DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


A ne znam, mozda dočekaš te 2 kn, a možda i ne, ne bih bio tako siguran

meni se ne žuri, keš je na računu i može stajati mjesecima…poanta je da ako dođe do (očekivanog) spajanja dionica, to će biti barem 2 sadašnje dionice za jednu novu, a možda i više pa je u takvom preračunavanju tih 2 kn kao razina ulaza kakva takva sigurnost da u tom spajanju neće biti pušing do neba…zato mi nije na kraj pameti kupovati sad po 4 ili više kuna….ali ti samo navali i kupuj sada, ja ti sigurno nisam konkurencija…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

sada je valjda sve deblokirano, hoće li ovi teletabisi još prodavati
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/end5qVbvZ3XarNjTWYyAqQ==.pdf



A ne znam, mozda dočekaš te 2 kn, a možda i ne, ne bih bio tako siguran

meni se ne žuri, keš je na računu i može stajati mjesecima…poanta je da ako dođe do (očekivanog) spajanja dionica, to će biti barem 2 sadašnje dionice za jednu novu, a možda i više pa je u takvom preračunavanju tih 2 kn kao razina ulaza kakva takva sigurnost da u tom spajanju neće biti pušing do neba…zato mi nije na kraj pameti kupovati sad po 4 ili više kuna….ali ti samo navali i kupuj sada, ja ti sigurno nisam konkurencija…
[/quote]

A ništa, fala ti

mislim da je početak izgubljnog na dobrom putu x2

Poslovni računi ĐĐ Grupe i Specijalnih vozila su sada deblokirani (ĐĐ Strojna obrada i ĐĐ Energetika nisu ni bili u blokadi i posluju pozitivno). Više ne prijeti predstečaj ili stečaj. ĐĐ Industrijska rješenja su u predstečajnoj nagodbi (predviđa se dokap od strane Grupe, otpis za pojedine vjerovnike do 70%, sve u svemu obveze ĐĐIR bi nakon predstečaja trebale biti samo oko 26 mil kn (sada su oko 150 mil. kn). Više informacija je dostupno na e-oglasnoj. Nastavlja se restrukturiranje Specijalnih vozila koja su ključ uspijeha.

Predsjednik Uprave je nedavno izjavio da je godinama uspješno vodio Strojnu Obradu i da je to društvo sve te godine poslovalo pozitivno izuzev dvije godine najteže krize!

Ne ulijeva li to bar neku nadu da se konačno DD izvuče iz stanja u kome je danas? Tko zna više od njega, odnosno tko bolje može definirati probleme od njega koji godinama živi i bori se svakodnevno sa istima?
.
Good luck!

Za potrebe Hrvatske kopnene vojske nastavit će se opremanje jurišnom puškom i pripadajućom opremom, započet će projekt opremanja borbenim vozilom pješaštva Bradley, a očekuje se završetak generalne revizije tenka M84 i završetak izgradnje vojarne u Vukovaru.

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/morh-u-podebljan-novcanik-evo-na-sto-ce-ove-godine-potrositi-5-3-milijarde-kuna-20200206

Life all comes down to a few moments. This is one of them.


Ako je zadnji izašao 2003. zašto se od 96 naovamo kao broj M-84 uvijek vrti podatak o 72-75 tenkova toga tipa, znači ne dolazi ništa novoga. Koliko je DDJH uopće ovladao komplet proizvodnjom ako znamo da se kupla i neki djelovi radili u Sloveniji, top je iz Bosne, elektronika Iskra, tj. Fotona i Rudi Čajevac…Koliko je uopće realno čekivati da DDJH može pokrenuti neku proizvodnju ili značajniju modarnizaciju tog tenka? Remont ni ne spominjem kao neki izvor prihoda jer je minimalan…

ĐĐ jedini može pokrenuti komplet proizvodnju. Fotona i Čajevec su prošlost i odavno su zamjenjeni s boljim i bržim sustavima, novi Degman standard je generaciju ispred toga što je bilo razvijeno u Jugoslaviji. Broj od 72 do 75 znači da su svi borbeno sposobni, za razliku od komšija koji od svojih dvjestptinjak komada imaju samo dvadesetak operativnih. U Srbiji ne rade proizvodnju ili modernizaciju zato jer nemaju struke/znanja, a zadnji put kad su mislili da su pametni grunulo im je u tenku.

Od desetak firmi koje rade vrhunske tenkove u svijetu, jedino ĐĐ može proizvesti i modernizirati M-84 ili M-95 bez većih ulaganja. Rusi su probali ponuditi Kuvajtu modernizaciju kuvajtskih M-84 pa nisu uspjeli, na kraju će Kuvajt kupiti T-90 od Rusa umjesto ići na modernizaciju M-84 na Degman ili neki viši standard u ĐĐ. Da je RH sama investirala u modernizaciju M-84 na Degman standard svih hr atskih tenkova, možda bi se i Kuvajt odlučio na istu stvar. Ovako, političari su ĐĐ izbili mogući prihod.


https://zse.hr/userdocsimages/novosti/cWbH0k6ZWobmnk1Fkswk1w==.pdf
Je li netko prisustvovao skupštini dioničara da nas ovdje izvijesti pismeno o onome što su Vam iz uprave prenijeli usmeno.
Koliko je duboko blato i ima li mogućnosti za čupanje?

Činjenica je da ĐĐ nije poslao poziv dioničarima za skupštinu, što ukazuje da je vodstvo uprave još uvijek neozbiljno. To ukazuje da je blato duboko, ali i da ima mogućnosti čupanja jer koliko sam uspio isčitati iz tiska, netko iz Vlade je najavio da će svim firmama u kojima RH ima vlasništva i kojima prijeti kriza slati umjesto novaca – povjerenika. Uljanik i ĐĐ su tu očito dobri primjeri za državnu intervenciju, jer su to firme koje po specifičnosti posla koji rade – uopće nisu trebale ići u stečaj.


Sada se ima love – za vagone i drugo …

Netko je očito prigovorio kako to da Damir K može dati krajem 2019. godine preko 300 milijuna kuna od strane RH unaprijed (avansno!) za helikopetere Crni sokol koji nam uopće ne trebaju i koji još neće doći u RH, a ne daje novac za modernizaciju tenkova u ĐĐ ili za borbenu eskadrilu.

MORH avansno platio UH-60M Black Hawk

To se nikad tako ne radi jer se većina tih vojnih sustava plaća tako da dogovor prati banka i plaća u etapama kako je koji dio posla izveden. Stoga je nepojmljivo da je od našeg novca iz poreza plaćeo više helikoptera koji nam ne trebaju, koji još nisu ni proizvedeni, avansno, za koje piloti još ni obuku nisu napravili, i koji još nisu isporučeni Hrvatskoj. To je čisto razbacivanje novaca koji je bio predviđen za borbenu eskadrilu, a da Damir K na prvom natječaju nije ni poslao upit Dassault za Rafale.


Evo opet skrivenog prodavača (vjerojatno fond) na 4,80 kn (988 komada vidljivo, ukupno vjerojatno 19.760 dionica).

Očito se Croatia osiguranje i dalje iskrcava. Koliko je ono njima bio ulaz, negdje oko 2kn po dionici?


Kaze premijer da je Krsticevic vidno potresen. Kad ispliva koliko je jos toga dobio da unisti holding sto ce onda biti? Jakoooo potresen

Po tome kako je brzo predao novu imovinsku karticu, izgleda da ga je Plenković dobro protresao. Čini se da je Premijer Damira K suočio s činjenicama, tako da se ne bih čudio ako uskoro stavi nekog pametnijeg i sposobnijeg na to mjesto. Do sada su potezi ministra obrane bili sve samo ne razboriti ili dobri za Hrvatsku vojsku i proračun, a za državne firme poput ĐĐ bolje da ne govorimo.


https://www.sbonline.net/ekskluzivno-intervju-s-bivsim-radnikom-specijalnih-vozila—vjerovali-smo-svi-sindikatu-posebno-baricu–mladji-su-se-bunili-no-oni-su-usutkavali–192

Hvala na dobrom linku, a nekako mi se i činilo da bi to moglo biti tako unutra. Mladi se obično bune ali ne znaju što napraviti, a stariji se radije iskrcavaju jer vide da je pet do ponoći. Uh.


https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:029608-2020:TEXT:HR:HTML

Počeo je MORH ugovarati poslove s ĐĐ. Revizija tenka M-84 za početak…

Redoviti servis, čak i u manjem omjeru nego inače. Ništa novo, nažalost.


Poslovni računi ĐĐ Grupe i Specijalnih vozila su sada deblokirani (ĐĐ Strojna obrada i ĐĐ Energetika nisu ni bili u blokadi i posluju pozitivno). Više ne prijeti predstečaj ili stečaj. ĐĐ Industrijska rješenja su u predstečajnoj nagodbi (predviđa se dokap od strane Grupe, otpis za pojedine vjerovnike do 70%, sve u svemu obveze ĐĐIR bi nakon predstečaja trebale biti samo oko 26 mil kn (sada su oko 150 mil. kn). Više informacija je dostupno na e-oglasnoj. Nastavlja se restrukturiranje Specijalnih vozila koja su ključ uspijeha.

Ima li negdje plan restrukturiranja?


Za potrebe Hrvatske kopnene vojske nastavit će se opremanje jurišnom puškom i pripadajućom opremom, započet će projekt opremanja borbenim vozilom pješaštva Bradley, a očekuje se završetak generalne revizije tenka M84 i završetak izgradnje vojarne u Vukovaru.

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/morh-u-podebljan-novcanik-evo-na-sto-ce-ove-godine-potrositi-5-3-milijarde-kuna-20200206

Primjeti samo da ako izuzmemo ovih 300 milijuna kuna koje je Damir K dao za preskupe helikoptere Crni sokol koji nam ne trebaju, novac bi bio na razini prijašnjih godina. Dakle, gdje su stavke za tenkove i poslove ĐĐ s tenkovima ili bilo kojim drugim proizvodom?



Ako je zadnji izašao 2003. zašto se od 96 naovamo kao broj M-84 uvijek vrti podatak o 72-75 tenkova toga tipa, znači ne dolazi ništa novoga. Koliko je DDJH uopće ovladao komplet proizvodnjom ako znamo da se kupla i neki djelovi radili u Sloveniji, top je iz Bosne, elektronika Iskra, tj. Fotona i Rudi Čajevac…Koliko je uopće realno čekivati da DDJH može pokrenuti neku proizvodnju ili značajniju modarnizaciju tog tenka? Remont ni ne spominjem kao neki izvor prihoda jer je minimalan…

ĐĐ jedini može pokrenuti komplet proizvodnju. Fotona i Čajevec su prošlost i odavno su zamjenjeni s boljim i bržim sustavima, novi Degman standard je generaciju ispred toga što je bilo razvijeno u Jugoslaviji. Broj od 72 do 75 znači da su svi borbeno sposobni, za razliku od komšija koji od svojih dvjestptinjak komada imaju samo dvadesetak operativnih. U Srbiji ne rade proizvodnju ili modernizaciju zato jer nemaju struke/znanja, a zadnji put kad su mislili da su pametni grunulo im je u tenku.

Od desetak firmi koje rade vrhunske tenkove u svijetu, jedino ĐĐ može proizvesti i modernizirati M-84 ili M-95 bez većih ulaganja. Rusi su probali ponuditi Kuvajtu modernizaciju kuvajtskih M-84 pa nisu uspjeli, na kraju će Kuvajt kupiti T-90 od Rusa umjesto ići na modernizaciju M-84 na Degman ili neki viši standard u ĐĐ. Da je RH sama investirala u modernizaciju M-84 na Degman standard svih hr atskih tenkova, možda bi se i Kuvajt odlučio na istu stvar. Ovako, političari su ĐĐ izbili mogući prihod.


https://zse.hr/userdocsimages/novosti/cWbH0k6ZWobmnk1Fkswk1w==.pdf
Je li netko prisustvovao skupštini dioničara da nas ovdje izvijesti pismeno o onome što su Vam iz uprave prenijeli usmeno.
Koliko je duboko blato i ima li mogućnosti za čupanje?

Činjenica je da ĐĐ nije poslao poziv dioničarima za skupštinu, što ukazuje da je vodstvo uprave još uvijek neozbiljno. To ukazuje da je blato duboko, ali i da ima mogućnosti čupanja jer koliko sam uspio isčitati iz tiska, netko iz Vlade je najavio da će svim firmama u kojima RH ima vlasništva i kojima prijeti kriza slati umjesto novaca – povjerenika. Uljanik i ĐĐ su tu očito dobri primjeri za državnu intervenciju, jer su to firme koje po specifičnosti posla koji rade – uopće nisu trebale ići u stečaj.


Sada se ima love – za vagone i drugo …

Netko je očito prigovorio kako to da Damir K može dati krajem 2019. godine preko 300 milijuna kuna od strane RH unaprijed (avansno!) za helikopetere Crni sokol koji nam uopće ne trebaju i koji još neće doći u RH, a ne daje novac za modernizaciju tenkova u ĐĐ ili za borbenu eskadrilu.

MORH avansno platio UH-60M Black Hawk

To se nikad tako ne radi jer se većina tih vojnih sustava plaća tako da dogovor prati banka i plaća u etapama kako je koji dio posla izveden. Stoga je nepojmljivo da je od našeg novca iz poreza plaćeo više helikoptera koji nam ne trebaju, koji još nisu ni proizvedeni, avansno, za koje piloti još ni obuku nisu napravili, i koji još nisu isporučeni Hrvatskoj. To je čisto razbacivanje novaca koji je bio predviđen za borbenu eskadrilu, a da Damir K na prvom natječaju nije ni poslao upit Dassault za Rafale.

[/quote]

Nagasaki, od tebe uvijek dosta informacija ali ponovno dosta netočnih. Poziv na zadnju glavnu skupštinu je javno objavljen putem Zagrebačke burze https://zse.hr/default.aspx?id=94916 kako i propisuje Zakon o trgovačkim društvima.

Za tenkove se slažem u potpunosti, da je RH ulagala, ĐĐ bi vjerojatno dobio modernizaciju tenkovskog programa Kuvajta i to bi bili strašni poslovi za ĐĐ ali još nije izgubljeno tehničko znanje kao što je to slučaj u susjednim zemljama. Što se Bradleya tiče, to će raditi ĐĐ ne samo za MORH nego i za susjedne zemlje koje će dobiti donaciju. Amerikanci još uvijek ne mogu naći adekvatnu zamjenu za Bradleya koju u službi ostaje najmanje do 2040. Eto, to je toliko loše vozilo da će ga Amerikanci zadržati još 20 godina u službi.

Nagasaki
Znateli koja je provizija na 300 milja?
Sve je receno

Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

najvrednije stvari u životu su besplatne


Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

Kad je to bio problem u Hrvatskoj?

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8

New Report

Close