Vrlo površna analiza. Nigdje se niti ne spominje Lošinjska plovidba koja ima respektabilnu flotu od 6 bulkera koji sada postižu odlične ugovore i 4 kontejnerska broda. Drugo, piše da vozarine za tankere padaju već par godina, ali to nije istina jer vozarine malo rastu malo padaju, a sada su na vrlo solidnim razinama, jedino su u jesen i zimi 2004. bile osjetno više. Ni P/E omjeri nisu baš vrlo slični kod svih brodara, kao ni P/S omjeri. Mediteransku plovidbu niti ne treba spominjati u ovom konteksu, ali kad ju već spominje onda je mogao spomenuti (osim naravno vrlo jake Lošinjske) i Splitsku plovidbu koja ima bar nekakve bulkere. Također interesantna brodarska firma je Brodospas, al naravno tu bi se trebalo malo više potruditi da se dođe do podataka.
konačni utisak nakon pročitanog članaka je da autor želi doprinijeti oporavku dionice Atlantske plovidbe.
Vrlo površno sagledana i ocijenjena dionica Tankerske plovidbe , razlozi za smanjenje cijene kako kod Tankerske tako i kod Uljanik plovidbe , kao i povrna analiza vozarina za tankerski prijevoz
topalov opet druka za LPLH… 🙂
pa mora čovjek..što ..ne vidiš da se LPLH…zaribala
Mora da se druka inače nema kruha :). Istina, malo nam je Lošinjska u banani, ali evo ko i svi ostali nadamo se da će koja kap s Ine sletjet i ovdje.
je. tankerski index nikad niže… zato je prije 3 mjeseca dosegao 2250 bodova kada je u roku 2 mjeseca skočio sa 1000 bodova. inače nemam tankersku, ali vidim da je izvještavanje na razini. novinari kod nas više ne postoje. samo piskarala…