BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




Panamaxi +0.0 12.993$, supre +1.1% 12.247$, handyi +0.2% 9.227$ , capeovi -2.7% 9.600$ demo dalje… .(smiley)
p.s. Nikako da potegnu ovi Woodironovi, a koje je kupio i prodao i zaradio 15%, a koji su prodali panamaxe i kupili Capeove. Uh teško je to sve smisleno napisagi
😀👍✌🤞👏👌💥

BDI -0.6% 1136, panamaxi -+0.2%, 13.013$, supre +0.5% 12.308$, handyi +0.1% 9.239$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
😀👍✌🤞👌👏💥
[/quote]

BDI -1.2% 1122, panamaxi –0.3%, 12.968$, supre +0.5% 12.351$, handyi +0.1% 9.252$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
😀👍✌🤞👌👏💥
[/quote]

BDI -0.4% 1127, panamaxi –0.5%, 12.902$, supre +0.0% 12.356$, handyi +0.6% 9.311$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
😀👍✌👌👏🤞💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋



Baltic Capesize Index -4.0 percent

Capeovi -1.5%, 8.825$
😀👍✌🤞👌👏💥
p.s. Molim ne širiti dezinformacije. Hvala
[/quote]
Nije pogreška, to je podatak od jučer kojeg nitko nije objavio.

Dok jedni pametuju da se razumiju u branšu i pametuju da ne valja, drugi koji "pojma nemaju" zarađuju na rastu. logika burze.

BDI 1117

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
20.03.18 1.122 8.956 12.968 9.252 12.351
19.03.18 1.136 9.330 13.013 9.239 12.308
16.03.18 1.143 9.600 12.993 9.227 12.247
15.03.18 1.150 9.869 12.995 9.207 12.119
14.03.18 1.169 10.461 13.027 9.148 11.953
13.03.18 1.179 10.810 13.025 9.084 11.780
12.03.18 1.192 11.206 13.034 9.058 11.654
09.03.18 1.201 11.554 12.960 8.991 11.574
08.03.18 1.197 11.669 12.763 8.936 11.476
07.03.18 1.191 11.797 12.463 8.813 11.359
06.03.18 1.212 12.516 12.267 8.758 11.257
05.03.18 1.210 12.651 12.055 8.675 11.158
02.03.18 1.207 12.609 12.038 8.613 11.116
01.03.18 1.196 12.395 12.074 8.512 10.984
HH, finans@tdn.no


Croatia je prema obavjestima na zse od rujna 2017. do jučer otpustila nekih 6.700 dionica.
Pitanje je koliko još imaju, zasigurno su imali manje od 24.000 kom. koliko je potrebno za top 10.

Ovu temu smo prožvakali 100 puta dosad i već i ptice znaju da je Croatia osiguranje broj 3 dioničar na listi top 10.
Ali nekima i dalje nije jasno, nit će ikad biti

Fearnleys Weekly
Chartering – Capesize
Various happenings have put a further negative impact on the present spot market. Tubarao, the main loading port in Brazil, have experienced heavy delays due to rainy season and maintenance. A sludge pipe transporting iron ore to the port of Acu experienced an accident, and FM was declared in Saldanha Bay due to a derailment. Typhoon season in West Australia have also created high swell which have impacted loading. This has pushed the spot rates down to mid USD 14 pmt on Brazil/China route and sub USD 6 pmt on West Aussie/China. Though it is expected that these short terms issues will be quickly fixed and market rebounding. All fundamentals looks good and period market is still above USD 20k mark for 1-year period.



Croatia je prema obavjestima na zse od rujna 2017. do jučer otpustila nekih 6.700 dionica.
Pitanje je koliko još imaju, zasigurno su imali manje od 24.000 kom. koliko je potrebno za top 10.

Ovu temu smo prožvakali 100 puta dosad i već i ptice znaju da je Croatia osiguranje broj 3 dioničar na listi top 10.
Ali nekima i dalje nije jasno, nit će ikad biti
[/quote]
Meni nije jasno,možeš pojasnit?Gdje je još 5 % dionica igora bilbije. ili je broj3 ili ima jos 5 skrbnickih racuna van topa10 ili se varam? hvala

1. BILBIJA IGOR 140.537 10,07%
2. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 140.184 10,05%
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 83.398 5,98%
4. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 56.386 4,04%
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 51.788 3,71%
6. LONZA VLAHO 48.740 3,49%
7. ŠMOK DAMIR 33.128 2,37%
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 25.200 1,81%
9. JERKOVIĆ HRVOJE 25.000 1,79%
10. CROATIA BANKA D.D. 24.267 1,74%
Dana 15. prosinca 2017.g.je Atlantska plovidba d.d. objavila slijedeiu obavijest:
,,U skladu sa odredbama Zakona o trZiStu kapitala (dlanci 413.i 428.) ovim putem objavljujemo da je
Atlantska plovidba d.d. danas 1,5.12.2017.g. zaprimila obavijest gospodina lgora Bilbije iz Zagreba,
dionidara Atlantske plovidbe d.d. kojim nas obavijeitava da je kupnjom dodatnih dionica preiao prag
od 15% glasadkih prava u Atlantskoj plovidbi d.d.”

Dok jedni pametuju da se razumiju u branšu i pametuju da ne valja, drugi koji "pojma nemaju" zarađuju na rastu. logika burze.

Capeovi +0.6%, 8.880$
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Bude se Woodijevi

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

BALTIC CAPESIZE-INDEKS +0,6% TIL USD 8.880/DAG

BDI 1117

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/03/Slik-gaar-det-med-toerrbulk-aksjene9


Capeovi +0.6%, 8.880$
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Bude se Woodijevi

Capeovi +2.1%, 9.064. Idemo…..(smiley) Woodijevi
😀👍✌🤞👌👏💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋


1. Ne poznavati temeljne pojmove o sektoru prijevoza rasutih tereta kao što su major/minor commodities, orderbook, supply, a pritom stalno drviti jedno te isto, bez točnih numeričkih podataka koji bi to argumentirali, e to je šarlatanstvo.
2. Nabacivati se stalno kamenjem po domaćem brodaru, a drugome pripisivati da bi se veselio uginuću tuđe krave, e to je u najmanju ruku licemjerno.
3. Stalno naviještati sudnji dan sektoru prijevoza rasutih tereta, a biti u dionici iz tog sektora, e to neka mi drugi kolege s foruma pomognu kako to nazvati.

Kad se sve uzme u obzir, zaključak može biti samo jedan.
Piše se primarno radi blaćenja domaćeg brodara, a sekundarno radi zamagljivanja stvarnog stanja u sektora prijevoza rasutih tereta.

1 jeli ti nisan napisa da su žitarice ispod 10 posti dry bulka šta bi još tija?da napišen da je grain najvažniji za dry bulk?
priznan da san šarlatan jer san pri 2 miseca pisa na 680 da AP ne vridi i da neću kupit priko 550 i sadi bi mi bilo žal da san kupija.
ti si tadi pisa da vridi više a danas se prodaje i po 550 i ti nisi šarlatan.
ja bi rika danas da nebi kupija priko 450 jer san u međuvrimenu sazna neke stvari i ovo sa trump carinami je opasno.
2 šta san pisa to se i potvrđiva a moga bi puno toga izvadit šta san sprimija a ne more se više pročitat.
ja san kupija strane brodare i pišem najviše radi njizi a usporedin i AP.
3 ne navištivam sudnji dan za brodari nego pokušavan biti obiktivan šta vami iz orkeštra ne more bit jasno jer ne odgovarate na tiška pitanja i samo gledite dobru stranu.
ja san kupija dry bulk jer san očekiva rast bdindexa sadi priko 1500 a on ronja umisto da reste.
ja bi rika da je to radi straja od svitskog trg rata koji trump izaziva.
prvi san počeja o tome pisat i svi izbigavaju komentirat.
ti si napisa da bi to moglo bit i dobro za brodari jeli se sićaš?
koji je svitski trgovački rat u povisti donija nešti dobro?
sve san objavija ovdi kadi san kupija kadi kratija i danas ću probat kupit šta san kratija jer morem kupit priko 10% jeftinije.
opasno je biti u brodari i ja iman kufere sprimne za pobić.
pri 3 miseca san pisa da bi mogli svi bižat pri nego se nadamo radi resta suply za 2019.
ja nisan još pobiga ko biži kadi cine tako ronjaju?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.


1. Ne poznavati temeljne pojmove o sektoru prijevoza rasutih tereta kao što su major/minor commodities, orderbook, supply, a pritom stalno drviti jedno te isto, bez točnih numeričkih podataka koji bi to argumentirali, e to je šarlatanstvo.
2. Nabacivati se stalno kamenjem po domaćem brodaru, a drugome pripisivati da bi se veselio uginuću tuđe krave, e to je u najmanju ruku licemjerno.
3. Stalno naviještati sudnji dan sektoru prijevoza rasutih tereta, a biti u dionici iz tog sektora, e to neka mi drugi kolege s foruma pomognu kako to nazvati.

Kad se sve uzme u obzir, zaključak može biti samo jedan.
Piše se primarno radi blaćenja domaćeg brodara, a sekundarno radi zamagljivanja stvarnog stanja u sektora prijevoza rasutih tereta.

1 jeli ti nisan napisa da su žitarice ispod 10 posti dry bulka šta bi još tija?da napišen da je grain najvažniji za dry bulk?
priznan da san šarlatan jer san pri 2 miseca pisa na 680 da AP ne vridi i da neću kupit priko 550 i sadi bi mi bilo žal da san kupija.
ti si tadi pisa da vridi više a danas se prodaje i po 550 i ti nisi šarlatan.
ja bi rika danas da nebi kupija priko 450 jer san u međuvrimenu sazna neke stvari i ovo sa trump carinami je opasno.
2 šta san pisa to se i potvrđiva a moga bi puno toga izvadit šta san sprimija a ne more se više pročitat.
ja san kupija strane brodare i pišem najviše radi njizi a usporedin i AP.
3 ne navištivam sudnji dan za brodari nego pokušavan biti obiktivan šta vami iz orkeštra ne more bit jasno jer ne odgovarate na tiška pitanja i samo gledite dobru stranu.
ja san kupija dry bulk jer san očekiva rast bdindexa sadi priko 1500 a on ronja umisto da reste.
ja bi rika da je to radi straja od svitskog trg rata koji trump izaziva.
prvi san počeja o tome pisat i svi izbigavaju komentirat.
ti si napisa da bi to moglo bit i dobro za brodari jeli se sićaš?
koji je svitski trgovački rat u povisti donija nešti dobro?
sve san objavija ovdi kadi san kupija kadi kratija i danas ću probat kupit šta san kratija jer morem kupit priko 10% jeftinije.
opasno je biti u brodari i ja iman kufere sprimne za pobić.
pri 3 miseca san pisa da bi mogli svi bižat pri nego se nadamo radi resta suply za 2019.
ja nisan još pobiga ko biži kadi cine tako ronjaju?

[/quote]

Woodi don’t talk too much. Neki puta ke bolje sitifi nego palamuditi.
I dalje nervoza zbog odlicnih rezultata i perspektive
Cak i ti kao totalni diletamt, a sto je neupitno mozeš pogoditi tocan trenutak kada će capeovi strahovitonzaroniti i kladito se bas na njih. Znao sam da si proda na dnu nusam trebao ni sumnjati.
A sada juriš svi zajedno i capeovi…..😀👍✌🤞👌👏💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Hegnar.no
All segments are now picking up – except for one segment

Common shipping segments are gaining momentum and are now in the recovery cycle, except for the tanker market, according to a sector update from J.P. Morgan Friday, writes TDN Direct.
The brokerage house reports that dry bulk and LNG shipping has reached the furthest cycle, while tank has not yet passed the bottom. LPG shipping is in the initial phase of collection.

Continued risk
J.P. Morgan still sees risk associated with tank, as the upswing in this segment is postponed to later this year or in 2019. A collection depends on sustained high scrapping levels and low order activity.
If one sees the segments’ prospects relative to current valuations, dry bulk and product tanker stocks look the best, says J.P. Morgan.
Songa Bulk, Golden Ocean and Ardmore Shipping are featured as favorites.
Pick up DHT
Furthermore, J.P. Morgan recommendation on DHT Holdings share to overweight from neutral.
The tanker’s good liquidity and low gear should be more than sufficient to make it possible to pick up in the tanker market, “said the broker.

https://nytt.forum.hegnar.no/thread/4053/view

New Report

Close