pisat dalje da mi ne odgovori.
Pa cu ti ja odgovoriti.
Na drugom forumu ima PROCJENA poslovanja JDPL od novopecenog stručnjaka za shipping i dry bulk gosp. mittka.
O kakvom se stučnjaku radi najbolje govori njegova prognoza za 1Q o dobiti 17 mil kn, a bio je GUBITAK u iznosu 8.3 mil kn.
Promašaj od 25 mil kn.
Sad prognozira dobit za 2q 24 mil kn.
Analiza je puna na mjernih neistina i izostavljenih ogromnih troškova do kovanja u 2.i 3Q,i ostalih troškova za koje dotični ne zna da postoje u shippingu.
1.Prosjecni brod Jadroplova je Handymax od 48.000 dwt a ne supramax od 58.200 dwt na kojeg se odnosi BSupramax Index(BSI).
To je namjerna neistina.
2. Handymax Trogir 44.000 dwt 2001.je u škveru zbog SS/DD(suhi dok i obnova klase).
-trošak za te 2 stvari cca 1 mil $
-ugradnja BWTS cca 600-900.000 $
-ostali popravci=?
Sveukupno cca 2 mil $=12.5 mil kn
Ista stvar čeka Handymax Split 42.500 dwt 1998. u 3Q,dodatnih 12.5 mil kn troška.
Sveukupno 25 mil kn troška kojih nema u mitkovoj analizi.
3.Handymax Split je trebao biti u puerto quetzal još sredinom svibnja a vidimo da je došao u tu luku tek ovih dana.
Za svaki dan kašnjenja broda brodar unajmitelju plaća penale za koje mittko i slični ne znaju da postoje, pa se iznenadne u FI otkud gubitak a dobre vozarine.
Kako to?
To su sve one-off items i za svaki taj trošak svaki od tih brodova će najmanje toliko vise vrijediti nakon ugradnje m/remonta. Ti rashodi mogu utjecati na kvaratlani rezultat, medjutim u duljem roku će se višestruko naplatiti.
Vidimo po koliko trenutno ATPL ugovara Handy-E. Ne vidim razlog zašto to i JDPL ne bi.
https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp
Vozarine su presle 30tis $.
https://dionice.net/attachment/7601-img-20210625-221805-jpg/
Objektivno je ocekivati i 40 do kraja godine.
Sto se ovoga kvartala tice ocekujem dobit od nekih 8-10 mil kuna s razloga sto im je jedan brod bio na dokovanju poradi BWTS-a i obnove klase pa to treba platiti ja racunam izmedju 11-13 mi kuna.
Ako bi vozarine u ovome kvartalu za Hendye a jadroplov ih ima 5 ostale na ovoj razini tj 28 000 a breakeven za Jdpl je oko 12000 ocekujem dobit oko 40 mil kuna u ovome kvartalu s time da sam racunao utilizaciju na 80 dana sto se jadroplova tice tj ocekujem u ovome kvartalu zaradu od 40 kuna po dionici a cijena na burzi 50 kn uglavno jeftino da boli glava