ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 09.05.2024. u 22:10
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,96
3.813
72
52,40
53,00
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Trebat će malo dignuti letvicu ako se želi kupiti ovu dionicu.
Ovo su još uvijek vrlo povoljne cijene na oko 0,3 BVPS.

Zajednički nazivnik svih problema na ZSE jest nedostatak kupnje, za ostalo je lako.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Što kažu optimisti,kako će završiti godina.


http://www.dryships.com/pages/report.miasasp

Što kažu optimisti,kako će završiti godina.

Optimisticno

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Ice class Panamaxi koje je atlantska otkazala prodani svicarcima za 22 mio USD svaki!
Cini mi se da su kupili vrlo jeftino. Barem 3 mio ispod cijene.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Swiss marine ih je kupio jako jeftino,za 22 mil usd po brodu,ovo je best buy u ovom stoljeću.
Pretpostavljam da ih je i Atlantska htjela kupiti ali jojih skver nije htio prodati iz inata!?
Predlažem direktoru Kulašu da ponudi odmah swiss marine-u 23 mil po brodu,jer ovako jeftino novi ice panamax vise nikad nece moci kupiti.

Takvi brodovi vrijede 30-ak milijuna u normalnim uvjetima. Još su imali i nadzor gradnje koji je plaćala atpl, tim bolje za Švicarce da omaste brk.
Brodogradilište je očito u kolapsu, pa nemaju vremena čekati kupca po normalnoj cijeni. Atlantskoj treba novca jer gubitak raste, istrošili su se po većim cijenama pa sad ne mogu poput Švicaraca u bargain hunting. Evo i link na report da svi vide.

http://drg.blob.core.windows.net/hellenicshippingnewsbody/pdf/Seasure/09%20Aug%202013.pdf


Takvi brodovi vrijede 30-ak milijuna u normalnim uvjetima. Još su imali i nadzor gradnje koji je plaćala atpl, tim bolje za Švicarce da omaste brk.
Brodogradilište je očito u kolapsu, pa nemaju vremena čekati kupca po normalnoj cijeni. Atlantskoj treba novca jer gubitak raste, istrošili su se po većim cijenama pa sad ne mogu poput Švicaraca u bargain hunting. Evo i link na report da svi vide.

http://drg.blob.core.windows.net/hellenicshippingnewsbody/pdf/Seasure/09%20Aug%202013.pdf

U normalnim uvjetima cijena dionice ATPL ne može biti ispod 1000, međutim ovo nisu normalna vremena pa su i cijene novogradnji tu gdje jesu. Tko je u kešu može kupiti novi panamax za 23-24 milje ili čak i ispod toga kao u konkretnom primjeru, takva su vremena.

Vidim da moderator radi, nema mora i odmora. Btw šminkamo zgradu, vrijeme je i da malo ušminkamo i dionicu da sve bude u skladu. Ne bi bilo dobro da cijena na otvaranju bude 150 kuna. Inače zgrada djeluje impresivno. Inače u Du je sve bukirano što se bukirati može, ne može bolje. Idemo dalje, nema odmora….[emo_palacg]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Kormilar

Bdi je isto bukiran.

Ne pomaže drukanje o zgradi, pitanje je hoće li bdi opet nazad kuda je krenuo ima nekoliko dana, to će odrediti smjer dionice,nije nagovor na kupovinu ili prodaju.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

još jedna zanimljiva divergencija.

BDI opet roni i zaronio ispod 1000, a u isto vrijeme dow jones global shipping index tik do toga da probije 800, gdje nije bio od proljeća 2012.

http://markets.ft.com/research/Markets/Tearsheets/Summary?s=DJGSH:DJI


još jedna zanimljiva divergencija.

BDI opet roni i zaronio ispod 1000, a u isto vrijeme dow jones global shipping index tik do toga da probije 800, gdje nije bio od proljeća 2012.

http://markets.ft.com/research/Markets/Tearsheets/Summary?s=DJGSH:DJI

Meni je sasvim logično da rezultati global shipping indexa budu iznadprosječni. Pa obuhvaća najbolje brodare, drugo nije niti za očekivati. Da ne govorimo o tome kako su obuhvaćane i razne vrste prijevoza, a ne samo dry bulk.

ne kužim ti argument. kad vozarine padaju, padaju i za najbolje i za najgore. divergencija vrijedi i za jedne i za druge.

a divergencija vrijedi za sve, ni bdti i bcti nemaju ništa ljepši graf ovih mjeseci nego bdi. dok su kontejneraši možda u najvećoj banani.

Jesi li pročitao koji su kriteriji za uvrštenje u dow jonesov index?

Evo, da objasnim argument na konkretnom primjeru koji smo imali nedavno na forumu. Pacific basin je brodar koji posluje pozitivno i pripada dow jones global shipping indexu, također je u portfelju Guggenheim Shipping ETF-a koji ulaže u brodare iz global shipping indexa. Istovremeno većina brodara ima gubitak.

Zatim, recimo Cosco pacific koji je kontejneraš i ima također dobit i dividendu, itd.

Uglavnom, želim reći da je to index najboljih, a bdi je index “prosjeka”.

New Report

Close