ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 09.05.2024. u 02:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
158
3
52,40
52,80
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@Đuka

javite se na PM [thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


@Đuka

javite se na PM [thumbsup]

Hvala, radije ne bi. Što nije za javnu objavu, nije niti samo za pojedine strukture.

Gospodine Visibaba

Hvala na promptnom odgovoru.

Srdačno Vaš

Đuka Novoseljak

Ich Boss, Du nix



jako lose izvjesce po meni…

Vidim da ste stručnjak pa sam mislio da mi pomognete sa izračunima ovoga s čime se mučim iz izvještaja Atlantcke provirbe:
To su:
-neto profitna marža 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-promjena %
-bruto profitna marža 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent tekuće likvidnosti 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent stabilnosti 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent duga 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Faktor duga 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Stupanj pokrića 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Stupanj poluge 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Prosječno trajanje naplate potraživanja u danima 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Pokriće rashoda kamata 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent obrtaja aktive 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-ROA 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-ROE 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-EV/EBITDA 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %

Znate mučim se sa time pa bih cijenio da mi pomognete [pray]

Srdačno Vaš

Đuka Novoseljak

[/quote]

Ima na forumu "fundamentalna analiza" nekoliko tablica koje bi Vam sigurno pomogle da dobijete podatke koje vas zanimaju. Neke od ovih podataka možete dobiti i klinkom na link ATPL-R-A u gornjem lijevom kutu ekrana.

Dugotrajna materijalna imovina znatno je povećana u odnosu na 2007′, vjerovatno zbog nabavke novih brodova, a što je uzrokovalo i veću amortizaciju.

Dobit u 08′ veća je u odnosu na 07′ prvenstveno zbog prodaje brodova. Neto efekat prodaje brodova je cca 280M kn. Ne kažem da je loše i na taj način zarađivati pare, ali to je jednokratna stavka na koju se ne može sa sigurnošću računati u idućim razdobljima. Dobar dio prihoda ostvaren je i s osnova tečajnih razlika.

Troškovna strana je ostala gotovo ista kao i 07′ osim nekakvih "vrijednosnih uisklađenja" u iznosu od cca 53M kn.

Zanimljivo je pogledati i manjinske interese u RDG-u oni su za 2008′ u minusu. To znači da su ona društva koji su subjekt konsolidacije, a nisu u 100%-tnom vlasništvu Atlantske poslovala s gubitkom. Diverzifikacija rizika ulaganjima u turizam i avioprijevozništvo nisu se pokazala kao najbolja rješenja jer su sve ove djelatnosti u kriznim vremenima među najpogođenijima.

Sve u svemu, ovdje je bitan trend, a on je u svakom slučaju silazni. Gubitak u zadnjem kvartalu ukazuje na stanje na tržištu i činjenicu da će se gubitak prenositi i u iduće kvartale. Pretpostavljam da bi u idućim kvartalima gubitak mogao biti oko 100M kn i to bez nekih neočekivanih rashoda ili prihoda i to sve dok se stanje s vozarinama znatno ne popravi.




jako lose izvjesce po meni…

Vidim da ste stručnjak pa sam mislio da mi pomognete sa izračunima ovoga s čime se mučim iz izvještaja Atlantcke provirbe:
To su:
-neto profitna marža 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-promjena %
-bruto profitna marža 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent tekuće likvidnosti 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent stabilnosti 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent duga 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Faktor duga 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Stupanj pokrića 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Stupanj poluge 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Prosječno trajanje naplate potraživanja u danima 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Pokriće rashoda kamata 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-Koeficijent obrtaja aktive 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-ROA 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-ROE 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %
-EV/EBITDA 31.12.2008. 31.12.2007. 31.12.2006.-Promjena %

Znate mučim se sa time pa bih cijenio da mi pomognete [pray]

Srdačno Vaš

Đuka Novoseljak

[/quote]

Ima na forumu "fundamentalna analiza" nekoliko tablica koje bi Vam sigurno pomogle da dobijete podatke koje vas zanimaju. Neke od ovih podataka možete dobiti i klinkom na link ATPL-R-A u gornjem lijevom kutu ekrana.

Dugotrajna materijalna imovina znatno je povećana u odnosu na 2007′, vjerovatno zbog nabavke novih brodova, a što je uzrokovalo i veću amortizaciju.

Dobit u 08′ veća je u odnosu na 07′ prvenstveno zbog prodaje brodova. Neto efekat prodaje brodova je cca 280M kn. Ne kažem da je loše i na taj način zarađivati pare, ali to je jednokratna stavka na koju se ne može sa sigurnošću računati u idućim razdobljima. Dobar dio prihoda ostvaren je i s osnova tečajnih razlika.

Troškovna strana je ostala gotovo ista kao i 07′ osim nekakvih "vrijednosnih uisklađenja" u iznosu od cca 53M kn.

Zanimljivo je pogledati i manjinske interese u RDG-u oni su za 2008′ u minusu. To znači da su ona društva koji su subjekt konsolidacije, a nisu u 100%-tnom vlasništvu Atlantske poslovala s gubitkom. Diverzifikacija rizika ulaganjima u turizam i avioprijevozništvo nisu se pokazala kao najbolja rješenja jer su sve ove djelatnosti u kriznim vremenima među najpogođenijima.

Sve u svemu, ovdje je bitan trend, a on je u svakom slučaju silazni. Gubitak u zadnjem kvartalu ukazuje na stanje na tržištu i činjenicu da će se gubitak prenositi i u iduće kvartale. Pretpostavljam da bi u idućim kvartalima gubitak mogao biti oko 100M kn i to bez nekih neočekivanih rashoda ili prihoda i to sve dok se stanje s vozarinama znatno ne popravi.

[/quote]

Zahvaljujem na trudu.
Molim još lijepo koliko su pozitivnih ili negativnih standardnih devijacija ovi podaci udaljeni
od prosjeka svih kompanija izlistanih na Zagrebačkoj burzi i koliko u odnosu na sektor.

Srdačno Vaš

Đuka Novoseljak

Ich Boss, Du nix



Pa izvješće i nije basš tako sjajno. U zadnjem kvartalu su imali gubitak od cca 60 mil kuna, a na računu imaju oko 445 mil kn. Ako uzmemo u obzir da postupno izlaze dobri charter ugovori, gubitak će u narednim kvartalima biti i veći.

Ono što mene brine je što je barba Jerković u prosincu najavio da će dobit za Q4 biti mala (2-3 mil USD), a sad ispada da ne samo da nema dobiti u Q4, već ima gubitak od 11 mil USD. A to je prilično velik promašaj.


Dam dam nije fair kvariti raspolozenje. Evo i ja kazem da je solidno izvjesce i da net profit omogucava poslovanje sa minusom 4 kvartala iducih 2.7 godina. Imat ce mo dovoljno vremena da cerecimo rezultat u danima koji dolaze.
[/quote]

Sa ovim se slazem potpuno i tako razmisljam identicno. zato sam i poceo uzimat i kao sto reko nadam se da jos ode dole

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!




Baltic Dry Index (BDI) -32 1646
pa šta opet BDI pada? to je već jedno deset dana pada. kako stoje brodari vani? se drže ili…?

Svi iznad 10%, u minusu, DRYS vodi 16,nešto. List odradio zadatak, još jedan odličan potez uprave. Nema im tko šta zamjerit, a sada idemo sa ostatkom dividende bez nekih stresova, guvernor mislim da će i ostalima u ovim vremenima rashodi generirati gubitak. [sealed]
[/quote]

na kog misliš pod "ostalima"?
[/quote]
Mislim na sve koje u okviru zakona sastave najbolje FI, za sebe i svoje dioničare naravno. Upravo sam pio Vindijin yogurt, kupujmo Hrvatsko, otvaram Jutarnji i vidim donacije, skužim da sam i ja upao u mrežu donatora. Sutra uzimam Dukatov. [shocked]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Sve u svemu, ovdje je bitan trend, a on je u svakom slučaju silazni. Gubitak u zadnjem kvartalu ukazuje na stanje na tržištu i činjenicu da će se gubitak prenositi i u iduće kvartale. Pretpostavljam da bi u idućim kvartalima gubitak mogao biti oko 100M kn i to bez nekih neočekivanih rashoda ili prihoda i to sve dok se stanje s vozarinama znatno ne popravi.

Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

ko god da kaze da dionica koja ima toliko casha u ova vremena je losa ili nije zadovoljia je moram priznat po mojim kriterijima u najmanju ruku cudan.

Ne ocekujem nista spektakularno ali deinitivno bi se kladio da ce brodari krenuti prije gradevine. Normalno kak spada a ne ove navlakuse kao sa IGH i sl.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

[…. prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.
[/quote]

Teško smatram da bi to bio jako glup potez. Ostavlja mjesta puno gorim spekulacijama rijesvat se u ovakvoj neizvjesnosti previse keša.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!





Baltic Dry Index (BDI) -32 1646
pa šta opet BDI pada? to je već jedno deset dana pada. kako stoje brodari vani? se drže ili…?

Svi iznad 10%, u minusu, DRYS vodi 16,nešto. List odradio zadatak, još jedan odličan potez uprave. Nema im tko šta zamjerit, a sada idemo sa ostatkom dividende bez nekih stresova, guvernor mislim da će i ostalima u ovim vremenima rashodi generirati gubitak. [sealed]
[/quote]

na kog misliš pod "ostalima"?
[/quote]
Mislim na sve koje u okviru zakona sastave najbolje FI, za sebe i svoje dioničare naravno. Upravo sam pio Vindijin yogurt, kupujmo Hrvatsko, otvaram Jutarnji i vidim donacije, skužim da sam i ja upao u mrežu donatora. Sutra uzimam Dukatov. [shocked]
[/quote]

hm… ne slažem se da će svima rashodi generirati gubitak. Neke će firme čak povećati rezultat iz redovnog poslovanja u 2009 vs 2008, al nećemo sad o njima.

A kad smo kod ATPL,operativni rezultat 1Q09 će biti bolji od 4Q 08, suprotno od mišljenja nekih uvaženih kolega.

I'LL BE BACK


Dobro da sam prešao u Techmanov tabor i prodao ATPL:)

Pa si sad došao drukati za down, kako bi ušao što jeftinije…


Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.

[/quote]

a kak se to plaća amortizacija? di to platiš?

I'LL BE BACK



Mislim da neće biti toliki gubitak, čak je izvjesno da ga uopće i ne bude jer će u prihod ući i
prodaja brodova koja se ponavlja svake godine te se po svojoj definiciji može smatrati redovnim prihodom(ponovio se uzastopce tijekom zadnjih nekoliko razdoblja).
Nezanemariv podatak je i zarada po dionici a što otvara prostor za špekulacije isplate još jednog iznosa dividende u ovoj kalendarskoj godini.

Ne tvrdim da prodaje neće biti, ali ako ih i bude, to sigurno neće tako utjecati na RDG kao do sada.

Isplata dividende u ovoj situaciji nebi bio mudar potez. Samo troškovi plaća i amortizacije su cca 110M kn kvartalno, a to se mora od nekud financirati.

[/quote]
Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.


Amortizacija se ne mora zaraditi.Ne mora se zaraditi ni za otplate kredita.Može se poslovati i sa
gubitkom što je izvjesno i za 1Q 2009,očekujemo to i za drugi kvartal.Ali..sam Bog će znati što će
biti.Bitno je da i u ovim lošim vremenima ATPL postoje rezerve koje mogu izvući firmu do trenutka
prosperiteta.
Mislim da će i hotelski biznis donijeti bolje rezultate ove godine jer je prošle godine hotel renoviran i
relativno kasno otvoren.
Aviokompanija bi ove godine mogla dati bolje rezultate jer je gorivo daleko jeftinije nego lani.
Disperzija ulaganja je uvijek potrebna i daje stabilnost.30% biznisa ćini ostalo.I na cijeloj
godišnjoj razini ostvaren je gubitak od samo 8 mil kn.
Da je sve u brodarstvu u jednom kvartalu bi bilo 20.
Četvrti kvartal je inaće mjesec kada ove ostale djelatnosti stvaraju gubitke te uz predpostavku istog
poslovanja će kvartalni gubici biti značajno manji u drugom,a naročito u trečem kvartalu kada te
djelatnosti donose veliku dobit.
Ako BDI i ostane na ovim razinama gubitak bi trebao biti prosječno manji od ovog u četvrtom kvartalu 2.008.
A i US$ će odraditi svoj pad.Previše su Ameri štampali bez pokriča.Pa će nas tući i manje tećajne
razlike.
Izvješće je očekivano.Firma je stabilna kratkoročno i srednjoročno radi postoječih rezervi.
Mi forumaši nismo kompetentni za dugoročne prognoze.

Koliko mogu te rezerve trajati, bi li mogle ovakvo stanje izdrzati i do treceg kvartala 2010. godine..?

New Report

Close