DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tržište je u rastu, a ĐĐ je jedan od značajnijih igrača. Znači potencijal postoji.

Ideje naše benzin Vaš!

Đuro Đaković Specijalna vozila d.d., tvrtka u sastavu grupacije Đuro Đaković, je s francuskim naručiteljem
sklopila ugovor o isporuci teretnih vagona za prijevoz kolutova lima. Vrijednost ugovora je 137 milijuna kuna,
a isporuke vagona počinju krajem 2019. godine i nastavljaju se tijekom 2020. godine.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/NbA7RFvybzAN0Nhxbqu0Bg==.pdf

za novi posao s vagonima izgledno je očekivati da će završiti kao i svi do sada -novim gubitkom ili u najboljem slučaju s 0…i na takvu vijest dionica skoči gore skoro 6%?
neeevjerojatno, samo na zse

Nadam se da nećemo u godišnjem izvještaju za 2019 opet čitati kako su se stvorili novi minusi zbog izgradnje vagona već da će konačno nešto i zaraditi na tim silnim vagonima

Tijekom godine idu vijesti o sklopljenim poslovima. U godišnjem pak vijesti o gubitku na tim poslovima. Đuro je zakon.


Tijekom godine idu vijesti o sklopljenim poslovima. U godišnjem pak vijesti o gubitku na tim poslovima. Đuro je zakon.

hahaha, živa istina!

svaki ugovor novi gubitak..čudo od firme

Ugovor od 138 mil. kuna ne znaci previse dok nema podatka sto treba isporuciti za tu cijenu. Nije isto za navedeni iznos isporuciti 50 ili 500 vagona, to je taj fenomen gubitka. Takodjer je fenomen i prekapanje novih ugovora. Nap. isporuka vagona vec krajem godine po ovom ugovoru, kako kada se tvrdilo da su kapaciteti popunjeni za cijelu i dio preostale godine? Da li je u stvari to uopce novi ugovor, izmjena postojeceg ili zamjena za stari ugovor od kojeg se odustalo i definirao novi sa visom ili nizom cijenom?

Kako god, još jedna godina lovačkih priča.

ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

u nastavku ….. Kroz ugovore koji ulaze u proizvodnju u drugoj polovici ove godine postignute su značajno više prodajne cijene vagona, što u kombinaciji s internim mjerama vezanim za povećanje efikasnosti u proizvodnji predstavlja dva preduvjeta za promjenu trenda u poslovanju. Osim navedenog, u procesu je iznalaženje rješenja adekvatnog financiranja proizvodnje koje treba omogućiti smanjenje troškova nabave repromaterijala i opreme te kooperacije. Navedene četiri mjere imat će izravan utjecaj na promjenu trendova poslovanja u narednom razdoblju. Potvrđeni koncept i kvaliteta vagona kao rezultata vlastitog razvoja te intenzivne aktivnosti na tržištu, doveli su ĐĐ Specijalna vozila d.d. u završnu fazu ugovaranja proizvodnje za veliki dio 2020. godine.


ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf

Ideje naše benzin Vaš!

Hm, radnicima uplaćuju doprinose za plaće sa zakašnjenjem…sa odgodom
plaćanja u poreznoj… što će biti kada krene naplata zadnjeg kredita čiji je
poček još ovu godinu?

“Poslodavac je dana 07.02.2019. godine potpisao Upravni ugovor s Poreznom upravom za otplatu duga u 12 mjesečnih anuiteta, koji se uredno i na vrijeme podmiruju. Tek po pristiglim obavijestima zaposlenicima smo doznali kako do ispunjenja obveza iz Upravnog ugovora neće biti izdana Rješenja o utvrđivanju godišnjeg poreza na dohodak za 2018. Isti Upravni ugovor je poslodavac potpisao i 22.01.2018. godine, koji je uredno otplaćen, te tijekom utvrđivanja godišnjeg poreza na dohodak za 2017. nismo imali isti problem.”

https://sbplus.hr/slavonski_brod/gospodarstvo/industrija/sindikat_ih_optuzio_za_neplacanje_doprinosa_grupa_reagirala.aspx#.XVQdy-Mza9I

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!


ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf


Đuro spalioničar! Dok se to ne privatizira kao Petrica ima samo gubitke da gomilaju.



ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf


Đuro spalioničar! Dok se to ne privatizira kao Petrica ima samo gubitke da gomilaju.
[/quote]

Nazalost, potpuno ste u pravu, ovdje samo privatizacija pomaze… Pogledajte Petricu kako posluje pod privatnom cizmom, a dionica porasla za 75%…Pa ne mozes, kao kod Djure, restrukturirati firmu 5 godina, uz 2 dokapa i onda u izvjescu napisati da prethodi novo restrukturiranje. Kako stvari stoje, do kraja godine ce natuci dodatnih 30 – 35 mil. kn. gubitka kao i prijasnjih godina, a kad istekne pocek od 2 godine krece i naplata zadnjeg kredita od HBOR-a kojeg su dobili uz jamstvo drzave. Ovo je kao Titanik, muzika jos svira, a brod i dalje tone, samo sta ce biti kad orkestar stane!?….

Napomena: Ovaj komentar nije preporuka za kupnju ili prodaju dionica. Udijeli koji like, znam da imaš! Vratit ću 100%, majke mi!

iCem, 17.08.2019. u 09:36
Nazalost, potpuno ste u pravu, ovdje samo privatizacija pomaze… Pogledajte Petricu kako posluje pod privatnom cizmom, a dionica porasla za 75%…Pa ne mozes, kao kod Djure, restrukturirati firmu 5 godina, uz 2 dokapa i onda u izvjescu napisati da prethodi novo restrukturiranje. Kako stvari stoje, do kraja godine ce natuci dodatnih 30 – 35 mil. kn. gubitka kao i prijasnjih godina, a kad istekne pocek od 2 godine krece i naplata zadnjeg kredita od HBOR-a kojeg su dobili uz jamstvo drzave. Ovo je kao Titanik, muzika jos svira, a brod i dalje tone, samo sta ce biti kad orkestar stane!?….

Privatizacija sama po sebi ne garantira ništa, ovisi tko će privatizirati. Pomaže samo privatizacija od strane nekoga tko dobro razumije trenutnu problematiku a još bolje ako već ima iskustvo i trenutni proizvodni program. Privatizacija od strane onih koji misle da se u sve razumiju i da su “Bogom dani” vidimo kako funkcionira.
Koji su razlozi da prvi navedeni ulože u Đuru. U većini slučajeva je to iskustvo u radu, kvaliteta postojećih zaposlenika i vrijednost postojećih nekretnina i opreme (jeftinije je kupiti postojeće hale i strojeve nego graditi i kupovati novo te obučavati nove radnike).
Po mome mišljenju Đuro od toga više ništa nema, u njega se nije predugo ulagalo, devastiran je po pitanju kvalitete radne snage i imovina je prastara, jeftinije je kupovati i graditi novu. Sličan razlog je zašto kinezi neće uložiti u naše brodogradilište, to toga zaključka su došli nakon jedno tjedne analize a ovdje oko Đure neki mudruju godinama.

A vjerovatno će dokap ako se bude radio raditi po sistemu Petrice. Prvo idu jedno dva tri cijepanja dionica a tek onda dokap po 10 kuna. Tako da sadašnji dioničari neće proći ništa bolje nego oni na Petrici. Ovo samo treba pustiti da se stvari odvijaju svojim tokom i ni štapom ne dirati dok to netko ne dokapitalizira. Bilo kakva kupnja prije toga je direktan put u bankrot. Vrijeme je na strani onih koji ovo samo posmatraju i čekaju. Trerbat će još jedno 2 godine da se ovdje nešto pozitivno počne dešavati. Ako i tada u najboljem slučaju.

New Report

Close