BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Yasa puts five bulkers back up for sale


dva pokera ultri
naručeno u zadnji godin dana šta bi tribalo značit u 2019 stižu prve

samo jedan poker capeovi

Oldendorff back at Hantong for newcastlemaxes

poker po poker skuplja se
jeli će bit priko mire ako već ni?
kock.ari se kockaju sa našin šoldima
na raspoloživu tonažu priko mire za 10 posti?
nisan uložija svoji šoldi da se drugi nepotribno kockaju
rišit ću to ja prvom prilikom a ovi šta naručivadu neka stavu svoje šoldi pa nek napucavaju tonažu priko mire na tonaži priko mire.
ja ću pratit sa strane bez nervoze i čekat da sve isto kupim jednog dana sa velikim popustom
i kad vidim da su menageri u brodari privatili zdravi razum šta bi ga i pri.mat ubra za par dani.
koji to mora bit sklop mozga da pri utilizaciji od 88 posti more pomislit da bi triba bit optimističan i naručit novi brod a da ne kupi SH i time direktno smaniiva utilizaciju???
nakon deset godin velikih gubitaka ka poslidica istog sklopa mozga???
ovo će se upisat povist svitske gl.posti.
da se ja rišin pa nek se kockaju za svoji šoldi.
boje da ja svoji šoldi san potrošin nego da mi ih pri.mati prokockaju.

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

Friška procjena razvoja flote za prijevoz rasutih tereta do 2022. od Maersk Brokera.

Izgleda da bi se capesize Index ipak mogao pokrenuti sljedeći tjedan. BHP-ova željeznica koja prevozi rudu prema Port Hedlandu trebala bi ponovo proraditi nakon prekida od tjedan dana zbog nesreće.

A spokeswoman said on Friday the company was confident rail operations, which have been completely suspended since the derailment, would partially resume early next week.

The company continues to say it cannot speculate on the causes of the incident.

BHP revealed mid-week it did not have enough iron ore stockpiled at Port Hedland to cover its scheduled shipments, saying it would liaise with customers about its contractual commitments.
https://www.news.com.au/national/breaking-news/bhp-trainwreck-cleared-off-wa-tracks/news-story/57564bac5c10a579ed2742ac968b4ee3

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Friška procjena razvoja flote za prijevoz rasutih tereta do 2022. od Maersk Brokera.

najviše mi bode oči forecasted scrap
jeli to realno za očekivat?
to je blizu ili priko granice teoretski mogućeg za brodi 20-22 g.
tu san zalipija di piše da je gnk proda brodi 1990.
neki ih je kupija da vozu.
za pristrašit se jesu handy ali ipak triba i uložit šoldi u njizi.
nebi reka da su brodari sad sprimni scrapat brodi šta moru vozit.
imo2020 bi moga uticat da se to promini.
ako uložu u scrrubere to će uticat da se još više produži vrime dok će brodi vozit da se otplati investicija.
ja bi reka da neće bit pola scrapa šta tu predviđaju.
šta bi volija da san krivo prognozira.
šta se tiče ukupne projekcije rasta flote pari mi se to dosti optimistično.
tu se predviđa rast svitske flote manji u 2019 nego u 2018 na krilima scrapa koji je trenutno “mrtav”?
“nastavimo promatat”
bilo bi dobro pročitat analizu i od neki šta nisu na strani suplya.
te su očale donile puno problema u ovi sektor u zanji deset godin.
tu je još i ono šta neznamo kako će se dalje punit orderbook.
ja bi reka da se u 2018 punija brže nego šta su optimisti očekivali i prognozirali.
straj me da će se to ponovit i slideće godin.
scrap nima više kapacitet da more spašavat fleet growth.
zadnje je vrime da se brodari ostavu orderbooka i prevelikog optimižma jer za to nima temelja.
grana na kojoj se sidi je na pola ispilana.
više ni dosta da kaže da se ne pila više tako brzo ka nekad.
sad je vrime baci f…ing pilu nakon deset godin ili slidi provalija.
dugo ni bilo recesije brodari imadu malo vrimena da napravu zalihe za nju.
ni dosta da je razultat dobit 5 posti ka naši a na strancima je malo boje ali daleko šta bi tribalo bit.
jeli more boje ako se orderbook puni preko mire a brodi već ima dosti previše?
cine na strancima ronjaju 20-30 posti u zadnje vrime i ja bi reka da vanka investitori se više boju nego šta viruju da će se orderbook stat punit?
demand je napravija puno ove godin za brodari a di su vozarin?
prosične su u plusu 30 posti a koliko moru još gori pri nego će doli?
jeli more prosik vozarin 4q 2018 biti boji od prosika 4q2017?
ja bi reka da ne more a to je dokaz da je orderbook opit napravija veliko sr..e.
sve pri 100 mdwt priko mire postojeće tonaže raspoložive za kupit.
ima se more se jeli tako a sa čijin šoldi i do kadi i sa kojin poslidicami?
pijani milijarderi opit u akciji i sa mojin šoldima.

ovi tvoj komentar ću privatit ka pokušaj i ja ću održat šta san obeća.
čujemo se za misec dani.
volija bi da se još više raspravi orderbook i drugo šta triba da oni šta bi tili moru imat više informacij za sami odlučit.
sritno svima šta su u brodari to uključiva i dioničari atpl.

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

Što se tiče rezanja brodova, po ovim podacima Maerska svake godine odlazili bi u rezališta brodovi stari 25 i više godina.

Capesize index – 4.4%

BDI – 1.9%
Panamax bez promjene 11,972

Krivo im piše za Supramax
Nije – 7% nego – 0,7%

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/11/Slik-gaar-det-med-toerrbulk-aksjene

BDI na 1125…
rasulo…još malo i na 1000…a šta će biti kad se probije psihološka granica od 1000?
reži i bježi…nemoj gledat samo capeove…prebacit će se gubitci i na ostale…


BDI na 1125…
rasulo…još malo i na 1000…a šta će biti kad se probije psihološka granica od 1000?
reži i bježi…nemoj gledat samo capeove…prebacit će se gubitci i na ostale…

Čuj, ajde nam reci, imaš li ti dionice ATPL?

halfte trinken, halfte Šarcu geben



BDI na 1125…
rasulo…još malo i na 1000…a šta će biti kad se probije psihološka granica od 1000?
reži i bježi…nemoj gledat samo capeove…prebacit će se gubitci i na ostale…

Čuj, ajde nam reci, imaš li ti dionice ATPL?
[/quote]

Čuj…naziv teme je BDI – Indikator budućnosti…ne ATPL…niti Što smo danas tržili niti Razotkrivamo portfelje…
Nemoj biti nervozan…s obzirom da je u nazivu teme indikator budućnosti…ne piše se dobro onima koji su u brodarima…a i općenito koji čame u dionicama…promatraj kako se minusi gomilaju u tvom portfelju…

Ispod 1000 nebu išlo.
Slijedi preokret

https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BDI

Čuj…naziv teme je BDI – Indikator budućnosti…ne ATPL…niti Što smo danas tržili niti Razotkrivamo portfelje…
Nemoj biti nervozan…s obzirom da je u nazivu teme indikator budućnosti…ne piše se dobro onima koji su u brodarima…a i općenito koji čame u dionicama…promatraj kako se minusi gomilaju u tvom portfelju…

Čuj, a jesi li barem uložio na pad ?

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Čuj, a jesi li barem uložio na pad ?

ZSE je takva kre-kre burza…da nema opcije shortanja…iako nije moj način ulaganja…ali vrlo rado bi uložio na pad ATPL….


Ispod 1000 nebu išlo.
Slijedi preokret

https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BDI

Bio bi oprezan na tvom mjestu s davanjem takvih izjava…
BCI -13.9% 9270
Kolaps…

New Report

Close