Recimo jedan Svadbas proda 3.000 albuma, a album fenomenalan, dok jedan Luka Nižetić proda 25.000 komada smeća. Da li netko primijećuje razliku?
ma zaboravite vi cd-e to je stvar prošlosti….danas kad se muzika prenosi mobitelima vi tipujete na jednu zastarjelu tvrtku koja posluje na malom tržištu gdje je kultura piratstva jaka…
ma zaboravite vi cd-e to je stvar prošlosti….danas kad se muzika prenosi mobitelima vi tipujete na jednu zastarjelu tvrtku koja posluje na malom tržištu gdje je kultura piratstva jaka…
Mobitelom mozes prenositi kuruzu od glazbe koja je i tak losa pa je nebitno kakve je kvalitete snimka. Audiofili ce ipak stvari voljeti vise imati na cd-ima u audio formatu ili cak i na vinilima
ma pusti podj…nte kvragu mauricije. ak si u pravu – zaradit ćeš, ak nisi – nećeš. tvoji su novci i ulažeš ih kako hočeš. glavno da se svojom glavom razmišlja.
inače na forumu i negativnog i pozitivnog drukanja ima previše.
Sorry Mauricije ali rekao si i da je netko ulupao 3 milje u JDOS na 10800.
Istina.
A gle ga sada gdje se mrcvari.
Fulao si , hebiga.
ALi nemojte pljuvati po firmi bez da ste vidjeli brojke ljudi.
Mozda vrijedi ali bila je grjeska danas uzimati iznad 360 i amen.
Sorry Mauricije ali rekao si i da je netko ulupao 3 milje u JDOS na 10800.Istina.
A gle ga sada gdje se mrcvari.
Fulao si , hebiga.
ALi nemojte pljuvati po firmi bez da ste vidjeli brojke ljudi.
Mozda vrijedi ali bila je grjeska danas uzimati iznad 360 i amen.
Ne slažem se.
Recimo Zdenka progutala temeljini kapital i njome se trži svakodnevno i cijena raste. Ima puno dionica s P/E većim od 100, recimo DKVS ima veći P/E nego CROR. Ne vidim ništa tako loše.
U svakom slučaju CROR ima tri puta veću dobit u 2006. godini nego u 2005. godini, a to je ipak neki pokazatelj.
croatia records je odlična firma za razliku od nekih koje se neumjereno hvale. a za tržišnu cijenu se treba strpiti neko vrijeme da se iskristalizira. teško je nešto decidirano tvrditi na temelju par dana
NR
croatia records je odlična firma za razliku od nekih koje se neumjereno hvale. a za tržišnu cijenu se treba strpiti neko vrijeme da se iskristalizira. teško je nešto decidirano tvrditi na temelju par dana
NR
Vidi, teško je procijeniti kuda će CROR u idućih tjedan, mjesec ili dva.
Ali kad razmišljam o dionici koju bih volio imati godinama, koja će donositi lagani ali sigurni priljev, biti onaj dio koji održava ravnotežu portfelja, to sigurno nije CROR.
Već sam pisao: ukoliko brzo ne krenu sa restruktuiranjem i moderniziranjem, imat će gadnih problema. Ova vrst industrije je pred strahovitim izazovom pirata i interneta. Nisam siguran da će se u dogledno vrijeme ove dvije pošasti riješiti, a to je jedini način da ovakve firme opstanu na duži rok.
Osim toga, CROR ima velike domaće konkurente na tržištu. Jedan HIT Records, koji ima 100 kvadrata, i u vlasništvu je Jure Hrvačića, radi Hrvatski radijski festival. Tko imalo prati ovu branšu zna da u posljednjih 5 godina, svi ostali festivali skupa nisu konkurencija ovome. HR je sada izdao četverostruki CD sa 72 pjesme gotovo svih najpopularnijih Hrvatskih pjevača i izvođača. Brdo njih već ima ugovore sa HR. Gibonni je prije desetak godina prešao u Dallas, tu je Aquarius sa svojim pulenima i brojni drugi mali izdavači.
CROR-u je ostalo još nekoliko veliih imena, neki od njih su pred penzijom ili im je karijera u padu. A što onda? Ostale kuće imaju mlade snage pune energije, CROR je još utvrda stare garde, koja živi na pričama kako je prodala milijun albuma i singlica “Đuli” i preko 3 milijuna Kićinih albuma.
Bit će žalosno ukoliko ova Hrvatska glazbena institucija ode u zaborav, ali vrlo lako je moguće. [smiley6]
nightrider:
”
croatia records je odlična firma za razliku od nekih koje se neumjereno hvale. a za tržišnu cijenu se treba strpiti neko vrijeme da se iskristalizira. teško je nešto decidirano tvrditi na temelju par dana
NR
”
Vidi, teško je procijeniti kuda će CROR u idućih tjedan, mjesec ili dva.
Ali kad razmišljam o dionici koju bih volio imati godinama, koja će donositi lagani ali sigurni priljev, biti onaj dio koji održava ravnotežu portfelja, to sigurno nije CROR.
Već sam pisao: ukoliko brzo ne krenu sa restruktuiranjem i moderniziranjem, imat će gadnih problema. Ova vrst industrije je pred strahovitim izazovom pirata i interneta. Nisam siguran da će se u dogledno vrijeme ove dvije pošasti riješiti, a to je jedini način da ovakve firme opstanu na duži rok.
Osim toga, CROR ima velike domaće konkurente na tržištu. Jedan HIT Records, koji ima 100 kvadrata, i u vlasništvu je Jure Hrvačića, radi Hrvatski radijski festival. Tko imalo prati ovu branšu zna da u posljednjih 5 godina, svi ostali festivali skupa nisu konkurencija ovome. HR je sada izdao četverostruki CD sa 72 pjesme gotovo svih najpopularnijih Hrvatskih pjevača i izvođača. Brdo njih već ima ugovore sa HR. Gibonni je prije desetak godina prešao u Dallas, tu je Aquarius sa svojim pulenima i brojni drugi mali izdavači.
CROR-u je ostalo još nekoliko veliih imena, neki od njih su pred penzijom ili im je karijera u padu. A što onda? Ostale kuće imaju mlade snage pune energije, CROR je još utvrda stare garde, koja živi na pričama kako je prodala milijun albuma i singlica “Đuli” i preko 3 milijuna Kićinih albuma.
Bit će žalosno ukoliko ova Hrvatska glazbena institucija ode u zaborav, ali vrlo lako je moguće. [smiley6]
Ne znaš što sve oni imaju u arhivi, jer da znaš koliko to vrijedi ne bi tako govorio. Ja znam jer mi je baka radila u CR-u. A ni nekretnine nisu za odbaciti.
Za tvoju informaciju više Thompson proda nosača zvuka nego Gibo i svi ti koje si spomenuo. To što je Thompson u režimskim medijima prešućen ne znači da nije popularan, vidjeti ćeš kad bude koncert u Zagrebu, ulaznice će planuti za 2 sata. Pa kad nađeš nekog našeg izvodača da može napuniti stadion Maksimir, onda se javi.
Pozdrav svima uz pjesme sa albuma – Bilo jednom u Hrvatskoj
Ugodan dan želim svima[smiley2][smiley2][smiley2]
Za tjedan dana CROR vidim na 1500kn. Tko si nekupi ulaznicu, idiot…
ne treba pretjerivati kiko123, neka svatko napravi svoju procjenu fer cijene kao i donese odluku hoće li sudjelovati ili ne. ima još 300 dionica na tržištu pa kome se ne sviđa ima izbor ima prilično opcija.
ja nemam dionicu cror pa mogu biti prilično objektivan
NR
Za tjedan dana CROR vidim na 1500kn. Tko si nekupi ulaznicu, idiot…
Pa to je više od 6 booka… pa nije ovo Ingra [smiley1]
Btw šta ti imaš kristalnu kuglu, ili si smotao frulu? [smiley2]
Ma već sam napisao, ali mi obrisano. Kupio sam po 400 i neželim prodati po 370 nego bar po 500-600. Malo navlačim, al neškodi 🙂 treba se istresti i toga riješiti hehe
Evo koliko Thompson vrijedi:
Thompson zasjenio čak i Dylana
Frankfurtski spektakl Marka Perkovića Thompsona, koji je u subotu dupkom napunio dvoranu Ballsporthalle privukavši više od deset tisuća Hrvata iz svih krajeva Njemačke, pamtit će mnogi, pa i neki fanovi Boba Dylana koji je iste večeri nastupio u obližnjoj, manjoj dvorani Jahrhunderthalle.
Zbog navale brojnih thompsonoljubaca koji su izazvali gužvu u gradskom prometu, dio dylanoljubaca zakasnio je na svoj rock koncert i tako neplanirano propustio prvih nekoliko pjesama legendarnog američkog kantautora. Za razliku od pjevača iz Čavoglava, za kojega se tražila karta više, Dylanov nastup nije bio rasprodan unatoč činjenici da se održavao u puno manjem prostoru (otprilike 2500 sjedećih mjesta)…
Thompsonomanija se uočavala i na krcatom parkiralištu Ballsporthallea koje je do zadnjeg mjesta bilo ispunjeno vozilima urešenim hrvatskim znakovljem. A kako je u susjedstvu, na parkiralištu dvorane u kojoj je nastupila američka kantautorska zvijezda, bilo dosta praznih mjesta, frankfurtski su prometnici ozarene Hrvate upućivali k Dylanu.
Inače, u najuglednijim tamošnjim novinama, Frankfurter Allgemeine Zeitungu, objavljen je velik tekst o Thompsonovu nastupu pun pohvala na račun našega pjevača i njegovih, kako ističu njemački mediji, “lijepih domoljubnih pjesama”.
Večernji list