Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,02 | 12.217 | 284 | 43,00 | 44,40 | -0,92% |
Ovo štoviše je samo dio današnjega zelelenila.
Je li krenuo superciklus kod brodara nakon više od 10 godina?
Da li ovo podsjeća na rast 2004 do 2008?
Lp
Ovo štoviše je samo dio današnjega zelelenila.
Je li krenuo superciklus kod brodara nakon više od 10 godina?
Da li ovo podsjeća na rast 2004 do 2008?
Lp
Da! Odmah udri po asku
Capesize +7.37% to $28,056
Panamax +11.61% to $18,774
Supramax 58k tons +1.56% to $19,921
Handysize -0.53% to $16,022
Capesize +7.37% to $28,056
Panamax +11.61% to $18,774
Supramax 58k tons +1.56% to $19,921
Handysize -0.53% to $16,022
Super! Opleti po asku! 😀
Pa znate kaj, knjiga dionicara i kaze da neki ovako pojedinci to i rade.
Klackalica
Kupuju ovdje neki bar po prometu tako izgleda.
Ako se potvrdi superciklus brodara, hoće li se ponoviti 2007 kod brodara?
Lp
Klackalica
Kupuju ovdje neki bar po prometu tako izgleda.
Ako se potvrdi superciklus brodara, hoće li se ponoviti 2007 kod brodara?
Lp
Izvjesno je da kontejneraši idu u nebesa. Capesize zbog infrastrukturnih najavljenih projekata (Kina, USA) također će biti dosta angažirani (iron ore, coal)
Ostali segmenti (panamax, supramax, handy) će oscilirati.
ATPL je mali brodar (druga-treća ruka koja uzme najmanji dio kolača) i kao mali, skuplji su mu i rezervni dijelovi i popravci. Tako da ni kad vozarine puno rastu neće puno profitirati, kao što neće puno izgubiti ni kad vozarine drastično padaju.
Mislim da da. Treba provjeriti. Ali nije bilo dokapa, ako se ne varam.
Prema izjavi glavnog izvršnog direktora u jednom tiskanom mediju, na početku korona krize, sva 4 Ice panamaxa su u 5-godišnjem time charteru počevši od studenog 2019-svibanj 2020.
Svaki pojedini brod ima drugi datum početka TC.
Kod unajmitelja ATLANTIC COAL AND BULK.
Potvrda toga je Fleet na web stranici unajmitelja.