Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,68 | 40.879 | 915 | 43,70 | 45,00 | 1,35% |
Evo našao sam. kako sam i rekao ode sve dolje, a ako ovako nastavi ne piše se dobro.
Mislim da je BDI bio na 5500, a sada je na 3500, tj. pao je za 2000, a lijepo sam bio
postao onaj članak sa Baltica da je visoko letio, a tko visoko leti…
Baltic Dry Index down 3.06% to 3,519 Capesize -4.26% to $36,065
Panamax -1.81% to $33,725
Supramax 58k tons -2.69% to $34,127
Ali zaboravljate da je Bdi još uvijek viši nego u cijelom prošlom kvartalu, što znači da brodari zarađuju još bolje i da će za 4.kv. biti još bolja izvješća.
Onaj skok Bdi-a u ovom mjesecu na 5.500 bodova je bio kratkoročan skok zbog nekih nestabilnosti na tržištu i kad bi ostao na tim razinama, ne smijemo ni zamisliti koju dobit bi brodari imali, a cijena dionice npr. Atpl bi onda bila minimum cca 2.000 kn, a Jdpl 500 kn.
Ove razine su i više nego dovoljne, jer omogućuju zaradu od čistih preko 20.000 Usd dnevno po brodu.
Sudeći po trgovanju ATPL, visina vozarine nije uvjerila ulagače u opravdanost cijene koja je bila došla i do 570 kn, tako da je u 10 dana pad 20%.
Stampedo na nizbrdici
Kao i prije 12 godina
Sudeći po trgovanju ATPL, visina vozarine nije uvjerila ulagače u opravdanost cijene koja je bila došla i do 570 kn, tako da je u 10 dana pad 20%.
Nije taj pad u 10 dana nego 2-3 dana, što jasno govori da nema veze s poslovanjem i (odličnim) rezultatima kompanije nego s namjerno izazvanom panikom. No nema veze, prvi dan kad pad stane krenut će isti takav strmi rast cijene dionice.
skoro 2 milje prometa i pad 15%…nije to baš samo tako neka trejderska kapitalizacija
Informativno
Eagle bulk je narastao od trećeg mjeseca za cca 10%
Star bulk je narastao od trećeg mjeseca za cca 20%
Diana shipping je narastao od trećeg mjeseca za cca 33%
ATPL je narastao od trećeg mjeseca za 270%
Ako bi se pratili ostali brodari cijena dionice bila bi između 200 i 250 kn.
A koliko su oni porasli od početka rasta??
Kad je ATPL počela rasti oni su već bili porasli oko 200%.
Sveukupno su vani porasli oko 300-400%
A Atpl na ovoj cijeni znači porasla ukupno tek nekih 120% (sa 200 na 430 kn).
BCI je upravo roknuo 11 %, što znači da će i BDI malo kasnije … bolje da ne velim.
Blažena dionica za one koji znaju kada biti vani, kada unutra.
Pa BDI je i pao samo zbog Capeova.
BPI i BSI odlični konstantno.
Je li trebalo drukati na rast brodara kad su Capeovi otišli u nebo?
Sad se samo vraćaju na realne razine bliže BPI i BSI-a
BPI pada pet dana zaredom, a danas će vjerojatno biti i šesti dan. BSI pada sedam dana zaredom, a danas će vjerojatno biti i osmi dan. Srećom po ATPL nisu pali niti približno koliko je pao BCI, ali nisu toliko ni rasli.
Upravo to, pali su tek simbolično, i iznose odličnih 33-34.000 USD.
Znamo da nema razloga za pad vozarina, jer se stanje u brodarskom prijevozu neće normalizirati još par godina, tako da će opet doći do njihovog rasta nakon ove korekcije.
ovi padovi vozarina nisu nešto posebno zabrinjavajuće jer su i vozarine i dalje odlične i donose vrlo dobru zaradu i naravno-pod uvjetom da pad stane idućih par dana i da okrene u novi val rasta vozarina, što je dosta izgledno kroz cca tjedan dana-živi bili pa vidjeli…
Netko prodaje velike količine…ali netko sve to i kupuje. Kroz koji dan vidjet ćemo tko je bio u pravu, a tko je spržio pare/dionice 🤔
Ne sjećam se kad je neka dionica (od ovih recimo poznatijih) pala u jednom danu skoro 20%
Komentari da su “drugi brodari” odradili rast prije ATPL baš i ne stoji jer je zadnjih 10 godina svim brodarima bilo uglavnom preživljavanje.
Nakon ATH 2008 godine recimo Diana Shipping je pala 4x i na tim razinama oscilirala slijedećih 5-6 godina, nakon toga od 2016 godine uglavnom je ispod 5 USD pa tako i danas usprkos 33% rasta prije pola godine.