ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.05.2024. u 23:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
158
3
52,40
52,80
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Vidim da su mišljenja podjeljena oko izvješća. Nadam se da obzirom da je situacija neizvjesna, imate dio portfelja, npr. i u HT-u, koji danas već ide po 213 kn.

Potpuno sam siguran da nema promašaja niti kod jedne od ove dvije jer im je neto dobit impresivna
i unatoč krizi,gotovo bezbolno će,zbog casha,pregrmiti ovu krizu ,stoga nemam straha niti malo..
danas je zamjena neodlučnost jer bi mnogi uletili u HT ali im je zao prodati ATPL jer nakon 16.04.mnogo novca izlaskom iz HT ide u ATPL jer su građevinci zavrsili sa ovim turnusom,

[thumbsup]



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).

Kolega tesko da se mogu sa ovim sloziti. Jos su samo dva kandidata za prodaju ako ona nije forced sale. Peljesac 1984 i Konavle 1982. Sve ostalo je mladje od 15 godina.
[/quote]

Već dva mjeseca je na prodaji Koločep (15m), no prodaja baš ne ide kako se očekivalo. Inače, dokupio malo, ne žurim nema panike, ako dionica bude padala dokupljujem još, ako ništa nabildat ću broj dionica.



Dobro da sam prešao u Techmanov tabor i prodao ATPL:)

Nadam se da ces sad pisat objektivno [lol]
[/quote]
P a ja uvijek nastojim pisati objektivno! I što je još bitnije …. "I put my money where my mouth is":)

When you put your money use brain instead of mouth :-))

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


When you put your money use brain instead of mouth :-))

Eh….to je istina….trebao sam brže reagirati u rujnu. Sad bih bio malo bogatiji. Ovako sam samo bogatiji iskustvom:)

Deutsche Bank to Add Coal, Gas, Shipping in Commodity Expansion

March 31 (Bloomberg) — Deutsche Bank AG, after quadrupling revenue from commodities in two years, plans to add coal, European natural-gas and shipping to its business, anticipating a rebound in demand and prices.

Germany’s biggest bank expanded its commodities team by about 10 percent this year, David Silbert, global head of the business, said in a March 25 interview in London. He declined to provide specific figures.

Deutsche Bank’s growth contrasts with that of Zurich-based UBS AG, which agreed to sell its industrial metals, oil and U.S. power and gas businesses to Barclays Plc in January. The Reuters/Jefferies CRB Index of 19 commodities dropped 6.3 percent in 2009 after falling 36 percent last year, the gauge’s worst performance in a half century.

“With hope of an economic rebound, crude, base metals prices are going to be higher than now,” said Silbert, 39, without giving a timeframe. Both industries have insufficient capacity to handle any acceleration in demand, he said.

Silbert took over Deutsche Bank’s commodities business in 2007, arriving from Merrill Lynch & Co. The German bank had commodities revenue of about 200 million euros ($263 million) in 2006, Anshu Jain, head of global markets, said in May 2007.

Deutsche Bank added four people in metals in the last several weeks, Silbert said. Traders Paul Wilkes and Andrew Baldock came from UBS, Scott Marsh from Morgan Stanley and strategist John DeAngelis from Fortress Investment Group LLC.

Deutsche Bank this month bought a stake in London Dry Bulk Ltd., an iron-ore broker and coal and cement trader.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

BDI 1.615
-1,9%

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Iako je BDI pao, kao što se dalo pretpostaviti, ATPL miruje…a možda krene i up


BDI 1.615
-1,9%

pozdrav,,, di gledas bdi uzivo?
hvala…….

ipak UP…jupiiii…bull se nastavlja…nadam se ovaj put dugotrajnije…završio predah :)…



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).

Kolega tesko da se mogu sa ovim sloziti. Jos su samo dva kandidata za prodaju ako ona nije forced sale. Peljesac 1984 i Konavle 1982. Sve ostalo je mladje od 15 godina.
[/quote]

Ček šta nije Konavle išo u staro željezo za jedno 3 miljona?
Pelješac smo otkupili i on je jedini još stara raga…
Koločep iz 96 je još na prodaji, to za 15 milja!?
Nisam provjerio – al mi se čini…

Baltic Dry Index (BDI) -31 1615

BDi i danas nastavio s padom?! pa dokle pobogu, nećemo valda opet na 1000 bodova?? [shocked]
Svi kažu da vozarine prve naznače kraj krize i početak oporavka, pa zašto onda vozarine padaju već deset dana, a svi viču da je počeo oporavak??

sve što pišem je osobno mišljenje, nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica


Baltic Dry Index (BDI) -31 1615

BDi i danas nastavio s padom?! pa dokle pobogu, nećemo valda opet na 1000 bodova?? [shocked]
Svi kažu da vozarine prve naznače kraj krize i početak oporavka, pa zašto onda vozarine padaju već deset dana, a svi viču da je počeo oporavak??


ako laže svijeća ne laže rog

a dok svoj život živim samom sebi Ja se divim

odokativno-mislim da će bdi pasti na 1300,i tek onda idemo prema gore,i to naglo..ali,iskreno,mislio sam da uopće više neće padati,očito se čeka dogovor između kineza i brazila..na cnbc-u preporučuju kupnju rio tinta,to bi mogao biti znak za turn around…..


Baltic Dry Index (BDI) -31 1615

BDi i danas nastavio s padom?! pa dokle pobogu, nećemo valda opet na 1000 bodova?? [shocked]
Svi kažu da vozarine prve naznače kraj krize i početak oporavka, pa zašto onda vozarine padaju već deset dana, a svi viču da je počeo oporavak??

Očekivano, BDI će padati. I to zato jer su se u međuvremenu Kinezi dobrano nakrcali zalihama rudače. Sada kreću runde pregovora kineskih čeličana sa rudarima oko novih godišnjih cijena. To bi moglo potrajati sve dok kinezi imaju dovoljno zaliha za proizvodnju čelika, odnosno dok ne isposluju značajno niže cijene rude.

New Report

Close