Ne znam kad su u zadnje 2 godine bili out?
Brodari će dugo biti in zbog svoje volatilnosti, a najviše zbog nedostatka drugih kvalitetnijih i likvidnijih tickera. [yawn]
Brodari su najnevolatilniji od ljeta prošle god na ovamo. Dok je sve raslo oni su imali 2 dana rasta i 4 mjeseca stagnacije..
To je signal na ZSE za rast državotvornih dionica i ujedno za pad brodara.
…Građevinari su ove godine definitivno "out", doduše trenutno nisu ni brodari "in", ali dok za brodare ima nade da tijekom godine postanu "in", ta će mogućnost za građevinare biti prilično nedostižna, osim ako Atlantska nekog od građevinara zaposli da joj gradi novu marinu ispod hotela. [wink]…
Brodari su opet vrlo IN – Uljanik je objavio izvanredno FI 09!
Možda je došlo vrijeme da možemo mijenjati ULPL za ATPL po tečaju 1:1…
Vaš link
[/quote]
Kad manageri otplacuju kredite uzete za dionice dividendom (ogradjujem se ier neznam da li je to slucaj i sa ULPL? [rolleyes]) ja sam uvjek oprezan sa FI. Naucili smo da hartija sve trpi.
[/quote]
što to znači, da sumnajte u izvješća?
[/quote]
Ma kakvi. Izvješca su im cista ko suza. Postoji prica (nisam nazocio) da je na jednoj skupstini pretstavnica fonda koji je imao udjele pocela postavljati pitanja. Navodno su se oni ofendili (uvrijedili) kao sta ko ima pitat. Pa to je njihovo.
Šta ne štima?
[/quote]
Neke povucene paralele.
[/quote]
Kolega Techman brodari su opet in?
[/quote]
Kako kome. Meni ne. Nesumljivo su vermena bolja ali ja jos nisam spreman za ulaz.
Šta ne štima?
[/quote]
Neke povucene paralele.
[/quote]
Kolega Techman brodari su opet in?
[/quote]
Kako kome. Meni ne. Nesumljivo su vermena bolja ali ja jos nisam spreman za ulaz.
[/quote]
Hvala kolega, cijenim Vaše mišljenje.
Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.
Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]
Ima razloga.
Flota uposlena i plove s dobiti. Očekuje se ponovno (nakon 2009. koja je protekla u minusu) pozitivan kvartal.
Dakle, ovako je dobro, a ako (nakon kineske nove godine?) brodarine krenu (kažu, snažno?) gore, još bolje…
[/quote]
Petka je najboje ugovoreni brod iz flote ATPL trenutačno, dakle plovi za 30500 dolara, dok su teškaši na 9000-10000 eura dnevno, znači paket 9×4=36000 do 40000 eura, nije loše za male brodove. Obzirom da su nedavno objavljeni ugovori za Sv.Vlaho i Držić, može li se netko potruditi pročešljati forum i sastaviti excel tablicu sa svim vozarinama, vjerujem da se može dobro popuniti, malo će biti nepoznanica, a mpomoći će kod investiranja
Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL
činjenica je da su posljednji ugovori svi do jednog slabiji od prethodnih, mada je prije Bdi bio na nižem nivou, znači ugovori u nazad 4-6 mjeseci su nosili oko 10 000 dolara više na dan.
Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL
Vrlo dobro,evo ako se nekome da tražiti na ovoj stranici ime sve javno poznate ugovorene brodove,na lijevom dijelu stranice ima MARKET REPORTS pa kliknuti na T/C & FIXTURE,fali jedino zadnji mjesec
http://www.cotzias.gr/index1.html
Evo i zadnji mjesec,ugovori do 29.01.
Nije u exelu al evo – mozda sam koju propustio…
City of Dubrovnik, + Built 1995.DK……………………………….- 75,100 MT 75,000 PORT KEMBLA/EC INDIA 15-25/7.2009 USD 25,00 20000SATSHEX/20000SATSHEX
Petka, + Built 1994 DK……………………………….- 75,100 MT Port Talbot 26/30 Dec worldwide $26,500 Chart Not Rep 11/13 mos trading 26/11
Zagreb, + Built 9/2008.kina……………………………- 80,300 MT 80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
M.Pracat, + Built 10/2008.kina…………………………..- 80,300 MT TCT 79,964 08 17-21/4 USD 8,500 DAILY VIA INDO
Libertas, + Built 2007\08 s.Korea………………………..- 74,930 MT 74,930 BLT 07 S CHINA/WW 7-10/2.2010 2-4 MOS USD 27,000 DAILY BHP BILLITON
Imperial + Built 2007 s.Korea…………………………..- 75,510 dwt 75,527 BLT 07 MASINLOC/CHINA 10-20/2.2010 USD 23,500 DAILY VIA INDO NOBLECHART
Gundulić, + Built 1997-01 kina……………………………- 45,269 BLT 45,269 BLT 97 HUANGPU/WW 20-30/9.2009 3-5 MOS USD 14,500 DAILY
Držić, (novi) + Built 02/2009 Viet..Dvostruka oplata……………- 53,414 DWT ARGENTINA/PMO-JPN 20-23/8.2009 USD 24,000 DAILY + USD 275000 BONUS CARGILL
Lijepo, hvala, kad se dodaju ostali brodovi i teškaši dobijemo dnevni cash flow over 300 000 dolara, nije loše, dapače, vjerujem da će se to očitovati već u rezultatima za 1Q. Po mom skromnom mišljenju gubitak grupe iz 2009. anulirati će se u 1H 2010.
Btw, TNPL je preuzela "Ravne kotare" u Južnokorejskom SPP, a danas bi trebali preuzeti "Obrovac" u kineskom JES. Interesantno je da bulk carrier od 30 000 dwt u korejaca košta 30 milja dolara, dok kinezi veći brod od 37500 dwt trenutačno cijene 24 milje. Drago mi je da se TNPL odlučila graditi i njihove blizance, što ukazuje da im je opcija jača diversifikacija flote i smanjivanje izloženosti isključivo tržištu tekućih tereta.
Uljanik poslovao s dobiti a mi s gubitkom…koji vrag…Kako vi govorite da je BDI sada dobar kad je manji nego u kvartal 4…
Uljanik poslovao s dobiti a mi s gubitkom…koji vrag…Kako vi govorite da je BDI sada dobar kad je manji nego u kvartal 4…
pogledaj BDI u prvom kvartalu 2009., pa će ti sve biti jasno.