ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.07.2024. u 12:52
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
51,62
2.632
51
48,50
53,00
4,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ne razumijem zasto bi netko htio iznajmiti panamax kad moze iznajmizi dva puta veci capeze za dva puta manje novce! Nemojte mi samo o malim indijskim lukama i sl.

Jest dakako, još da je bilo proširit i produbit stanovite kanale i onda svi panamaxi u rezališe.

Vani opet okreću u zeleno.


Ne razumijem zasto bi netko htio iznajmiti panamax kad moze iznajmizi dva puta veci capeze za dva puta manje novce! Nemojte mi samo o malim indijskim lukama i sl.

Po toj logici bi pravo pitanje bilo zašto se panamaxi uopće grade.

Valjda ti je jasno da se rasuti teret (rude, žito, itd.) iz npr. New Orleansa prevozi u Kinu kroz Panamski kanal. Capesize bulkeri bi morali ići duplo dužim putem oko cape Horna jer su preveliki za lockove u kanalu, dok panamaxi… samo ime ti govori.
To je samo jedan od mogućih odgovora na tvoje pitanje. Drugi bi bio da je manja nosivost panamaxa prednost u slučaju da iznajmitelj nema dovoljno tereta da napuni capesize brod pa mu je ekonomski isplativije unajmiti panamax.
Ne unajmljuješ kamion od dvadeset tona nosivosti da ti preveze tonu pjeska na gradilište, zar ne?

Čini mi se da je vodje obrazac ponašanja kao u doba Držića cit. "bolja je dogovorena šteta nego korist bez dogovora", pa je rezultat atpl ispod 350 kuna.


Ne razumijem zasto bi netko htio iznajmiti panamax kad moze iznajmizi dva puta veci capeze za dva puta manje novce! Nemojte mi samo o malim indijskim lukama i sl.

Obzirom da ti jako puno pišeš na ovoj temi, a komentari su manje-više negativni, sad je sve jasno. [lol]

Bulkindeksen Baltic Dry stiger 0,7 prosent til 1.156 poeng fredag.

Capesize 6.478 dollar (+ 1,0 prosent)
Panamax 13.877 dollar (+ 0,6 prosent)
Handysize 8.873 dollar (+ 1,1 prosent)
Supramax: 11.526 dollar (+ 0,5 prosent)
All time high for Baltic Dry er fortsatt på 11.793 poeng, satt 20. mai 2008. Laveste notering kom 31. juli 1986 og var på 554 poeng

Rast se nastavlja.

Samo za personaliziranog Isuseka.

FI 1Q 2012 konsolidirani, revidirani:

Grupa je tijekom izvještajnog razdoblja ostvarila ukupne konsolidirane prihode u iznosu od 618,9 mil. kuna. U odnosu na prošlogodišnjih 927,2 mil. kuna prihoda isti su manji za 33,3 %. Pomorstvo je ostvarilo 88 % prihoda, a hoteli i agencija 12 %.
Troškovi su iznosili 604,3 mil. kuna i za 32,0 % su manji od prošlogodišnjih 888,6 mil. kuna. Od ukupnih troškova 87 % otpada na pomorstvo, a 13 % na hotele i agenciju.
Ostvarena dobit Grupe pripisana imateljima kapitala matice iznosi 15,5 mil. kuna, a čini ga dobit od 17,3 mil. kuna pomorstva, 1,1 mil. kuna Hotela Lapad i 20 tis. kuna Putničke agencije, te 3,9 mil. kuna gubitka Hotela Hilton Imperial. U odnosu na prošlogodišnju dobit od 39,6 mil. kuna ista je manja za 60,8%.

Navedeni rezultati su očekivani i u okviru planiranih, iako je pomorstvo ostvarilo nešto lošiji rezultat od prošlogodišnjeg zbog značajno nižih vozarina na svjetskom tržištu brodskog prostora u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Grupa nije imala problema s likvidnošću.

"Ne brojite novac dok još sjedite za stolom."-profesionalni kockar

pa baš i nije bajno izvješće za I. kvartal 🙁

Po meni jako jako dobro…
A šta će tek bit kad vozarine budu profitabilne…
Bravo [thumbsup]

A BALVANA!!! :) :) :)

Slažem se sa kolegom BearG. Jako dobro za ovo krizno vrijeme, a još se i flota podmlađuje. Optimist sam glede budućnosti u ovoj dionici.
Imam ovu dionicu već neko vrijeme, a nisam previše pisao o njoj dok u sebi nisam osjetio optimizam.
Inače pišem samo na temama i o dionicama u kojima jesam ili se vidim u dogledno vrijeme, pa se nadam da mi nećete zamjeriti što pišem pozitivne postove čak i kada dionica pada.

na prvi pogled, loše.međutim , kad se uzme u obzir kakva je bila (i još jest) situacija na pom.tržištu , ipak moja prolazna ocjena, i , mora se priznati, u skladu s očekivanjima. i kad još vidim kako iz dana u dan raste pomalo vozarina , pomlađivanje flote , zbilja dobra ekipa u upravi, ko sretni rade novu zgradu , optimizam mi raste , svrbe me prsti na današnju cijenu dionice …………..

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

+ atpl
[thumbsup]

A BALVANA!!! :) :) :)


Samo za personaliziranog Isuseka.

FI 1Q 2012 konsolidirani, revidirani:

Grupa je tijekom izvještajnog razdoblja ostvarila ukupne konsolidirane prihode u iznosu od 618,9 mil. kuna. U odnosu na prošlogodišnjih 927,2 mil. kuna prihoda isti su manji za 33,3 %. Pomorstvo je ostvarilo 88 % prihoda, a hoteli i agencija 12 %.
Troškovi su iznosili 604,3 mil. kuna i za 32,0 % su manji od prošlogodišnjih 888,6 mil. kuna. Od ukupnih troškova 87 % otpada na pomorstvo, a 13 % na hotele i agenciju.
Ostvarena dobit Grupe pripisana imateljima kapitala matice iznosi 15,5 mil. kuna, a čini ga dobit od 17,3 mil. kuna pomorstva, 1,1 mil. kuna Hotela Lapad i 20 tis. kuna Putničke agencije, te 3,9 mil. kuna gubitka Hotela Hilton Imperial. U odnosu na prošlogodišnju dobit od 39,6 mil. kuna ista je manja za 60,8%.

Navedeni rezultati su očekivani i u okviru planiranih, iako je pomorstvo ostvarilo nešto lošiji rezultat od prošlogodišnjeg zbog značajno nižih vozarina na svjetskom tržištu brodskog prostora u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Grupa nije imala problema s likvidnošću.

zasto stavljate godisnje izvjesce za 2011. kao 1Q 2012 ,kako mogu u 3 mjeseca ostvarit 618 mil.kuna sa 15 brodova

imate na atlant.hr gubitak od 24 mil.kuna i prihodi od 98 za prva 3 mjeseca 2012

i mnogo nas jos komentira krivo izvjesce kako je dobro.

New Report

Close