ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Hm… ti to ozbiljno??

ni najmanje.



osim izvješća očekujemo i objavu informacije atpl upućenu zse.

jeste li trazili obavijest kad je padalo?

[/quote]

bovis, na kojim volumenima je padalo? pad ove dionice na ispod 100 kn je manje ozbiljan nego sadašnji rast.

brux

Bilbija je učio od najboljeg. Napad je najbolja obrana, ukoliko izvješće bude loše pad će biti do 250, ukolikobude dobro ide nastavak rasta. Da nije radio što je radio čekalo bi se izvješće na 160 kn pa bi se eventualnim lošim izvješćem palo natrag na 100 kn. Učenik dobro polaže stručni ispit.

使用を信頼し、あなた自身の能力の


brux

Bilbija je učio od najboljeg. Napad je najbolja obrana, ukoliko izvješće bude loše pad će biti do 250, ukolikobude dobro ide nastavak rasta. Da nije radio što je radio čekalo bi se izvješće na 160 kn pa bi se eventualnim lošim izvješćem palo natrag na 100 kn. Učenik dobro polaže stručni ispit.

Izvješće ne može biti dobro, samo je pitanje koliki će biti minus, no meritum je BDI u vremenu ispred nas, to će odrediti i cijenu dionice.
Btw, I.B. se ovdje ponaša po receptu W.B. “budi pohlepan kad su drugi strašljivi”, dok istovremeno prodaje dionice turističkog sektora kad su svi jako optimistični, da ne kažem pohlepni.

na ovoj cijeni je objavljena revalorizacija imovine.onomad ..i pljus na 100 kn ,dakle ,,dal vrijedi 300 ili 100 ?ili se trazi cijena
🙂

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

pa zar je moguće da ne vidite tipično prebacivanje… cilj rast cijene uz solidan promet… uglavnom poznati one man show…

A slide in capesize spot rates extended today to continue what has been a quiet start to this week. Rates lost over 3% to $11,557 per day

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

bdi -0.4% 890
pnmx +2.6% 6889
supre +0.4% 7094

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


brux

Bilbija je učio od najboljeg. Napad je najbolja obrana, ukoliko izvješće bude loše pad će biti do 250, ukolikobude dobro ide nastavak rasta. Da nije radio što je radio čekalo bi se izvješće na 160 kn pa bi se eventualnim lošim izvješćem palo natrag na 100 kn. Učenik dobro polaže stručni ispit.

po ovoj Vašoj izjavi ispada da je za kupca bolje dokupljivati po 250 kn nego po 100kn… baš zanimljivo…



brux

Bilbija je učio od najboljeg. Napad je najbolja obrana, ukoliko izvješće bude loše pad će biti do 250, ukolikobude dobro ide nastavak rasta. Da nije radio što je radio čekalo bi se izvješće na 160 kn pa bi se eventualnim lošim izvješćem palo natrag na 100 kn. Učenik dobro polaže stručni ispit.

po ovoj Vašoj izjavi ispada da je za kupca bolje dokupljivati po 250 kn nego po 100kn… baš zanimljivo…
[/quote]gospon torino vaša logika je smiješna.

使用を信頼し、あなた自身の能力の

The Baltic Dry Index showed some small signs of life on Monday, adding 2 points to reach 894 points, but the index has failed to climb back above the key 900 point level and bearish sentiment is prevailing for expectations of shipping demand this week.

With this bearish sentiment comes the possibility that the BDI has already peaked for the year and now a few months of downside could follow. Typically, the BDI sees its seasonal peak in the October – December period, but the BDI saw a significant rally in September and has since pulled back. There was some optimism over an uptick in demand for shipping raw materials to China following the end of its week-long national day holiday, but that failed to materialize.

Last Thursday, ship brokers commented that capesize cargo activity was looking to retreat this week due to a higher availability of ships versus cargoes. According to Reuters, a capesize broker based in Shanghai commented “Charterers are in the market but there aren’t that many cargoes to support the volume of ships. There is a softer feel to the market.” Meanwhile, shipping hire rates fell last week with some shipping companies offering significant discounts, puzzling shipbrokers. For example, South Korean operator Polaris Shipping offered $11.95 per ton to charterers for a voyage from Brazil to China on Thursday, a discount of 45 cents per ton.

While Chinese buyers did return to the market last week, they only boosted the panamax market. With positive momentum in just the panamax market, and lower hire rates across other ships, it is expected that overall the BDI will drift lower this week. China could still be stockpiling some coal and iron ore ahead of winter, but the time for a rapid increase in shipping demand of raw materials is running out before the winter lull settles in.
http://www.economiccalendar.com/2016/10/17/baltic-dry-index-likely-to-drift-lower-this-week/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.




osim izvješća očekujemo i objavu informacije atpl upućenu zse.

jeste li trazili obavijest kad je padalo?

[/quote]

bovis, na kojim volumenima je padalo? pad ove dionice na ispod 100 kn je manje ozbiljan nego sadašnji rast.
[/quote]

bio bi ozbiljan problem da je rasla na malom volumenu, ali čovječe 5000 iljada komada se okrene svaki drugi dan

Postanite Eu-robovi

New Report

Close