ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.04.2024. u 09:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,56
80.062
1,838
43,10
44,10
2,56%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kakva god bila recesija ne vidim sto bi moglo smanjiti dry bulk vozarine ispod rentabilnosti. Ugljen ce se traziti jer se zavrce plin, zitarice jos vise, brodovi se nece narucivati, a u rezaliste ce se ici svakako. Naravno da je moguc pad cijene dionice, ali ako postoji nesto tipa sigurna luka to je sad energija i dry bulk. Sve ostalo je puno nesigurnije. Pa cak i sam cash.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.





yieldchaser, 30.07.2022. u 16:56



I njihova Putica je rekla da su dosta izloženi različitim krizama. Dug smanjuju, ali je i dalje dosta velik. Ovo je rizično ulaganje. Rizična ulaganja su u pravilu povezana s većim potencijalnim zaradama, ali i gubicima.

Priča se o maloj šansi mogućeg scenarija Petrokemije… Uopće ti ne treba scenarij Petrokemije da pogubiš hrpu para. A još je gore ako si kudikamo ulazio u kreditni dug kako bi kupovao mikrodijelove kompanije(jer to je ono što zapravo kupuješ..to je UVIJEK ono što kupuješ kad kupuješ dionice) koja ima veliki dug.

Što je najjače, oni s novim poslovnim rezultatima mogu daleko bolje servisirati taj dug, ali to ne rade. Mogu i ne petljati s dividendom, ali to ne rade. Sve su to neki mali red flags… najviše od svega zašto je cijena ovako niska, a dionicom se zaista puno trguje za hrvatske prilike.



Pa samo u ovoj godini su vratili 10% duga zar je to malo, uostalom bolje je imat vecu likvidnost u ovoj bransi za cikluse koji su negativni za poslovanje tako da bolje vecu paznju posvetit likvidnosti nego brzoj otplati duga nego sta trebaju. Meni se cini da si ti malo vec u startu oko ovakvih kompanije na piku jer ne volis kompanije s dugom igras na sigurno pa ti je instiktivno negativan pristup, a u ovom sektoru veliki dug je normalno za svaku kompaniju ni strane nisu nista razlicite u slicnim su omjerima.

Ignore : renči

Trebam pomoć sa izračunom vrijednosti flote. U zadnjem izvješću kažu da flota vrijedi, citiram:

 

“Vrijednost flote na dan 30.06.2022. iznosi 260,96 mil. USD, što daje NAV osnovne djelatnosti 132,63 USD po dionici.”

 

Ja kada usporedim vrijednost flote prema tablicama Cleavesa dobijem 21 mil USD manje, čak i kada ubrojim punu vrijednost ova dva broda koja su u bareboatu (slika u prilogu).

 

Gdje se skriva razlika od ne malih 21 mil USD? Neka recimo ovi njihovi ice class panamaxi i  vrijede nešto više od prosječnog panamax, ali ovih 21 mil USD to ne može opravdati. Prema ovome ispada da cijela njihova flota vrijedi oko 10% više.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

par miliona vise za AP Ston jer prodan je u travnju za 19.5.mil dolara a dok gude predan zaraditi ce jos bar 2.5 mil dolara,Prosjecna vozarina za Ston je u pola godine 28 000 dolara ako racunamo da ce biti predan u 10 mjesecu znaci da ce skoro 6 mjeseci jos voziti za ATPL.Pa mjesto 180 dana da racunamo utilizaciju na nekih 165 dana ili 94pct sa BE na 13000 dolara znaci da ce Ston zaraditi 15 000dolara mnozeno 165dana cca 2.5 mil dolara ciste zarade.

Ako malo bolje pogledate Ston je i u 1Q vozio po 28 000 dolara kao i na polugodistu tako da vjerujem da je na nekom TC-u po 28 000 dolara i kad on istekne vjerujem da ce biti predan novom vlasniku  ali po minimu 22-23 mil dolara zavisi kad ce biti predan pocetkom 10 ili u 11 ili u 12 mjescu jer se onda mijenju i varijable vrijednosti(Zarade) broda.Nadalje ima jedan intervju sa gospodjom koja je nadlezna za investitore i jasno kaze da ce na dok jos 5 brodova pa kako 2 Hendiya imaju BWTS i kako su proslome kvartalu na 3 broda ugradjeni BWTS a AP Ston je prodan ocekujem da ce do kraja godine prodati jos jedan brod.

@snupy

Mi ovdje racunamo trzisnu vrijednost brodova u svrhu izracuna NAV-a, a ne buduce novcane tokove.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Koja je smijurija ovo trgovanje, jučer vani brodari dobrano porasli unatoč padu ostalih dionica i indeksa, većina njih porasla već skoro 50% od minimuma od prije 2 tjedna.

A mi nakon onako odličnog izvješća pali s 460 na 420 kn, dakle 10%??

DSX na 6,10$ i očiti je rastući trend vani, a kod nas se ATPL nakon povijesno dobrih rezultata muči na 420kn. Promatrajmo i dalje igre na ovoj dionici.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 24, OIB: 61063868086 (dalje u tekstu: Društvo)


obavještava kako je dana 2. kolovoza 2022. godine zaprimilo Protuprijedlog na Prijedlog odluke pod točkom


8. dnevnoga reda Glavne skupštine Društva sazvane za dan 31. kolovoza 2022. godine od strane dioničara


gospodina Bojana Baretića. Tekst Protuprijedloga zajedno s obrazloženjem u nastavku je ove obavijesti.


 

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/GS-ATPL-f132c7f0d1c254b017694e216700b6dd.pdf

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Protuprijedlog glavnom prijedlodu za isplatu divke od 60kn

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Brojke su bile prejake da bi ih ignorirao. Kupio danas 190 kom , prosjek 423,25.

Do danas nisam imao Atpl. Ukoliko nastavi klizati prema 400 kupujem još.

Iako , na 400 bi kupnja explodirala, mnogi su se nakrcali ranije ali mi novi nebi gledali. Tada bi i divka već bila ozbiljna.

 

Zahtjeve za prijateljstvom odobravam ali ne odgovaram na pp.

Ako dionica sklizne na 400 ili ispod i ja dodatno kupujem, jer ako nekim slučajem izglasaju divku od 60 kn, to bi bio 15% omjer divke na cijenu dionice.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

https://www.index.hr/vijesti/clanak/potrosnja-ugljena-u-svijetu-mogla-bi-dosegnuti-rekordne-razine-iz-2013/2384610.aspx

… “Brodovi za rasuti teret na tržištu rabljenih brodova bili su među najpopularnijim izborom brodovlasnika tijekom prošlog tjedna. U svom posljednjem tjednu izvješću, brodski posrednik Allied Shipbroking rekao je da su se “što se tiče rasutog tereta, stvari činile živopisnijima od prošlog tjedna, s obzirom na priličan broj transakcija koje se odvijaju, posebno kada se uzme u obzir činjenica da se približavamo vrhuncu razdoblja ljetnih praznika. S druge strane, kako se nedavni silazni zamah u pogledu zarade od prijevoza rasutog tereta nastavlja, to će i dalje biti negativan čimbenik u smislu količine. Sve u svemu, s obzirom na to da apetit za kupnju i dalje postoji i ostaje prilično snažan, mogli bismo vidjeti da će se visoka razina aktivnosti ipak ponovno pojaviti u nadolazećem razdoblju” …

… “Glavni indeks pomorskog prometa Baltičke burze pao je u srijedu na najnižu razinu od veljače, produživši svoj pad na osmi dan, zbog manje potražnje u svim segmentima plovila.

Ukupni indeks, koji uključuje stope za capesize, panamax i supramax brodove, pao je za 86 bodova, odnosno 4,7%, na 1731 bod.

Capesize indeks pao je za 181 bod, odnosno 9,2%, na najnižoj razini od 21. travnja, na 1790 bodova.

Prosječna dnevna zarada za capesize, koja obično prevozi teret od 150.000 tona kao što su željezna rudača i ugljen, pala je za 1.505 dolara na 14.842 dolara.

”Prijavljen je pad od 22,8% tijekom proteklih pet dana za Capesize sektor jer su se i atlantska i pacifička regija suočile s ograničenim zahtjevima u odnosu na povećanje otvorene tonaže”, rekao je brodski posrednik Intermodala u tjednoj bilješci od utorka.

Terminske cijene željezne rudače u Dalianu i Singapuru pale su u srijedu jer je kriza koja je zahvatila građevinske tvrtke u Kini, najvećem svjetskom proizvođaču čelika, nadjačala poboljšanje marži u tvornicama.

Panamax indeks pao je za 21 bod na 2.005 bodova.

Prosječna dnevna zarada za panamaxe, koja obično prevozi ugljen ili žitarice od oko 60.000 do 70.000 tona, smanjila se za 188 dolara na 18.047 dolara.

Indeks supramax pao je 61 bod na 1805 bodova.
Izvor: Reuters (izvještava Kavya Guduru iz Bengalurua; uređuje Vinay Dwivedi)” …

 

New Report

Close