Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ne znam čemu ti novi brodovi kad će im samo troškove radit. Počet će pucat po šavovima i mogli bi dogurat do ingre

Vi kolega kao da ste se najeli ludih gljiva!
Zar sumnjate u oporavak svjetskog gospodarstva????
Itekako ne trebate, al u oporavak našeg možete.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!

Ne znam kolega, mislim da im netko pokloni duplu flotu više nikad nećemo vidjeti cijene brodara kao što su bile 2007


Ne znam kolega, mislim da im netko pokloni duplu flotu više nikad nećemo vidjeti cijene brodara kao što su bile 2007

Iz ove perspektive rekao bi da si u pravu, no nikad ne reci nikad. Da je meni netko rekao 2002. da će BDI dosegnuti za 5 godina 11000 rekao bi mu da je lud i da ide na liječenje. [tongue]

Sveti Dujam t/c na 3-5 mjeseci za 15000, nije loše, bit će na brodarima brutalnih zarada, samo je pitanje dal će to biti krajem 2013, 2014 ili 2015? Držim da je pravo vrijeme za entry point

kakva je danas situacija nasih top 5 brodara?

idući tjedan će bit bolje...



Ne znam kolega, mislim da im netko pokloni duplu flotu više nikad nećemo vidjeti cijene brodara kao što su bile 2007

Iz ove perspektive rekao bi da si u pravu, no nikad ne reci nikad. Da je meni netko rekao 2002. da će BDI dosegnuti za 5 godina 11000 rekao bi mu da je lud i da ide na liječenje. [tongue]
[/quote]
Netreba duplo brodova nego duplo manje brodova. Problem danas je prevelika ponuda brodova. Iako trgovina nije u tolikom padu (kao što je bila 2009.) ono što ostaje veliki problem je prevelik broj novogradnji i premali broj brodova koji se salju u rezalište. Mislim da je glavni razlog premalog slanja brodova u rezališta taj što su brodovi prilično novi pa se više nema šta ni slati (flote svih velikih kompanija su relativno mlade). Bojim se da se taj problem pre-kapaciteta neće tako skoro riješiti. Ipak, BDI s ovih razina teško da može niže tako da se linija potpore na brodarskim dionicama može postaviti na trenutnim cijenama. Vrijednost dolara koji raste tome ide u prilog. Ali kako su i krediti u dolarima to je dvosjekli mač

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx

A ja evo upravo o tome pisao tu iznad. Eto da ne lažem. Ovo je stvarno smiješno. Kasni poslovni zamnom sat i pol

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx

A ja evo upravo o tome pisao tu iznad. Eto da ne lažem. Ovo je stvarno smiješno. Kasni poslovni zamnom sat i pol


To je clanak od 25.01.,kasni poslovni

Inace ovaj prošli je tjedan "krenulo" malo

Week 6

The Baltic Exchange:  
BDI =715 +10.51%,
BCI =1457 +1.46%,
BPI =967 +39.54%, 
BSI =645 +6.09%,
BHSI =366 -4.19%. 
 The panamax are moving the coal although we did see some capesize and Kmax loads of the fuel fixed.  Nonetheless, a very good week for the pmax owners. 

The Vessels:  VLOC =0, Capes =23, PostP =2, Kmax =19, Pmax =60, Smax =25, Hmax =4, Hsize =2, Bulkers =3, total =138.

The Fixtures:  Ore =13, Coal =15, T/C =93, Period =15, Grain =2, total =138. 
 The amount of ore chores fixed continues to be lower than healthy market levels.  Meanwhile the coal market has risen consecutively developing a 4 week avg. of 11 fixtures per week.  The number of T/C fixes blew way past recent performance levels, and period charters increased 150% over average numbers with amazing spreads between spot and period.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Nisam



http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx

A ja evo upravo o tome pisao tu iznad. Eto da ne lažem. Ovo je stvarno smiješno. Kasni poslovni zamnom sat i pol


To je clanak od 25.01.,kasni poslovni

Inace ovaj prošli je tjedan "krenulo" malo

Nisam ja od tamo to prepisao ili nesto. Ne pratim vijesti previše o brodarima, ali sam radio neki rad prije par godina upravo o tome pa znam.
A krenulo je. Ali vidite. Samo da se bpi vrati na 0 tj. 14000$, mora narasti 100%

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


Jako puno treba učiti.Ja sam na brodare potrošio u ove dvije godine barem dva sata dnevno.

I što ste naučili kolega??? [pray]

Bull is coming home

uvijek netko piše ajmo malo dignut ovu temu,al opet na brzinu potone na dno… kakava je po vama situacija u naših top 5 brodara… ATPL,JDPL,ULPL,TNPL,LPLH … tko je trenutno najbolji u top 5.??. tržište je malo živnulo i ako je situacija i dalje jako loša.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=df025b7f-b9a6-40eb-84ea-535f59f27cd2

idući tjedan će bit bolje...

Imam sva tri….
A od ta tri dva će sigurno upalit… [lol] …a možda i sva tri…

Vrijeme brodara tek dolazi…
A pogotovo ove što čeka privatizacija, neke dokapitalizacija…

Živili vi meni

[cool]

A BALVANA!!! :) :) :)


Imam sva tri….
A od ta tri dva će sigurno upalit… [lol] …a možda i sva tri…

Vrijeme brodara tek dolazi…
A pogotovo ove što čeka privatizacija, neke dokapitalizacija…

Živili vi meni

[cool]


vrijeme brodara je tek prošlo, a jesi ti nama živ…


vrijeme brodara je tek prošlo, a jesi ti nama živ

Zabrinut sam. Nadam se da nije u depri. Naime, bio je kupio ATPL na 400 kn i tvrdio da mu "sve" odgovara jer ima puno para i sl.

Mislim da Uljanik ima strašan plan dočim ga je vlada prihvatila pet do dvanaest, a čine ga, uz gomilu specijalnih novogradnji i sama plovidba te trećemajske 2 milijarde pomorskog dobra te Končareva pa i Štrokova uloga u turizmu. Neki gadan holding se sprema!!!

New Report

Close