ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Necu vise pisati na ovoj temi. Kao i na Crobexu 2050 dobili ste moje misljenje.

Sretno dionicarima.

So far this year it has been scrapped (Allied):

34 Capesize

1 Post-Panamax

3 Panamax

16 Supramax I

 

One of the most interesting things is that the order book is low.

The ratio between order book and existing fleet is 7%, the lowest

in almost 20 years (average since 1996 is 25%).

 

As long as the demand for iron ore, coal, grain etc. remains high,

I think this can be really good.​

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

marcipan, 07.08.2020. u 20:41

ja sam rekao svoj target…gdje vidim cijenu atpl u 2, mjesecu iduće godine…bit će bliže 100 kn nego 200…

budfox je nakon silnog  pumpanja u 3. mjsecu ove godine izjavio kako je rasprodao jedan dio na 150 kn…jedan dio na 200 kn…ne znam št se od onda promijenilo da mu je opet dobra atpl…

sad opet nekog vraga pumpa…znači opet je unutra…opčet će prodavat s gubitkom…

nitko od ovih papaka ovdje se ne usudi reći jedan target…znaju samo stavljat linkove na mišljenja analitičara i drže se toga ko pijan plota…

marcipan vam je rekao kud ide bdi…kad vas je uhvatila na onom valu rasta histerija…i dok je probio 2000 bodova….tresnuli ste natrag na 600 bodova…a i opet ćete…a onda natrag u mišje rupe…i rasprodaja portfelja…

svaka cast, konkretno da konkretnije ne moze

na ignoriranju: ljudska bijeda "nabiduasku" (dno dna)

Kolega, to su socijalno retardirani ljudi i s njima ne treba uopce diskutirati. Covjek koji je ispunjen u zivotu, koji ima sadrzaje koji ga vesele, nekome je to posao, nekome obitelj, nekome tulumarenje, nekome sve to skupa, i koji ulaze u dobroj vjeri po svojoj najboljoj procjeni, taj nema potrebu crnjaciti i prosipati gnoj po forumu. Onaj tko je uskracen u zivotu za neke esencijalne stvari taj ima tu potrebu. Neka. Ignore i bok.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

A sto se tice korone, lockdown-a itd., a gledajte, sve je moguce, svijet je totalno poblesavio, ali kad stvari razlozis na proste faktore zapravo vidis da je vjerovatnost nekih velikih negativnih utjecaja na dry bulk sad zapravo vrlo mala.

Idemo redom:

1. Kina: velike potrebe za hranom i svim sirovinama, dobra kontrola epidemije, ali i lazno prikazivanje podataka, uglavnom vrlo male sanse za eskalaciju kakva je bila zimus.

2. Indija: vec sad je epidemija izvan kontrole pa ne zatvaraju vise nista jer bi pocrkali od gladi. Tako da nece ni na zimu.

3. USA: usprkos epidemiji sve vezano za dry bulk vozi. Osim toga, tamo je prema seroloskim podacima zarazeno skoro pola svih stanovnika tako da je vrlo moguc imunitet krda i prije cjepiva.

4. Brazil: isto tako kao USA.

5. Australija: Victorija je u policijskom satu, totalne budaletine, ali sto je tu je. Medjutim, ne vjerujem da ce se zatvarati Port Hedland i rudnici. To je zila kucavica za dolare. Radit ce pa makar s drugom posadom.

6. Afrika: tamo je zivot vrlo jeftin i radit ce se pa makar svi crkavali.

7. EU: ovo je najveci rizik za lockdown, ali opet, jako je rizicno to opet izvoditi, sasvim moguc kolaps redom nekoliko velikih ekonomija i raspad EU, jedva su ovo sad dogovorili. A i u tom slucaju utjecaj EU na dry bulk je zapravo minoran. Azija je glavna, pa onda ostali, kako sam ih naveo.

Eto, kad se sve skupa sabere i rasclani, zakljucujem da je ispred nas mirno more. Osim ako se ne desi neki drugi kataklizmicni dogadjaj.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

amadeo, 10.08.2020. u 15:35

 





marcipan, 07.08.2020. u 20:41



 

ja sam rekao svoj target…gdje vidim cijenu atpl u 2, mjesecu iduće godine…bit će bliže 100 kn nego 200…

budfox je nakon silnog  pumpanja u 3. mjsecu ove godine izjavio kako je rasprodao jedan dio na 150 kn…jedan dio na 200 kn…ne znam št se od onda promijenilo da mu je opet dobra atpl…

sad opet nekog vraga pumpa…znači opet je unutra…opčet će prodavat s gubitkom…

nitko od ovih papaka ovdje se ne usudi reći jedan target…znaju samo stavljat linkove na mišljenja analitičara i drže se toga ko pijan plota…

marcipan vam je rekao kud ide bdi…kad vas je uhvatila na onom valu rasta histerija…i dok je probio 2000 bodova….tresnuli ste natrag na 600 bodova…a i opet ćete…a onda natrag u mišje rupe…i rasprodaja portfelja…

 



 

svaka cast, konkretno da konkretnije ne moze

 

Svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali mislim da nikoga ne bi trebalo nazivati papcima, kao što marcipan naziva ostale sudionike foruma, a amadeo to odobrava. Što se dionica ne smije prodati i/ili kupiti, u čemu je problem? Ako čovjek proda dionicu kako bi riješio neke druge probleme u životu što je to protuzakonito? Ako se dionica proda sa gubitkom, što je to problem onoga koji je prodao ili marcipana koji u tome uživa?! Pa to više govori o marcipanu kao osobi koji se time naslađuje, nego o onome koji je prodao s gubitkom, ali nema se na tu temu što puno ovdje za reći. Također, ako se dionica ponovno kupi, što je marcipan neki arbitar da kaže, ne smiješ ti tako kupiti i prodati…Pa pogledajte Optimu, tamo ekipa stalno kupuje i prodaje i ljudi trejdaju (nadam se sa zaradom :-)). Tko god je na ovoj temi ATPL više od godinu dana zna kako se povremeno javljaju različiti nickovi i navijaju za pad, tako je bilo, i sada je tako i ubuduće će biti tako i ništa se tu nije promijenilo.

 

Rekao sam da nemam staklenu kuglu da znam gdje će biti vozarine i cijena dionice u 2. mjesecu iduće godine, ali pojedine kolege očito imaju i oni su 100% sigurni u to, pa im skidam kapu, jer su nepogrešivi… mi ostali ćemo pratiti vozarine koje i danas i cijeli prošli tjedan rastu i čitati strane analitičare koji također nisu nepogrešivi da se razumijemo, kao gore spomenute kolege, ali bar nije dosadno čitati, bar onome koga taj brodarski sektor zanima.

 

Ponavljam komentar od neki dan i stojim iza toga što sam tada napisao:

 

Ako vozarine nastave rasti (pogotovo Panamaxi kao prosli tjedan) i ne padnu previse na jesen i zimu, govorim o dnu BDI oko 900 -1000 stvari ce biti dobre za brodare. Oni bi s trenutnim vozarinama mogli za Q3 i Q4 izbaciti bolja izvjesca nego za Q1 i Q2 i cijena dionice bi mogla poslije toga porasti, pretpostavljam, jer je neopravdano toliko pala (od vrha prosle godine jos uvijek za 60% u minusu). Kljucna je jesen, cjepivo za Koronu, 2. val hoce nece biti, tako da je tesko trenutno bilo sto predvidjati ovako odokativno ili bubati cifre i ostati ziv. Vidim da neki imaju kristalnu kuglu i znaju tocno sto ce se desiti i kud ce vozarine i cijena dionice, ali ja stvarno ne znam, jer nazalost nemam moc predvidjanja.

 

U svakoj krizi bude nesto dobroga, a ova Korona kriza je iznjedrila najmanje narudzbe novih dry bulk brodova u zadnjih 16 godina. Kroz slijedecih godinu dvije uz primjeren rast potraznje i smanjenu isporuku novih brodova, svasta je moguce.

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

kupoprodaj, 10.08.2020. u 18:09

Kolega, to su socijalno retardirani ljudi i s njima ne treba uopce diskutirati. Covjek koji je ispunjen u zivotu, koji ima sadrzaje koji ga vesele, nekome je to posao, nekome obitelj, nekome tulumarenje, nekome sve to skupa, i koji ulaze u dobroj vjeri po svojoj najboljoj procjeni, taj nema potrebu crnjaciti i prosipati gnoj po forumu. Onaj tko je uskracen u zivotu za neke esencijalne stvari taj ima tu potrebu. Neka. Ignore i bok.

Sve receno. Potpisujem sve.

@budfox

 

još od tvojih targeta ništa…kako za atpl…tako ni za bdi…ali nisam ni očekivao…kao ni od nikog drugog…

znači…jedino je marcipan napisao gdi vidi cijenu atpl i cijene vozarina…eto…ako ću bit u krivu…zovite me kako hoćete…ali znajte da vi niste imali muda tu napisat dva broja…prenosite viđenja drugih analitičara…sami ne znate izanalizirati ništa…

što se tiče razine komunikacije…proziva me se da nekoga nazivam papkom…a s druge strane žmiri se i od strane admina i od strane ostale forumske zajednice na pisanje kupoprodaj…koji me nazvao glupanom, govnetom, socijalno retardiranim…i to govori nešto o svima vama i objektivnosti pisanja i pristranosti…

tu smo da izrazimo svoje viđenje situacije…ali nazivati nekoga i oslovljavati kako to radi kupoprodaj…nemam komentara…i zato neću više komentirati na ovoj temi…pozdravljam i admina koji to sve pušta…valjda je i on nakrcan atpl…

a što ste vi neki arbitrar da meni kažete nemaš ni jednu dionicu, šta pišeš i crnjačiš tu na ovoj temi? eto…toliko o objektivnosti….

a što se tiče staklenih kugli…eto…kupoprodaj ima staklenu kuglu…sve je obrazložio u svom postu…nema nikakvog rizika ili je sveden na minimum…svi ostali su glupi, socijalno retardirani i crnjače koji misle suprotno…

i još jedan demantij…ja nigdje nisam pisao da 2018. ide recesija…pisao sam na temi Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska…..tko hoće može pogledati postove od 15.5.2019. stranica 1915…ili na istoj temi post od 24.12.2018…gdje upozoravam da bi trgovinski rat mogao uzrokovati recesiju u narednom periodu…

eto…2020…neki su u tu recesiju zagazili…uz trgovinski rat i sva natezanja…dogodila se corona…koja je definitivno pogurala neke ekeonomije u recesiju…vidjet ćemo na jesen gdje smo…kad se podvuće crta….

 

Ja osobno nikada ne pisem da ce nesto narasti ili pasti na XY cijenu jer mislim da je to nagadjanje koje ne moze biti relevantno. Cijena u buducnosti ovisi o puno faktora.

I toga cu se drzati i dalje. Staklenu kuglu nemam.

Napisala sam objektivnu cinjenicu da trenutno ne posluju dobro, da imaju minus unazad nekoliko kvartala. Zadnji put su imali dobit kada su prodali hotel. Nemaju viziju razvoja flote. Ali stecajusa nisu. Prezivjeli su i gora vremena. A i cijena je tu gdje je zahvaljujuci poslovanju. Dionica je prije 10 godina vrijedila 3000 kuna, a sada je 200 kuna. Znaci sadasnje poslovanje je uracunato u cijenu.

Ako ce vozarine rasti, i cijena dionice ce ih pratiti.

P.S. Kolega Marcipan nitko vas ne tjera. Nemojte otici. Ponekad je i negativno misljenje itekako potrebno optimistima. Treba sve komentare moci citati.

A tolerancije svima nam treba.

Marielena, molio bih da se malo bolje informirate. ATPL je 2017. imala oko 81 milijuna kuna dobiti (dionica 680 kn), a 2018. oko 5 milijuna kuna dobiti (dionica 400 – 500 kn), dok su prosle godine imali gubitak oko 2.5 milijuna kuna (trenutno dionica 200 kn).

Imate sve u godisnjim izvjescima na zse, pa ovaj spin sa prodajom hotela i dobiti od prodaje mozete odmah zaboraviti.

Hotele su prodali (mislim ADRIS-u, nisam 100%) kada je cijena hotela bila na dobroj razini, kako bi zatvorili kredite koje su digli kako bi kupili nove brodove, a kriza u dry bulku je trajala i trajala sve do dna pocetkom 2016. kada je BDI bio 290 bodova. U medjuvremenu su sagradili i Atlant centar u kojem je u petak 14.08. u 17h Glavna Skupstina ako ce tko ici, a imaju i zemljiste i gotov projekt Batala centra sa preko 100 stanova, koji je Korona kriza odgodila (nadam se samo privremeno).

Jedno vrijeme su bili zaduzeni (2013.-14.) preko 1.5 milijardu kuna, a sada su zaduzeni oko 860 milijuna kuna, sto bi svakako bilo dobro smanjiti, ili bar smanjiti cijenu duga tj. kamatu, za koju mislim da je previsoka i da ih lihvari gule do kože.

 

Eto, sve crno na bijelo bez ruzicastih naocala :-))

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

“Imaju minus unazad nekoliko kvartala”. Sto je tu tocno netocno?

Pozitivno su poslovali 2018. Sto je tocno donijelo dobit?

Dakle, ne znam sto sam krivo rekla.

Diverzificirali su rizik ulaganjima u hotele i stanove. Ok, i ne vidim tu nista lose.

Ali ja prvenstveno sud donosim na temelju core businessa, a tu mi se ne svidja stalno smanjivanje flote i nejasna vizija. Eto toliko. Dakle bez crnih naocala, prodaja brodova i sve starija flota se meni ne svidja.

Smatrati cu da se potpuni oporavak dogodio kada bude poslovanje core businessa pozitivno.

Projekt Batala moze onda biti slag na torti.

I ponavljam, mislim da ce Atpl opstati i prezivjeti ovu krizu.

Ako iducih godina vozarine nastave rasti, mogli bi krenuti naprijed. Za to je potrebna jasna vizija sto zele sa flotom.

Mislim da Tankerska plovidba radi dobar posao. Imaju produkt tankere u TPNG, a tankere za prijevoz sirove nafte i bulkere u Tankerskoj plovidbi. Posto je brodarsto ciklicka ciklicka industrija ponekad se te dvije klase brodova ponasaju dijametralno suprotno jedna od druge kao u zadnje vrijeme da vozarine za tankere kao BCTI padaju, a vozarine za bulkere(BDI) rastu. Mislim da je kljuc u tome da se na vrijeme osiguraju dobri Time Charter ugovori, a SPOT trziste je kocka i ponekad se isplati kada vozarine rastu, a cesto i ne kada padaju. Tezak je to posao sve uskladiti, pravi Sizifov posao.

 

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/direktor-tankerske-plovidbe-za-pravi-iznos-voljni-smo-prodati-svoj-udjel-u-viktoru-lencu/7321125/

 

Evo danas citam da SB (Safe Bulkers) radi novi dokap, pa im je jedinom cijena danas vani pala, dok su ostali rasli.

 

https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2Csalt%2Cnmm%2Cnm%2Csb%2Csblk%2Cship%2Cdrys%2Cdsx%2Cegle%2Cesea%2Cgnk/view/v1?ltr=1&bypass=true&_guc_consent_skip=1597097631

 

ATPL koliko znam nije radila dokap i razrjedjivanje dionicara do sada, a da li ce i kada to ne znam :-)). Mozda ne bi bilo ni lose, da smanje dugove, prije novog ciklusa rasta vozarina na trzistu.

 

P.S. Marielena 2017. i 2018. im je brodarastvo donijelo dobit, koliko znam, s time da mislim da su 2017. prodali brod, a 2018. kupili drugi brod i 7% dionica Luke Dubrovnik, ako se ne varam. Poslovali su negativno prva 2 kvartala u 2019. kada se srusila brana u Brazilu, i sada prva 2 kvartala u 2020. zbog Korone. Mislim da ce ovaj kvartal biti oko nule ili sa blagim plusom, ali kumulativno na razini godine minus, kao i 90% firmi na ZSE.

 

Imate lijepi pdf na stranici Interkapitala koji je pobrojao kako su poslovale firme iz Crobexa.

 

Earnings Overview – Croatian Companies H1 2020

 

Toliko od mene, idem spavati :-)). S time da ovo pisem drugi put jer me prvi put izbacilo, pa sam odmah odgovorio i na vase pitanje Marielena 🙂

 

P.P.S. Pozdrav Marcipanu i naj se ljutiti :-))

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Mislim da Tankerska plovidba radi dobar posao. Imaju produkt tankere u TPNG, a tankere za prijevoz sirove nafte i bulkere u Tankerskoj plovidbi. Posto je brodarsto ciklicka ciklicka industrija ponekad se te dvije klase brodova ponasaju dijametralno suprotno jedna od druge kao u zadnje vrijeme da vozarine za tankere kao BCTI padaju, a vozarine za bulkere(BDI) rastu. Mislim da je kljuc u tome da se na vrijeme osiguraju dobri Time Charter ugovori, a SPOT trziste je kocka i ponekad se isplati kada vozarine rastu, a cesto i ne kada padaju. Tezak je to posao sve uskladiti, pravi Sizifov posao.

 

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/direktor-tankerske-plovidbe-za-pravi-iznos-voljni-smo-prodati-svoj-udjel-u-viktoru-lencu/7321125/

 

Evo danas citam da SB (Safe Bulkers) radi novi dokap, pa im je jedinom cijena danas vani pala, dok su ostali rasli.

 

https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2Csalt%2Cnmm%2Cnm%2Csb%2Csblk%2Cship%2Cdrys%2Cdsx%2Cegle%2Cesea%2Cgnk/view/v1?ltr=1&bypass=true&_guc_consent_skip=1597097631

 

ATPL koliko znam nije radila dokap i razrjedjivanje dionicara do sada, a da li ce i kada to ne znam :-)). Mozda ne bi bilo ni lose, da smanje dugove, prije novog ciklusa rasta vozarina na trzistu.

 

P.S. Marielena 2017. i 2018. im je brodarastvo donijelo dobit, koliko znam, s time da mislim da su 2017. prodali brod, a 2018. kupili drugi brod i 7% dionica Luke Dubrovnik, ako se ne varam. Poslovali su negativno prva 2 kvartala u 2019. kada se srusila brana u Brazilu, i sada prva 2 kvartala u 2020. zbog Korone. Mislim da ce ovaj kvartal biti oko nule ili sa blagim plusom, ali kumulativno na razini godine minus, kao i 90% firmi na ZSE.

 

Imate lijepi pdf na stranici Interkapitala koji je pobrojao kako su poslovale firme iz Crobexa.

 

Earnings Overview – Croatian Companies H1 2020

 

Toliko od mene, idem spavati :-)). S time da ovo pisem drugi put jer me prvi put izbacilo, pa sam odmah odgovorio i na vase pitanje Marielena 🙂

 

P.P.S. Pozdrav Marcipanu i naj se ljutiti, znam da si dobrica u dusi :-))

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Jedna stvar mi je pala na pamet pa ću je ovdje podjeliti, i onda mislim da je gotovo s pisanjem po forumu.  Ovdje se često spominje da ako pišeš negativno zapravo želiš kupiti dionicu jeftinije. Nema altruista. Zapravo je laž da ti netko samo želi pomoci. Evo jedan primjer da to nije tako. Kupoprodaj; kad si napisao na Viru da si uložio u dionicu, ja tad uopće nisam pisao na forumu niti PROTIV niti ZA viro (ako treba možemo provjeriti), ali niti za i jednu drugu dionicu, jer sam shvatio da je to gubitak vremena. Nisam se javljao nekih godinu ili dvije dana. Ipak, svejedno sam odlucio privatno slati poruke i pomagati ljudima i govoriti im dal su nešto fulali i zašto itd. Evo ti sad kupoprodaj ovdje lijepo reci, dal si ti bio onda kupio Viro za nekih 250kn i cim si to podjelio na forumu ja sam ti nedugo nakon toga poslao privatno poruku da ne kupujes jer da ce propasti, tj. da prodaš. Ajde budi iskren. Ti si rekao da imas dosta love i da ces smanjivati ulaz. Da si kupio ogromno skupo izvješće od Morgan Stanleya (ili neke slicne banke, ne sjecam se tocno) i da su oni napisali da će šećer rasti. Ja sam ti rekao da oni pojma nemaju. Pisali smo si često i ja sam ti objašnjavao zasto ce padati, ali ti si bio uporan. Na kraju si prodao po 80 ili 90kn, ako se ne varam. Reci ti meni sad ovdje dal je to istina ili nije? Sad ne znam koliko ovo ljudi čita, jer su mnogi  pobjegli s foruma, ali ja sam njima barem 50 pisao iste poruke za svakojake dionice i svi bi to mogli potvrditi. Netko će reci da je to bolesno, i moguce i je, jer mi i zena uvijek govori da zasto uopce trosim vrijeme, ali ona ne shvaca da sam takav i da volim pomoci. Ali kako drugih trenutno nema, daj onda ti reci kupoprodaj, dal je istina da sam ti privatno poslao poruku da prodas viro cim si ga kupio? I onda jos imas obraza pisati da samo bolesnici pisu po dionicama koje nemaju itd. A sta ces? Takav smo narod. Nezahvalan, ali prije svega gl.up

Viro sam kupovao po 300 i prodavao po 210 ili 220, na nize cijene je otislo bitno kasnije. Ulog je bio reda velicine 5k eura. Znaci probavljivo. Svaka skola se placa.

Nisam kupovao nikakva izvjesca, samo sam citao stvari na netu. To je vjerovatno bio neko drugi. Ne radim to bas zato jer nisam uvjeren u dobre namjere onoga tko ih pise.

 

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

New Report

Close