ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 09.05.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
158
3
52,40
52,80
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Weekly Dry Time Charter Estimates, July 22 2015
The one thing for certain is the Dry sector did need some sort of resurrection, which was long awaited but finally upon us. No one really knows if it will be short lived or not, but the fundamentals seem to be more positive than 6 mos ago which kicked off with demolitions. Traders now have no choice but to raise their game and increase freight rates as most Owners simply won’t accept anything lower than last done!! It’s hard to stop a running bull.

imajmo na umu da je ove godine, tamo negdje u veljači, bdi pao na najnižu granu od trenuta postojanja, dakle zadnjih tridesetak godina. dvadesetak godina od svojeg nastanka dosezao je max do 2000, a divljao je pet godina, od 2004-2009.ok, to su neka druga vremena, sa nekom drugom kinom, indijom, ali I sa nekom drugom atlantskom.


imajmo na umu da je ove godine, tamo negdje u veljači, bdi pao na najnižu granu od trenuta postojanja, dakle zadnjih tridesetak godina. dvadesetak godina od svojeg nastanka dosezao je max do 2000, a divljao je pet godina, od 2004-2009.ok, to su neka druga vremena, sa nekom drugom kinom, indijom, ali I sa nekom drugom atlantskom.

Tocno, samo ne zaboravi da volumen svjetske trgovine raste iz godine u godinu 4-5%, no brodari su sami enormnim narudzbama novogradnji 2007|2010. otpilili granu sto ih hrani.
Neka BDI dodje na 2000 uploviti ce se u mirne vode, to je ono sto nam sada treba, a se mozda I JDPL spasi (doslovno) u zadnji cas.
Medjutim, zalim za dva prodana broad bez obzira sto su uzeti odmah u bare boat charter, los timing za ATPL, steta, velika steta, pubo bolje bi bilo da su prodali hotel Lapad u peaku turistickog marketa.

opet prodajete mudrice … zašto se ja kao umirovljeni pomorski kapetan ne uplićem u analitičke diskusije (koje me u principu niti ne zanimaju!? Zakonitosti burze općenito, posebno ove su nelogično-logična cjelina koju nitko u cjelosti ne razumije, uključujući i njezine tvorce. Usponi i padovi bdi, prognoze o uvoznim kapacitetima nekih tržišta imaju utjecaj, ali ne odlučujući … U principu se govorilo da se novac u dionice investira na bar 5 god i da je to odraz osviještenosti i kulture ulaganja, tj. ulagača. Samo što te paradigme vrijede u teoretskim uvjetima koji se po zakonima iznesenim u super knjizi “Crni labud” stalno poremećuju. Shodno tome moje 5-godišnje bivanje u ovj dionici (ne samo ovoj) je na kraju donio shit (odatle si i dah taj smiješni nick). I stoga opet tražim – hoću dividendu makar simboličnu! I to na način da ulagačima ispod jedne god ništa, a onima s 5 i više maximalno … :-))) … Bolje da uprava malo povede računa i o nama vjernim i stoičkim ulagačima … zar ne?

volumen svjetske trgovine raste iz godine u godinu 4-5%, no brodari su sami enormnim narudzbama novogradnji 2007|2010. otpilili granu sto ih hrani.
Neka BDI dodje na 2000 uploviti ce se u mirne vode, to je ono sto nam sada treba, a se mozda I JDPL spasi (doslovno) u zadnji cas.

točno tako, ili drukčije rečeno od 2007 do 2014 volumen dry bulka je porastao blizu 50%, a flota blizu 90% što znači da bi za vraćanje na ondašnje vozarine (prosjek BDI-a za 2007 bio je 7000) sadašnja potražnja morala odjednom skočiti 25-30%.

a na BDI-u od 2000 ne samo da bi bile mirne vode nego bi to značilo profit od kakvih 4000 po brodu po danu, sa 17 brodova to bi bilo 18 dolara dobiti po dionici a ona trenutno košta 34 dolara. naravno sve to kada se BDI bude i zadržiao an 2000, a ne samo probio kao u Q4 2013 pa onda opet kliznuo na 1000. jer peak oko 2000 ili više vrlo lako može biti već ove godine, mislim da za to trenutno treba rast ukupnog volumena od nekih 15 mil tona mjesečno kad počne sezona, samo što 2000 kao prosječna vrijednost BDI-a na duži rok teško da je moguća prije 2017, a i to je optimistično.

Atlantska zainteresirana za Jadroplov.

Krajem godine prodaja Jadroplova

a na BDI-u od 2000 ne samo da bi bile mirne vode nego bi to značilo profit od kakvih 4000 po brodu po danu, sa 17 brodova to bi bilo 18 dolara dobiti po dionici a ona trenutno košta 34 dolara.

A Vi bi htjeli kupovati po 200 kn i da BDI bude 2.000 bodova, i dobit po dionici 100-ak kn?[emo_namigusa]

Nije loša želja, svi bi!

BDI je solidno porastao, a njegov pravi rast se zapravo tek očekuje, tako da ćemo vidjet koliko će i ovo dugo biti po 2xx kn.

Bitan je jedino trend (uzlazni), a to da li će 1 dan porasti pa drugi malo pasti, nije uopće bitno za budućnost brodara, a kupuje se budućnost, a ne rezultati prošlih razdoblja.

Trebao bi netko objavit I ponudu za preuzimanja atpl….bas me zanima koja bi cijena Bila dovoljna da se skupi bar 50% dionica…a sasvim sumnjam da CE atpl uopce dati ponudu za jdpl a kamoli kupit….

Hugh, a šta misliš zašto su smanjili, revalorizirali svoju imovinu,,,, mislim da su prave lisice ovi iz uprave ako preuzmu JDPL :))))

bdi -1,4 prosent til 1.102

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14256 (DOWN 569)
BPI Average of the T/C routes $9259 (DOWN 139)
BSI Average of the T/C routes $9368 (UP 75)
BHSI Average of the T/C routes $6337 (DOWN 33)


Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $14256 (DOWN 569)
BPI Average of the T/C routes $9259 (DOWN 139)
BSI Average of the T/C routes $9368 (UP 75)
BHSI Average of the T/C routes $6337 (DOWN 33)

i kud će sad? opet na 200 kn?

Ignore: KressoM, delux

34[emo_naivan]

Nadamo se i ispod.
Nema veće luzerske sreće od smanjivanja prosjeka.

Šteta što je BDI stao, pa se sada drhtave ručice istresaju.

Ako baš žele, neka je vrate nazad na 200 ako im je ta cijena dobra.

New Report

Close