ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 07.06.2024. u 14:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
39.227
743
52,60
52,80
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

BDI vjerojatno ide lagano dolje.
DryShips Inc.
Apr. 27, 2009 Market Close: $ 6.38
Pre-Market Last: $ 6.22
http://finance.yahoo.com/indices?e=futures

Autor ne posjeduje dionice ATPL. [kiss]

SLAVONAC (malo san maka)

Baltic Exchange Dry Index 1790 DOWN 49
BCI Baltic Exchange Capesize Index 2364 DOWN 79
BPI Baltic Exchange Panamax Index 1497 DOWN 78
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1447 DOWN 6
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 697 DOWN 1

auuu, netko se gadno istresao ovdje i naravno me poklopilo ..pa nisam ni mislio da neće [thumbsup]


auuu, netko se gadno istresao ovdje i naravno me poklopilo ..pa nisam ni mislio da neće [thumbsup]

Pogledaš ATPL na burzi oko 14.20 svaki dan i odma znaš kakav je BDI

Vi stvarno mislite da kupuje trezor? [lol]

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


Vi stvarno mislite da kupuje trezor? [lol]

ma ne ja lupio par puta [lol] [lol]

mi smo ipak zemlja slučaj



auuu, netko se gadno istresao ovdje i naravno me poklopilo ..pa nisam ni mislio da neće [thumbsup]

Pogledaš ATPL na burzi oko 14.20 svaki dan i odma znaš kakav je BDI
[/quote]

da,da prate se u stopu već dugo vremena i tako će vjerovatno i ostati dok ostali brodari imaju oscilacije i podložni su pratiti sentiment odnosno crobi


Baltic Exchange Dry Index 1790 DOWN 49
BCI Baltic Exchange Capesize Index 2364 DOWN 79
BPI Baltic Exchange Panamax Index 1497 DOWN 78
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1447 DOWN 6
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 697 DOWN 1

može link pls….

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius


Svakako bi trebalo izračunati NAV ali s obzirom na novogradnje,kao i prodaju Konavla,nedostatne
informacije o novim zaduženjima/vjerovatno za nove brodove/kao i nedostatne informacije o visini
dosadašnjih uplata za te brodove mislim da bi bilo korisnije napraviti procijenu vrijednosti na 31.12.2008.,a polazna
osnova bi trebala biti knjigovodstvena politika JDPL,koji jedini pokušava svesti bilancu na stvarnu
vrijednost flote.
Naravno da bi bilo korsnije utvrditi sadašnju vrijednost imovine ,ali bi svi podaci moraju biti dostupni.
Mi za sada imamo samo bilancu od 31.12.2008.i ona bi trebala biti polazna osnova.
Kod JDPL nema ovakvih problema jer nije bilo ni prodaje,ali ni preuzimanja novih brodova,tako da se od 31.12.2008.
nisu dogodile bitne promijene.
U svakom slućaju JDPL je napravio veliki rez i smanjio kapital,ali dobro sasjeka i amortizaciju/trošak/i svako izvješće i uz minimalni oporavak vozarina bi trebalo pokazivati dobit.
ATPL je daleko zaduženija od JDPL,ali i daleko poslovnija,ali svako izvješće će se čekati sa strahom
s obzirom na preveliku amortizaciju.ATPL će biti knjigovodstveni gubitaš,JDPL možda i u pozitivi
uz isto poslovanje.
To je danak koji se plaća u fazi loših vozarina,jer rezultati su bolji od knjigovodstvenih,ali i izuzetno
velikih dobitaka kao što je bilo 2008.jer je amortizacija bila premala.
Dakle,niti je dobit iz tri kvartala 2008.iz osnovnog poslovanja bila onoliko velika,niti je bio onoliko
veliki gubitak u 4Q 2008 onako velik,a sve to dodatno povećava oscilacije cijena dionice ATPL.
I u 1Q2008 možemo oočekivati loš poslovni rezultat sličan zadnjem 2008.,a u biti je situacija daleko
povoljnije.Amortizacija koja je prevelika "ubija" dobit tj povečava gubitak.

Sa vremenom sam na vi ali jedan mali osvrt. JDPL nije zaduzena firma i redovita revalorizacija mu nije problem. Kod ATPL kao znacajno vise zaduzene firme revalorizacija nije popularna zbog omjera vrijednosti i duga. No knjizenje po nerealnoj vrijednosti je samo sminkanje za nebitne. Banke vjerovnici cuvajuci svoju investiciju redovito rade revalorizaciju brodova pod hipotekom i kad i ako padne vrijednost traze dodatne garancije, nove hipoteke. To je zaskocilo JDPL mislim 1997 a jedna nasa banka sa zdravim snagama iz firme to iskoristila i smjenila tadasnjeg direktora, rasprodala flotu, nakalemila kredit sa hipotekom na upravnu zgradu a prema izvoru iz firme taj kredit im uopce nije trebao.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

kad je zakazana skupština, nema na ZSE, a da ne tražim sad po temi unatrag sto stranica. Hvala unaprijed

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]


kad je zakazana skupština, nema na ZSE, a da ne tražim sad po temi unatrag sto stranica. Hvala unaprijed

Na ljeto.

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.


http://www.poslovni.hr/114738.aspx

Upozorio bih kolege na čalanak u poslovnom gdje se očito obrtanjem riječi

U naslovu

i ružnim naslovom pokušava ocrniti brodare i umanjiti njihovr rekordne rezultate

također se sugerira da će oni osim tankera imati tešku godinu što možda i nije totalna laž

ali molim da mi neko navede jednu dionicu ili firmu za koju ova godina neće biti

teška uglavnom sramota od ćlanka pročitati sa oprezom ….

Nije ljepo tako bisati o firmama koje su usprkos svemu ostvarile krasnu dobit

a naroćito ATPL i TNPL koje su stvarno vrhunske firme !!!

Kolega procitao sam clanak i ne vidim nista sporno. Cak mi se cini da se autor potrudio oko clanka. Jedino ne djelim misljenje o tankerima.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close