ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.04.2024. u 01:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,83
30.801
687
43,70
45,20
-1,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nisu napisali (a trebali su) da će navedene troškove popravka,  a vjerojatno i propuštene dobiti pokriti osiguranje.

https://dubrovackidnevnik.net.hr/vijesti/grad/ustrajno-radimo-na-razvijanju-i-ocuvanju-jezgre-pomoraca-koji-uz-zaposlenike-na-kopnu-cine-okosnicu-kompanije

2017. je isto imao neku nezgodu. Nema sreće izgleda.  Mislim da je tu obavezna pilotaža i brzine nisu velike, ali osiguranje će to sve svakako pokriti. Nije svako zlo za zlo.

Uskoro će negdje biti objavljen kakav članak u kojem će biti točnije objavljeno što se dogodilo.

A cjelokupna priča će sjesti tek nakon što bude obavljen  uviđaj i sve druge istražne radnje.

Kako je organizirano to sa osiguranjem mozemo vidjeti na primjeru udara tankera u luci Ploče. Tako će to biti i ovjde riješeno.

Zainteresiranu javnost obavještavamo da je, na prijedlog brodarske kompanije STI POPLAR SHIPPING COMPANY LIMITED čiji brod je izazvao havariju na području Lučke uprave Ploče u kolovozu 2018., osnovan Fond ograničene odgovornosti. Ukupna vrijednost fonda, osnovanog 22. veljače 2019. g., iznosi 134 milijuna kuna. Iz njega će se namiriti sve oštećene stranke u postupku

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/atlantska-plovidba-sells-another-bulker-to-chinese-leasing-interests/2-1-1048878

Vidim da na drugom forumu ne znaju da postoji i osiguranje ugovorene vozarine.

U brodarstvu je sve skupo zato su i premije takve…  Osiguranje broda,  vozarina, tereta sve košta.  Kupujmo jeftino dok ima.

Teška nesreća dubrovačkog broda tijekom isplovljavanja iz američke luke, u bok mu je ‘uletio‘ drugi brod, šteta je velika: ‘Imat ćemo značajne gubitke zbog havarije i popravaka‘



Brodarska kompanija “Atlantska plovidba” iz Dubrovnika potvrdila je danas da je u njezin brod za prijevoz sipkih tereta “AP Revelin” udario drugi brod i pretrpio ozbiljnu štetu dok je isplovljavao iz Port Arthura u južnom dijelu SAD-a.



Riječ je o luci u Teksasu, u potopljenom ušću rijeke Neches, s kojom je Port Arthur, inače smješten šezdesetak kilometara istočno od Houstona, povezan s Meksičkim zaljevom.



- Nakon nesreće bit će potrebna potpuna provjera i popravci što će uzrokovati značajan gubitak uporabnog vremena broda – navodi se u priopćenju dalmatinskog brodara upućenom Zagrebačkoj burzi.



Kako doznajemo, u nesreći nitko nije ozlijeđen te neće biti štete za okoliš. Šteta na brodu i okolnosti havarije se utvrđuju, dok je “AP revelin” usidren na pučini Meksičkog zaljeva, četrdesetak kilometara južno od američke obale.



Dionicama “Atlantske plovidbe” u ponedjeljak se na Zagrebačkoj burzi trgovalo po cijeni manjoj za 4,81 posto, odnosno u prosjeku po 416 kuna.



Iz dubrovačkih pomorskih kuloara može se čuti kako posada “AP Revelina” nije kriva za ovaj incident. Brod je trebao otploviti prema luci Immingham u sjevernom dijelu Engleske.


 

https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/obala/teska-havarija-dubrovackog-broda-tijekom-isplovljavanja-iz-americke-luke-u-bok-mu-je-uletio-drugi-brod-steta-je-velika-imat-cemo-znacajne-gubitke-zbog-popravaka-1218193

 

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BudFox3, 22.08.2022. u 15:21

 

Teška nesreća dubrovačkog broda tijekom isplovljavanja iz američke luke, u bok mu je ‘uletio‘ drugi brod, šteta je velika: ‘Imat ćemo značajne gubitke zbog havarije i popravaka‘


 

 

Brodarska kompanija “Atlantska plovidba” iz Dubrovnika potvrdila je danas da je u njezin brod za prijevoz sipkih tereta “AP Revelin” udario drugi brod i pretrpio ozbiljnu štetu dok je isplovljavao iz Port Arthura u južnom dijelu SAD-a.

 

 

 

Riječ je o luci u Teksasu, u potopljenom ušću rijeke Neches, s kojom je Port Arthur, inače smješten šezdesetak kilometara istočno od Houstona, povezan s Meksičkim zaljevom.

 

 

 

– Nakon nesreće bit će potrebna potpuna provjera i popravci što će uzrokovati značajan gubitak uporabnog vremena broda – navodi se u priopćenju dalmatinskog brodara upućenom Zagrebačkoj burzi.

 

 

 

Kako doznajemo, u nesreći nitko nije ozlijeđen te neće biti štete za okoliš. Šteta na brodu i okolnosti havarije se utvrđuju, dok je “AP revelin” usidren na pučini Meksičkog zaljeva, četrdesetak kilometara južno od američke obale.

 

 

 

Dionicama “Atlantske plovidbe” u ponedjeljak se na Zagrebačkoj burzi trgovalo po cijeni manjoj za 4,81 posto, odnosno u prosjeku po 416 kuna.

 

 

 

Iz dubrovačkih pomorskih kuloara može se čuti kako posada “AP Revelina” nije kriva za ovaj incident. Brod je trebao otploviti prema luci Immingham u sjevernom dijelu Engleske.


 

https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/obala/teska-havarija-dubrovackog-broda-tijekom-isplovljavanja-iz-americke-luke-u-bok-mu-je-uletio-drugi-brod-steta-je-velika-imat-cemo-znacajne-gubitke-zbog-popravaka-1218193

 

 

Isto im treba uzeti 60 kn,  ako bude šteta baš velika vratit ćemo 🙃😉

Neslužbeno se doznaje da im je razvaljen spremnik pitke vode, a uništena je i brodica za spašavanje.


 

https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/zupanija/dubrovnik/u-americkoj-luci-port-arthur-revelin-atlantske-plovide-sudario-se-s-drugim-brodom-nema-ozlijedenih-ali-je-steta-velika-1218180

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Što se tiče sudara broda od Atlantske plovidbe, činjenica je da se sudari brodova te veličine ne događaju tako često i ovo je jako loša vijest za poduzeće i svi su toga svjesni, zato je poslana obavijest na burzu. Radi se prvo o reputacijskom riziku, jer nakon nekoliko nesreća zadnjih par godina kada su čak i poginuli neki pomorci, sada se dogodio i sudar, te oštećenje broda, pa će vjerojatno rasti i premije osiguranja za preostale brodove u floti. Problem je također i u tome, što bez obzira koga se u početku smatra kao krivca, u pomorskim nesrećama brodova koji se kreću krivica se uvijek dijeli u postocima. Dakle, ako su se kretali i sudarili obojica su krivi, netko više, netko manje.

Blizu je brodogradilište pa valjda će pokrpati štetu southwest shipyard.  Ne vjerujem da će to potrajati,  da je nešto strašno ne bi bili na sidru toliko vremena oteglilo bi ih davno. Malo povarit lemarin,  obojat i eto njih za 15 dana u pogonu.  U kini bi već pola broda promjenilo. Sastave kruzer kao lego kocke roboti.

Pomorski zakonik jasno prepoznaje stavku osiguranja vozarine tako da naplatit će sve to naši gospari.  Mogli su to isto lijepo navesti,  oparit ih 60 kn nema druge.

Na ovoj dionici ima vjerojatno najviše impulsnih kupaca/prodavača.

Najprije je dižu kao da sutra ne postoji, a onda sad nakon vijesti oko neke osrednje štete na brodu rasprodaju sa -10%.

Štetu im vjerojatno pokriva osiguranje 100%, tako da će izgubiti samo dobit koju bi brod ostvario da može ploviti.

Tako da stvarno ne razumijem niti ove prodavače, niti one koji lupaju po asku +5% bez nekog određenog razloga.

U odnosu na isto razdoblje prošle godine tečaj dolara 20% viši…do kraja Q2 mogao bi otići blizu 8 kn. U konačnici to znači i veća dobit u kunama za ATPL.

Što se tiće BDI …mislim da trenutno rovari po dnu.













SAD840USD17,5238667,546506 

New Report

Close