Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,68 | 40.879 | 915 | 43,70 | 45,00 | 1,35% |
Ako gledamo zadnjih 10 godina cijena je pala sa 3000 kuna na 100 kuna. Nisam nigdje napisala da dionica ne vrijedi 150 kuna, niti da to nije dobar ulaz. Realnu vrijednost dionice je lako izracunati. Zna se vrijednost brodova, dug i profit(kojega vec duze vrijeme nazalost nema). Ako se godinama posluje sa minusom realna cijena pada jer raste dug. Trzisna cijena dionice moze i mimo toga gore ili dolje. Da bi se cijena vratila na 400 kuna treba se konacno poceti pozitivno poslovati. Ja samo ne razumijem taj optimizam, dok se godinama posluje sa minusom.
Ako gledamo zadnjih 10 godina cijena je pala sa 3000 kuna na 100 kuna. Nisam nigdje napisala da dionica ne vrijedi 150 kuna, niti da to nije dobar ulaz. Realnu vrijednost dionice je lako izracunati. Zna se vrijednost brodova, dug i profit(kojega vec duze vrijeme nazalost nema). Ako se godinama posluje sa minusom realna cijena pada jer raste dug. Trzisna cijena dionice moze i mimo toga gore ili dolje. Da bi se cijena vratila na 400 kuna treba se konacno poceti pozitivno poslovati. Ja samo ne razumijem taj optimizam, dok se godinama posluje sa minusom.
Ja ne razumijem taj pesimizam. U redu je da dionica padne ako su u gubitku ali ako su godinama u gubitku a cijena bila oko 400 kn. Zašto baš sad treba pasti na 150 stvarno ne razumijem. Da je pala sa 300 na 250 razumio bi ali ovoliki pad nerazumijem. Da je prošle bila 200 mijla u plusu a sad 200 u minusu tad bi razumio. Ovako ne razumijem.
Ako je sve tako bajno a buucnost svijetla zasto smanjuju primanja djelatnika u uredu i na bridovima i to uporno vec duze vrijeme
Pa sta nisi prije koji mjesec napisao da ATPL ima najvece prosjecne neto place u Dubrovacko-Neretvanskoj zupaniji i da se razbacuju s novcem?
Ako je sve tako bajno a buucnost svijetla zasto smanjuju primanja djelatnika u uredu i na bridovima i to uporno vec duze vrijeme
Pa sta nisi prije koji mjesec napisao da ATPL ima najvece prosjecne neto place u Dubrovacko-Neretvanskoj zupaniji i da se razbacuju s novcem?
Jesam ali to vrijedi samo za upravu ,sitna boranija su ovce za sisanje
jako loše…
https://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2020-1Q-NotREV-N-HR.pdf
sutra bi mogao biti jači pad dionice…
jako loše…
https://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2020-1Q-NotREV-N-HR.pdf
sutra bi mogao biti jači pad dionice…
jako loše…
https://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2020-1Q-NotREV-N-HR.pdf
sutra bi mogao biti jači pad dionice…
Već je loš rezultat u sadašnjoj cijeni dionice ukalkuliran od 4. mjeseca.
Svi brodari su od pocetka godine vec pali za 50-60%, pa nema razloga za dodatan pad.
Vani brodari nisu dodatno pali zbog (ocekivano) losih rezultata zbog Korona krize, vec reagiraju na promjene vozarina ili cak skacu za 50 -70% ako rezultati budu pozitivni kao ESEA neki dan.
a jesu li ukalkulirana još bar dva ovakva kvartala i izgledno smanjenje vrijednosti dugotrajne imovine koja se vodi po nerealnim vrijednostima? Dug u samo jednom kvartalu skocio preko 40 mil, i to puno prema dobavljacima. dakle cash opako skripi. morat ce vjerojatno u prodaju imovine u najgore vrijeme…
jako loše…
https://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2020-1Q-NotREV-N-HR.pdf
sutra bi mogao biti jači pad dionice…
jako loše…
https://zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2020-1Q-NotREV-N-HR.pdf
sutra bi mogao biti jači pad dionice…
Već je loš rezultat u sadašnjoj cijeni dionice ukalkuliran od 4. mjeseca.
Nema ovdje kruha ove godine zasigurno. Prvi kvartal gubitak 40 milja kuna, i drugi će biti zasigurno još gori. Gradnja poslovnog objekta stoji a keša ni od korova. Brodovi sve stariji, prosjek za Panamaxe preko 10 godina. Oni faktički propadaju još od 2008 godine od zadnje krize nisu spojili dva pozitivna kvartala.
Ne bih se bas slozio s vama.
2017 dobit 81 milijun kuna i cijena dionice skoro 700 kn
2018 dobit 5 milijuna kuna i cijena na 400 – 500 kuna
2019 gubitak 2.2 milijuna kuna i cijena dionice 300 – 400 kn
Dolazi Korona poslije Nove godine, vozarine su pale i ostalo sve znamo, a cijena dionice pala na 130 kn, pa povratak na 180 kn.
Slazem se da su ovo bile teske godine za dry bulk, ali u dobrim godinama je bilo dobiti. Druga stvar je sto dionicari nisu participitali u toj dobiti, a Uprava se prosle godine nagradila sa dionicama, dok su godinu zavrsili sa 155 miljuna kuna EBITDA-e i 2.2 milijuna kuna gubitka, sto nije bas za nagradu.
Znači ovako vam je to na ATPL…
kada ima dobiti…dioničari ne participiraju, participira samo Uprava…
kada nema dobiti…onda dioničari nemaju u čemu participirati…osim u gubitku…
svaka čast…
da mi je samo znati gdje je onaj mitkko…da malo prokomentira prvi kvartal…u prvom mjesecu je sipao pamet na temi bdi-ja o TC i spot vozarinama…uvjeravao ekipu kako je to sve u redu…dok je bdi počeo roniti ispod 1000…pa je netragom nestao…
40 mil kn u prvom kvartalu…neloše…krenuli u gradnju u nikad gorem momentu…a onda se još ovo zakuhalo s pandemijom…promašaj na promašaj…
nego…na kolko je cijena sutra i kolka će biti do kraja godine?
eto…predviđam da će biti i po dvoznamenkastim brojevima još ove godine…