Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,00 | 2.200 | 50 | 43,50 | 44,70 | 0,00% |
Znam da su imali 22 broda ispod 5 g prosjek starosti. Al tad su Kinezi počeli jeftino graditi brodove. Nikad više one vozarine i cijena dionice atpl.
Kakve novosti, za ovakav skok?
Uz ove fenomenalne vozarine čeka se naravno utorak izvješće . Šta je najbolje ovo izgleda kao početak tek i još uvijek su ove razine niske. Tek sad su pojedinci to uvidjeli . Čudno, s obzirom na sve pokazatelje zadnjih mjeseci. Ali bolje ikad nego nikad.
Izvješće je u četvrtak 29.4.,a ne u utorak.
I revizorsko godišnje također.
2020.su prodana 4 broda po tadašnjim niskim tržišnim cijenama, cca 10-12 m$ po brodu, a ti brodovi se knjigovodstveno vode na 15+((moja procjena).
Logično je da će onda REVIZORSKI GFI umjesto gubitka od 53 mil kn biti gubitak od 100+ mil kn,zar ne?
U siječnju 2021 su prodana još 2 broda po tadašnjim niskim tržišnim cijenama, cca 10-11 m$ po brodu, a u bilanci se vode možda i po 15+ m$ po brodu(2 panamaxa 2012).
Ima li koji knjigovodstveni stručnjak da pojasni ovu problematiku?
Ne razumijete bas knjigovodstvo. Brodovi nisu klasicno prodani nego refinancirani. Ako ste primjetili i dalje su na knjigama kao going concern, s uracunatim buducim CF.
Vjerovatno zato jer ima klauzula o otkupu na kraju ili kroz rate leasinga.
Na kraju, brojevi iz Q4 NK se ne smiju razlikovati od 1Y RK. Inace je to totalni kraval.
Knjigovodstvo je cudna materija. Brodovi nisu klasicno prodani nego refinancirani kroz sell and lease back. Ako ste primjetili i dalje su na knjigama kao going concern, s uracunatim buducim CF.
Vjerovatno zato jer ima klauzula o otkupu na kraju ili kroz rate leasinga.
Na kraju, brojevi iz Q4 NK se ne smiju razlikovati od 1Y RK. Inace je to totalni kraval.
Kolega Lapad,
Mislim da je svakome tko prati brodare jasno da je godina 2020 bila losa i da tu nista ne ocekuje.
Tim brodovima koji su dani u sell&lease back je u medjuvremenu trzisna cijena narasla pa vjerujem da ce i to revizor imati na umu.
”Izvješće je u četvrtak 29.4.,a ne u utorak.
I revizorsko godišnje također. “
Ok moja greška da je utorak ali koliko ja vidim nije ni četvrtak već petak 30.4.
Izvješće je u četvrtak 29.4.,a ne u utorak.
I revizorsko godišnje također.
2020.su prodana 4 broda po tadašnjim niskim tržišnim cijenama, cca 10-12 m$ po brodu, a ti brodovi se knjigovodstveno vode na 15+((moja procjena).
Logično je da će onda REVIZORSKI GFI umjesto gubitka od 53 mil kn biti gubitak od 100+ mil kn,zar ne?
U siječnju 2021 su prodana još 2 broda po tadašnjim niskim tržišnim cijenama, cca 10-11 m$ po brodu, a u bilanci se vode možda i po 15+ m$ po brodu(2 panamaxa 2012).
Ima li koji knjigovodstveni stručnjak da pojasni ovu problematiku?
Ne razumijem sto bi tu trebalo biti, pa kad se knjižila prodaja, knjižila se i razlika u cijeni tj. otpisuje se neamortizirana vrijednost.
Zato tu nema nicega upitnoga.
Samo je bitno sto ce pisati u Q1. Ako to bude 5 do 8 milja dobiti muvat cemo se tu negdje. Ako bude preko 10 mil idemo do 300 kn. Ako pak bude 15 ili vise ide takav proboj 300 kn da to svijet nije vidio.
Ako bude ispod 10mil kn…padamo
Ako bude izmedju 10m-15m…stagniramo
Ako bude vise od 15m…ide raketa
To su moja ocekivanja…