ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Da nije bilo ponude Mola mi bi ovdje još polemizirali vrijedi li INA 1500 ili 1700 kuna, baš kao i kod CROS do "juče" nije vrijedila ni 5000, a vrlo je izvjesno da će u novim okolnostima bez većih problema uhvatiti min.8000. Kako takve priče nema u ATPL tu smo gdje jesmo, međutim u 2012. očekujem kretanje dionice u suprotnom pravcu od BDI. Za 2011. vjerujem u dobit od app.5 miljuna dolara i minus u 2012. od app. 15 miljuna dolara, jer je pritisak novogradnji prevelik za market.

Stvar je upravo o okolnostima. Činjenica je da unatoč povećanju trgovine/proizvodnje imamo previše praznog brodskog prostora i da Kinezi sami štancaju flotu za sebe. Zamislite sad da ta trgovina/proizvodnja padne ili da se Kina zatvori i stane sa rastom, potražnjom čelika…
A ovo s CROS, to je samo vlakić. Fundamenti, mrtvaci u ormaru ni perspektiva ne stoje iza današnjih brojaka. Sretno onima koji danas kupuju.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5379 (DOWN 111)
BPI Average of the T/C routes $5759 (DOWN 329)
BSI Average of the T/C routes $6852 (DOWN 182)
BHSI Average of the T/C routes $5996 (DOWN 134)

Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

pa neće ih graditi s gubitkom?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!


Ovo bi moglo konkurirati za izjavu godine.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


pa neće ih graditi s gubitkom?

Padom BDI indexa brodovi gube na vrijednosti isto kao i vozarine! Kako ATPL ima dosta novogradnji, posebno ove godine, htio sam reći da barem dio te imovine ATPL neće gubiti na vrijednosti. Nije bitno, veliki znalci brodarskog sektora!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

ja se uopće ne pravim da sam poznavatelj, čak mi nije jasno je li riječ o novim brodovima iz druge ruke, ili cijena narudžbe za brod. ako je riječ o narudžbama, nelogično bi bilo da ih netko proizvodi ispod troška proizvodnje..

što se tiče samog grafa, cijena više ne pada, što ne znači da neće, niti da hoće

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

Na 400kn nije išlo više od 5-10% zarade, ajmo vidit koliko će bit na 300kn.
Ja bi ovo volio prodat na 720kn. [smiley]

Zar je moguće da su vani brodari pali mnogo više nego kod nas? Npr. sa 120 $ 2007.g na 2 $ danas? Jel ja to dobro vidim?
http://finance.yahoo.com/echarts?s=DRYS+Interactive#symbol=DRYS;range=5y
Ako je tako onda bi lako i Atpl mogla na 50-tak kunića. Preplašio sam se… [sad]


…što je upravo jednako trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji.
Slučajnost ili… ?

Evo kolega dao sam si truda i evo sa otiračem ispred vratiju upravne zgrade stvarna vrijednost Atlanske iznosi _ _ _ _ _ _ _ 050,12 kuna. Da zaboli glava i točno u lipu.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Kolega, nisam baš shvatio smisao ovog posta.

Netko je svojedobno zamolio matematičare da izračunaju scrap value flote.
Vi ste lijepo izračunali da je to 55 mio €. Doduše moja odokativna računica bi bila cca 60 mio €, al nećemo sitničariti.
Nakon toga ja sam samo ustvrdio da je tih 55 mio € ekvivalent trenutne tržišne kapitalizacije za 1,4 mio dionica, odnosno da je mcap atpl na ovim cijenama dionice jednaka scrap vrijednosti flote.
I to je to.

Tko gubi dobitak, dobija gubitak


pa neće ih graditi s gubitkom?

Bar kod nas to nije problem [smiley]
Npr. Brodosplit – Jaca im ugovori brod za 10 mio $ iznad tržišne cijene, a oni ga uspiju napravit uz daljnjih tričavih 15 mio $ gubitka.
Great success!

Tko gubi dobitak, dobija gubitak


Zar je moguće da su vani brodari pali mnogo više nego kod nas?

Uzeo si Drys kao primjer, međutim, negdje sam čitao kako, gledajući drysov veliki udio u aktivnostima bušenja (nafta), a mali udio u brodarstvu (zbog negativnih vozarina), Drys trenutačno uopće više ne može biti promatran kao brodarska kompanija u užem smislu.

Malo zapažanje, DRYS ima cijelo vrijeme PE preko 20, dok su ostali glavni igrači bulker sektora na US burzama, u minusu ili im se P/E kreće od PE 4 do 6.

Još nismo vidjeli nijedan značajan bankrot. Ima doduše plesanja po špagi…

Vaše mišljenje, kad bi došlo do ovoga,što bi bilo sa cjenom vozarina,nafte?
http://www.index.hr/vijesti/clanak/americka-nuklearna-podmornica-u-crvenom-moru-grupira-li-se-vojska-za-napad-na-iran/596793.aspx

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.



pa neće ih graditi s gubitkom?

Padom BDI indexa brodovi gube na vrijednosti isto kao i vozarine! Kako ATPL ima dosta novogradnji, posebno ove godine, htio sam reći da barem dio te imovine ATPL neće gubiti na vrijednosti. Nije bitno, veliki znalci brodarskog sektora!
[/quote]

ma kakav gubitak na vrijednosti kolega, bankari i kapitalisti imaju svoje ciljeve, i dok to ne ostvare tu smo di smo,

pa ekipa ovdje počela računati po principu koliko vrijedi novi ili par godina stari auto kad ga daš u staro željezo !!!

New Report

Close