ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.06.2024. u 18:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,89
32.317
611
53,00
53,20
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
23 June 2008

Baltic Exchange Dry Index TM 9211 (DOWN 217)
Baltic Exchange Capesize Index TM 13112 (DOWN 746)
Baltic Exchange Panamax Index TM 8796 (UP 97)
Baltic Exchange Supramax Index TM 6203 (DOWN 33)
Baltic Exchange Handysize Index TM 278

Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $152984 (DOWN 8567)
BPI
Average of the T/C routes $71114 (UP 773)
BSI
Average of the T/C routes $64855 (DOWN 349)
BHSI
Average of the T/C routes $40186 (DOWN 623)

Panamax up, al ne vjerujem da će itko reagirat na to, bdi je down i to je to

Baltic Exchange Dry Index TM 9211 (DOWN 217)
Baltic Exchange Capesize Index TM 13112 (DOWN 746)
Baltic Exchange Panamax Index TM 8796 (UP 97)
Baltic Exchange Supramax Index TM 6203 (DOWN 33)
Baltic Exchange Handysize Index TM 2783 (DOWN 43)

Pada i ovo, izgleda da će sutra biti nešto jeftiniji dokup nego sam se nadao


Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
23 June 2008

……….
Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $152984 (DOWN 8567)
BPI
Average of the T/C routes $71114 (UP 773)
……………………
Panamax up, al ne vjerujem da će itko reagirat na to, bdi je down i to je to

Stvari se vraćaju u normalu: capesize/panamax su opet otprilike na 2:1


Dvoumim se između kupnje Atlantske plovidbe, Tankerske plovidbe i Lošinjske plovidbe. Šta mislite kolege? Nekako sam najbliži upravoj vašoj Atlantskoj zbog skore dividende…

Dividenda je irelevantna za ovako volatilnu dionicu, pa makar i ona stidljivo najavljena od 200 kuna za 2008. godinu.
Ako je vjerovati Đurici Dropcu sa HTV i predsjedniku Uprave ATPL Zagreb bi mogli isplatiti za 3 godine, pa ako netko zna djelatnost sa bržim povratom investicije neka napiše da uložimo i tamo malo, jer nije dobro sva jaja u istu košaru.
Sad ti odluči hoćeš li u Lošinjsku ili ATPL?
Ne sugeriram samo duboko vjerujem da će oni što ulaze na ovim razinama imati prinos od 100% u narednih 24 mjeseca (ili čak puno prije).



Da, zbilja, troumim se.

Prema Fiminoj FA
ATPL
EPS (zarada po dionici) 334,96 HRK
BVPS (knjigovodstvena vrijednost po dionici) 830,47 HRK
SPS (prodaja po dionici) 1.192,24 HRK
P/E 7,76
P/B 3,13
P/S 2,18
Neto profitna marža 17,92%
Bruto profitna marža 57,05%
Operativna profitna marža 26,06%
ROE (prinos na vl. sredstva) 27,31%
ROA (prinos na ukupno angažiranu imovinu) 9,74%
ULPL
EPS (zarada po dionici) 452,10 HRK
BVPS (knjigovodstvena vrijednost po dionici) 1.070,32 HRK
SPS (prodaja po dionici) 780,59 HRK
P/E 5,02
P/B 2,12
P/S 2,91
Neto profitna marža 62,36%
Bruto profitna marža 92,83%
Operativna profitna marža 65,47%
ROE (prinos na vl. sredstva) 54,42%
ROA (prinos na ukupno angažiranu imovinu) 19,26%
LPLH
EPS (zarada po dionici) 71,40 HRK
BVPS (knjigovodstvena vrijednost po dionici) 479,76 HRK
SPS (prodaja po dionici) 563,30 HRK
P/E 5,35
P/B 0,80
P/S 0,68
Neto profitna marža 12,68%
Bruto profitna marža 47,86%
Operativna profitna marža 14,57%
ROE (prinos na vl. sredstva) 14,88%
ROA (prinos na ukupno angažiranu imovinu) 6,60%
[/quote]
Karta svašta prima.I Fima daje podatke bez obrazloženja koji nas mogu dovesti u zabludu.
Pokušati ću komentirati p/s.

ATPL je holding koji se sastoji od brodarstva ,hotela i aviokompanije.P/S iz brodarstva je bitan
jer donosi dobit.Ostalo kao hoteli i aviokopanija najćešće ne zarađuju ništa..Bilo bi bolje da ih nema.

Ovaj P/S je prošlost i treba predvidjeti budući,a tu treba uračunati povećanje prometa sa uključivanjem ova dva nova broda/Zagreb i Miho Pracat/,umanjiti za promet koji je ostvarivao Mljet koji je prodan i pokušati predvidjeti budući promet koji će biti veći što BDI /za panamaxe/ bude veći.

S obzirom na to ATPL je debelo podcijenjena.

LPLH ispada najbolja kupnja s obzirom na P/S od nevjerojatnih 0,68.Ovaj podatak nije točan jer
50 % brodarstva pripada manjinskom interesu ,te sam procijenio da iznosi samo za 50% brodarstva
1,29.To je još uvijek nevjerovatno nizak omjer.Ovaj podatak sam izbacio na temelju prometa u zadnjem kvartalu ,kada balast turizam i brodogradnja ima najmanji utjecaj jer samo troše, a ne zarađuju.
I za LPLH bi bilo bolje da je specijalista i da je samo brodar.

Kod ULPL sam imao najlakši posao jer je u prvom kvartalu 2008 ostvarila promet od 54.353 x4,što iznosi 197000:580.000=375 kn godišnje po dionici tj p/s = 2250:375=6

prema sličnom pristupu za tnpl je bilo najlakše ,jer je za sada samo brodar iako i oni sanjaju o turizmu i
Niskom blatu,te sam samo na temelju postojeće flote dobio P/S od 2,57.Pridodajmo dva najveća
broda koji se prikljućuju floti,ogromni porast BDTI i tada će promet biti daleko veći.A rast indeksa
vozarina pokazuje linearni rast prometa i eksponencijalni rast dobiti. Dakle,porast flote će donijeti
promet,ali daleko višu zaradu.

Za informaciju strani brodari se trže na 6P/S za Tankere i nešto manje za bulkove.Ako uzmemo u obzir da smo mi banana burza treba to diskontirati sa 20 do 30 %.

ATPL najmanje jer najviše slići modernoj firmi _diskon t 10%
ULPL prema vašoj procijeni
LPLH je misterij zahvaljujući menađmentu.Treba ih diskontirati barem 30 %
TNPL svoje dioničare tretira kao nužno zlo,iako su izvrsna firma -diskont 20 %

Prema ovom pristupu Topalov 5 je napravi dobar izbor što je ušao u trilemu.

Prema ovoj analizi ULPL je debelo precijenjena,a otrežnjenje dolazi sa budućim največim p/e,jer
nema više prodaje brodova, a sa ovakvim malim prometom ne može biti ni zarade.Ipak,nova
dokapitalizacija je nada.



Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
23 June 2008

……….
Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $152984 (DOWN 8567)
BPI
Average of the T/C routes $71114 (UP 773)
……………………
Panamax up, al ne vjerujem da će itko reagirat na to, bdi je down i to je to

Stvari se vraćaju u normalu: capesize/panamax su opet otprilike na 2:1
[/quote]

Normalu, a ja bih čak dodao i realnost…

Evo kako su otvorili brodari u americi danas:

DRYS 9:37AM ET 79.94 Up 1.44 Up 1.83% 209,550 Chart, Messages, Key Stats, More
DSX 9:37AM ET 32.52 Up 0.60 Up 1.88% 61,591 Chart, Messages, Key Stats, More
EGLE 9:37AM ET 28.16 Up 0.22 Up 0.79% 16,611 Chart, Messages, Key Stats, More
ESEA 9:36AM ET 13.25 Up 0.25 Up 1.92% 15,686 Chart, Messages, Key Stats, More
EXM 9:37AM ET 40.29 Up 0.18 Up 0.45% 46,850 Chart, Messages, Key Stats, More
GNK 9:38AM ET 61.92 Up 1.50 Up 2.48% 54,941 Chart, Messages, Key Stats, More
NM 9:37AM ET 9.62 0.00 0.00% 30,709 Chart, Messages, Key Stats, More
QMAR Apr 15 24.29 0.00 0.00% 0 Chart, Messages, , More
TBSI 9:37AM ET 37.89 Down 0.11 Down 0.30% 58,751 Chart, Messages, Key Stats, More

Možda najavljuju bolji dan i kod nas jer eto iz priložene sličice se vidi da zadnja 3-4 mjeseca plovimo poprilično sinhronizirano.

A evo i američkih indexa na otvaranju koje opet crobex dosta vijerno prati (ni evropski indexi nisu imuni), a bez njega ni atpl ne mrda sama.

^DJA DOW JONES COMPOSITE INDEX 4,311.46 9:36am ET Up 2.87 (0.07%) Components, Chart, More
^DJI DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE IN 11,844.15 9:36am ET Up 1.46 (0.01%) Components, Chart, More
^DJT DOW JONES TRANSPORTATION AVERAG 5,162.01 9:36am ET Down 32.01 (0.62%) Components, Chart, More
^DJU Dow Jones Utility Average 525.27 9:36am ET Up 6.42 (1.22%)

Naravno do zatvaranja se još sve može okrenuti ali eto sve se vani u glavnom zeleni za sada pa malo optimizma danas ne može škoditi…

Ajde mavan ima i od tebe neke koristi, očito je vidljiva korelacija na tvojem grafu, znači da ipak pratimo konkurenciju. No treba staviti i crobex pa bi se vidjelo da pratimo i njega. Izgleda da cjelokupno svjetsko dioničko tržište korelira sa kretanjem DRYS-a i društva.


Ajde mavan ima i od tebe neke koristi, očito je vidljiva korelacija na tvojem grafu, znači da ipak pratimo konkurenciju. No treba staviti i crobex pa bi se vidjelo da pratimo i njega. Izgleda da cjelokupno svjetsko dioničko tržište korelira sa kretanjem DRYS-a i društva.

Već sam postao ali evo da bude na istoj strani, čisto informativno…

Prema Fiminoj FA
ATPL
EPS (zarada po dionici) 334,96 HRK

Zanimljivo bi bilo saznati otkud im EPS od 334,96 HRK i na koje razdoblje se to odnosi?
[huh]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 



Ajde mavan ima i od tebe neke koristi, očito je vidljiva korelacija na tvojem grafu, znači da ipak pratimo konkurenciju. No treba staviti i crobex pa bi se vidjelo da pratimo i njega. Izgleda da cjelokupno svjetsko dioničko tržište korelira sa kretanjem DRYS-a i društva.

Već sam postao ali evo da bude na istoj strani, čisto informativno…
[/quote]
Da, vidi se jasna podcijenjenost ATPL-a i Crobexa u odosu na BDI. To je ta premija koju sad svaki kupac dobija a doći će na naplatu sa svakim kvartalnim izvještajem. Tj. krivo sam se izrazio, Crobex nema veze sa BDI indeksom, pa onda on nije podcijenjen, ali ATPL očito je. Notorna je glupost što Crobex prati ATPL a time djelomično i BDI, a zarade koje ATPL ima u 2008. nemaju ama baš nikakve veze sa zaradama ostalih domaćih firmi (osim brodarskih)

@ Mavan
Kolega trebali bi napraviti korelaciju cijene nafte i ATPL kada ste se već razmahali korelacijama jer ona određuje trenutno sve svijetske indexe.

e baš i nisi drugar moj živote...

New Report

Close