ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.05.2024. u 15:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
158
3
52,40
52,80
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Strašno, očekivao sam barem neki mali plusić, barem ono 100 hiljadica, tako da Slavkec barem 20 hiljadica za kavicu

Pa vec su tri strane pune postova koji nisu odmoderirani!
Da li ovdje uopce netko vise to radi?
Ovo je besmisleno.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Pa vec su tri strane pune postova koji nisu odmoderirani!
Da li ovdje uopce netko vise to radi?
Ovo je besmisleno.

moderator ne radi…petak je, ne zaboravimo gdje živimo…ovo je Hrvatska

obično ih do podneva odmoderiraju. ako ne sutrašnjeg, onda nedjeljnog.

Ljudi o će mu Vi tu pišete gubitak je gubitak pa ATPL ne vozi po Savi ,svi su odavno izašli iz krize još malo pa će i u drugu krizu kad ATPL počne pozitivno poslovati,svi smo očekivali dobit, a ono gubitak,od kad je Ante otišao s čelnog mjesta ATPL malo naručuje brodove pa otkazuje,pa naručuje kad su veće vozarine normalno i veće cijene brodova u glavno nije dobro.

ehh čitam komentare i uvijek isto – dobro je ka minus je ali bit će bolje he,he neki nikad ne nauče….
Mene jedno zanima a to je: zašto atlant centar nije etažiran i zašto se u zemljišnim knjigama zemljište vodi ko neplodno ????????

craig, zmajki i cxy su bili u pravu – jao što je loše izvješće. katastrofa. he, he srećom godina je počela bolje pa će bolje biti i izvješće

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

A cuj imaju tehnickih problema kao i svi, navodno nemogu dobiti uporabnu za poslovni c.jer nemogu naci dva živa svjedoka za zeljiste koje je do 1669 bilo gradjevinsko, pa ako netko ima koji info neka se javi kod Andre V.,

taja
koji su to koji poslovno posluju a da su na ZSE? možeš ih na prste jedne ruke nabrojati…ili brodari u americi, koliko ih se ugasilo?
opstaju samo oni najbolji a ATPL je među njima i ne samo da opstaje nego se razvija u još bolju firmu. Koliko je samo flota obnovljena usprkos krizi, ovu godinu koja će definitivno obilježiti oporavak brodarstva dočekat ćemo sa flotom prosječne starosti ispod 5 godina kad se sve novogradnje predaju…ne moramo govoriti koliko to znači za smanjene troškove poslovanja (što se može primjetiti i u ovom FI). Novi brodovi, manje održavanja.
Malo pomalo će se zaključivati sve bolji ugovori i kad jednom počne curiti dobit bit će love ko u priči…gubitak od 765.000 $ je ravan nuli za ovakvu firmu i ulaganja koja ima. Jedan malo ekskluzivniji auto toliko košta a oni naručuju 5 brodova i troše milione dolara u razvoj firme.
Uprava radi dobar posao. Vode firmu konzervativno, ne riskiraju previše ali zato mi možemo mirno spavati i u kriznim godinama. Ne moramo se bojati da će zbog nekog ludog poteza firma na bubanj.
Zato svi koji pljuju po ovoj firmi i FI nisu dobronamjerni jer namjerno umanjuju i ne žele priznati da se radi o jednoj od najboljih firmi koja je izlistana na ZSE. Neki to rade iz razloga što žele kupiti što jeftinije a neki jer su izašli sa gubitkom i sad prosipaju žuć.
Ponavljam, pametni će ovdje zaraditi lijepe novce. Čak više ne moraju biti ni hrabri.

@ Lecinte
Potpisujem svaku riječ, nevjerne Tome će progledat kad ovo bude podosta skuplje i onda će se govorit kako je ovo odlična firma sa dostojnom upravom. A ja im neću ni tad prodat, od mene će morat i skuplje uzimat. Očekujem uskoro neke novce i ja ću sebi još dokupit. Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju. ja ću “riskirat” ne Vi. 🙂 🙂

buduci da smo ocekivali nesto bolji rezultat..drugi tjedan cemo vidjet gdje ce cijena..


Ovo je potpuno neočekivano. Očito da ovdje neće biti dobiti ni dividende još dugo. A još naručuju nove brodove. Ovo je sve kontradiktorno.

ali po onome što znamo nema ništa kontradiktorno.

evo brzinski, po platou su prosječne vozarine 2013 za panamaxe bile 9.500 a za supre 10.300. čak i ako pretpostavimo da su heavy lift brodovi išli po 12.000 to daje 10.200 po brodu dnevno. 10.200*17*360*5,6= 349,5 mil.

naravno ne znamo ni točne vozarine za teškaše ni tečaj dolara koji su u atpl upotriejbili računali ni točan broj dana utilizacije flote atpl, ali ovo su mislim neke razumne pretpostavke.

ukupni ostvareni prihodi pomorstva u 2013 su 439.5 mil, od čega čini se 68,5 prodaja broda, dakle od samih vozarina 371 mil.

plus u odnosu na prosječne vozarine na tržištu je zbog viših vozarina u Q1 zahvaljujući ice classu i osamnaestom brodu.

meni se to sve čini jasno kao dan.


svi smo očekivali dobit, a ono gubitak, nije dobro.

Osobno sam početkom 2013. očekivao gubitak min. 1 miljun dolar mjesecno, ili min. 12 na godišnjoj razini. U 4 Q sam shvatio da gubitak neće biti veći od 3-4 miljuna USA dolara, no ovo je definitivno puno bolje od mojih najoptimističnjih prognoza za okolnosti što su egzistirale u 2013. BRAVO ZA UPRAVU.[emo_smijesak]

sve je ok..ali vozarine su bile zadnji kvartal dosta visoko za razliku od 1 i 2mj 2014 kada su pale..hocu reći da je pitanje kakav ce biti 1 q 2014..

BDI odražava stanje na spot marketu, a mislim da je većina brodova AP u long time charteru. Stoga će se više vozarine odraziti u izvješću nakon 2-3 kvartala.
Bitno je da Kina nastavlja sa svojim visokim stopama rasta i da se nazire kraj debalansu ponude i potražnje brodskog prostora, odnosno da je opći trend vozarina uzlazni.

Tko gubi dobitak, dobija gubitak

New Report

Close