ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 03.05.2024. u 10:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
76.923
1,468
52,40
52,60
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Mislim da je uopće nepotrebno uspoređivati ATPL i LKPC, tako bi mogli uspoređvati sve firme na burzi i uvijek bi našli argumente za i protiv pri nekoj cijeni.

I šta bi ovo sada trebalo značiti sada svatko vidi da cijelo vrijeme lažeš i iznosiš neistinite podatke.

kolega topalov,

ipak ste malo iskusniji forumaš od mene, te gdje nevidite poveznicu ???

kolega upitnik me samo danas nekoliko puta otvereno nazvao LAŽOVOM, a čime je sve o sebi rekao !

Poveznica LKPC i ATPL je puno veća nego što na prvu loptu možete argumentirati. Sada je već vrlo jasno da ista ekipa, sindikat, drma LKPC-om i ATPL-om u paraleli.

Problem je što su zapeli u LKPC i svim mogućim silama ovdje na forumu pa tako i burzi pokušavaju ATPL održati niskom dok se iz LKPC-a ne istresu.
Igrali su poker na LKPC i nadali se većem interesu odnosno boljoj cijeni u dokapu, ali kako od toga ništa sada imaju dvostruki problem.

Sad koji dio vam nije jasan kako povezuju LKPC s ATPL ?
[/quote]

Pa dobro, ne znam za sindikate, više sam to kometirao zbog tvrdnji da je trenutno bolje kupovati LKPC nego ATPL, jer mi to nema previše smisla.
Ja sam osobno kupio ATPL jer mislim da je firma sa dugom tradicijom koja je znala preživjeti i ranije pa očekujem da će preživjeti i sada, dok neke, kreditima na brzinu osnovane strane brodarske kompanije neće – što će onda otvoriti i više prostora za ATPL. I zato mislim da je ove razine oko 500 kuna jako dobre za ulaz.
A to sve nema baš nikakve veze s LKPC koja me ne zanima čisto zbog toga jer uopće ne razumijem način na koji posluju luke i o čemu sve ovise, pogotovo ne znam o čemu ovisi poslovanje LKPC.



mene samo zanima u čemu prodavatelji brodara trenutno vide insiraciju?

A mene to isto interesira kod kupaca. [lol]
[/quote]
a da se nađemo na pola puta ha ha

techman ti si pravi medvjed…promijeni malo kožu..biti vječiti pesimista nije dobro…dakle ti očekuješ atpl na cca 300 kuna?vidi se da znaš u brodovlje ali burza je nešto sasvim drugo…to i nema BAŠ NEKE VEZE SA STVARNOM LOGIKOM….



mene samo zanima u čemu prodavatelji brodara trenutno vide insiraciju?

A mene to isto interesira kod kupaca. [lol]
[/quote]

dosad ste dosta dobro pogodili kretanje cijena brodarskih dionica.
zato vaše mišljenje iznimno cijenim.

možete li mi molim vas reći na kojoj cjenovnoj razini smatrate prihvatljivim početi kupovati?
da li je to tih spomenutih 300kn, odnosno 40-50% niže?

imam nešto naslijeđene ATPL, pa ne znam da li da dokupim ili prodam i ovo što imam i zaboravim ATPL.

hvala

Frankly my dear, I don't give a damn!

Baltic Dry 1.371,00 +2,01% 17/08
Baltic Capesize 2.015,00 +3,28% 17/08
Baltic Panamax 1.585,00 +1,08% 17/08

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.



mene samo zanima u čemu prodavatelji brodara trenutno vide insiraciju?

A mene to isto interesira kod kupaca. [lol]
[/quote]
Ja kupio, inspiriralo me to što je tržišna vrijednost flote barem 1,5 milijardi kn (pretpostavljam ne bi bilo neki veći problem odmah prodati da žele) + 300 milijuna keša – 1,1 milijardi obveza – dakle ostane 700 milijuna kn čisto. Već je to više nego trenutna tržišna kapitalizacija. Onda su tu još i hoteli za koje ne znam koliko vrijede i da li se mogu prodati, ali sve u svemu, da danas ATPL ode u stečaj dioničarima bi ostalo barem 1.000 kn po dionici ako su moje računice točne.
Zato mislim da je, barem na duge staze 500 kn poprilično dobra kupnja.




mene samo zanima u čemu prodavatelji brodara trenutno vide insiraciju?

A mene to isto interesira kod kupaca. [lol]
[/quote]
Ja kupio, inspiriralo me to što je tržišna vrijednost flote barem 1,5 milijardi kn (pretpostavljam ne bi bilo neki veći problem odmah prodati da žele) + 300 milijuna keša – 1,1 milijardi obveza – dakle ostane 700 milijuna kn čisto. Već je to više nego trenutna tržišna kapitalizacija. Onda su tu još i hoteli za koje ne znam koliko vrijede i da li se mogu prodati, ali sve u svemu, da danas ATPL ode u stečaj dioničarima bi ostalo barem 1.000 kn po dionici ako su moje računice točne.
Zato mislim da je, barem na duge staze 500 kn poprilično dobra kupnja.
[/quote]

imaju top hotele….ali top topova.
hilton imperijal ima pet zvjezdica i na ulazu je u stari grad
hotel lapad im 4 i na idealnoj je poziciji za 4 zvjezdice

samo nažalost ne vidim puno rasta u hotelskom biznisu u budućnosti…jer oni već hebeno rade…

može li mi netko reći stopu amortizacije po kojoj se vode ti hoteli jer mi nije jasno zašto tu gube pare?

unaprijed zahvaljujem.

lp

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south


Ja kupio, inspiriralo me to što je tržišna vrijednost flote barem 1,5 milijardi kn (pretpostavljam ne bi bilo neki veći problem odmah prodati da žele) + 300 milijuna keša – 1,1 milijardi obveza – dakle ostane 700 milijuna kn čisto. Već je to više nego trenutna tržišna kapitalizacija. Onda su tu još i hoteli za koje ne znam koliko vrijede i da li se mogu prodati, ali sve u svemu, da danas ATPL ode u stečaj dioničarima bi ostalo barem 1.000 kn po dionici ako su moje računice točne.
Zato mislim da je, barem na duge staze 500 kn poprilično dobra kupnja.

Ova računica baš i nema nekog smisla jer se takvo što neće sigurno dogoditi, tj. ta vrijednost neće biti unovčena jer bi to značilo da ATPL stavlja ključ u bravu. Dakle, prilikom kuplje dionice ne prijeti opasnost od takvog scenarija, nego da će još godinama poslovati s malom dobiti ili gubicima.

Sada smo na razini 2004 godine, još malo dolje pa čemo biti i 2003 godine [lol]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.



Ja kupio, inspiriralo me to što je tržišna vrijednost flote barem 1,5 milijardi kn (pretpostavljam ne bi bilo neki veći problem odmah prodati da žele) + 300 milijuna keša – 1,1 milijardi obveza – dakle ostane 700 milijuna kn čisto. Već je to više nego trenutna tržišna kapitalizacija. Onda su tu još i hoteli za koje ne znam koliko vrijede i da li se mogu prodati, ali sve u svemu, da danas ATPL ode u stečaj dioničarima bi ostalo barem 1.000 kn po dionici ako su moje računice točne.
Zato mislim da je, barem na duge staze 500 kn poprilično dobra kupnja.

Ova računica baš i nema nekog smisla jer se takvo što neće sigurno dogoditi, tj. ta vrijednost neće biti unovčena jer bi to značilo da ATPL stavlja ključ u bravu. Dakle, prilikom kuplje dionice ne prijeti opasnost od takvog scenarija, nego da će još godinama poslovati s malom dobiti ili gubicima.

[/quote]
Točno, Samo kažem da je neto imovina značajno podcijenjena pri cijeni od 500 kn i tu vidim neku sigurnost pri ulaganju.

a i mi drugi, jedino sad se još razmišlja dali sad još podebljavati, ili čekati ako ekipa još to malo protrese pa opet uhvatiti na nekom padu,,

Dajte ljudi pa ova automatika na bidu pregoriti će da vas uvjeri kao trebate kupiti po asku [sad]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


techman ti si pravi medvjed…promijeni malo kožu..biti vječiti pesimista nije dobro…dakle ti očekuješ atpl na cca 300 kuna?vidi se da znaš u brodovlje ali burza je nešto sasvim drugo…to i nema BAŠ NEKE VEZE SA STVARNOM LOGIKOM….

Dragi Visok333!

I gdje sam ja tu pogriješio? Šta bi ja sad za promjenu trebao pričati, spremite se uzliječemo, ko ne kupi sad plakat će poslije, evo ga samo šta nije i ostale drukerske bedastoče. Loše je loše pa ma kako mi šutjeli o tome. Pa zar ti ovaj graf na vrhu stranice desno ne govori dovoljno? Daj mi kontra argumente molim.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"




Ja kupio, inspiriralo me to što je tržišna vrijednost flote barem 1,5 milijardi kn (pretpostavljam ne bi bilo neki veći problem odmah prodati da žele) + 300 milijuna keša – 1,1 milijardi obveza – dakle ostane 700 milijuna kn čisto. Već je to više nego trenutna tržišna kapitalizacija. Onda su tu još i hoteli za koje ne znam koliko vrijede i da li se mogu prodati, ali sve u svemu, da danas ATPL ode u stečaj dioničarima bi ostalo barem 1.000 kn po dionici ako su moje računice točne.
Zato mislim da je, barem na duge staze 500 kn poprilično dobra kupnja.

Ova računica baš i nema nekog smisla jer se takvo što neće sigurno dogoditi, tj. ta vrijednost neće biti unovčena jer bi to značilo da ATPL stavlja ključ u bravu. Dakle, prilikom kuplje dionice ne prijeti opasnost od takvog scenarija, nego da će još godinama poslovati s malom dobiti ili gubicima.

[/quote]
Točno, Samo kažem da je neto imovina značajno podcijenjena pri cijeni od 500 kn i tu vidim neku sigurnost pri ulaganju.
[/quote]
Svaka čast kolega na dobroj računici, potsjetit ću Vas da je 2008. dobit ATPL iznosila 700 milijuna kuna, a cijena dionice je u prosincu 2008 skliznula ispod 500 kn. Dvostruko dno recesije je pogodilo brodarski sektor, a prema prognozma Morgan.Stanlya prijeti i največim gospodarstvima EU i USA u takvim okolnostima teško je prognozirati što će biti s cijenom u narednih godinu dana.

BDI 1414 + 43
BCI 2124 + 109
BPI 1597 + 12
BSI 1318 + 22

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)

New Report

Close