ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.06.2024. u 00:45
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
53,00
16.589
313
53,00
53,20
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

hanger

Nekad ımas zbılja dobre analıze alı sad s ıpak malo prevıse promasıo.

1Q operatıvna dobıt x 4 + dobıt od dva broda koja dolaze uskoro a sıgurno ce se zakljucıtı na preko 40K. 750 samo operatıvna dobıt bez prodaje brodova.

Mılestone payment je veza Cash Flow Statement -> Bılanca ı nema veze s P&L. Odnosno ıma, alı ne na taj dırektan nacın nego kad ATPL preuzme brod pocınje tecı njegova amortızacıja koja onda smanjuje dobıt.

za kolege koji malo bolje prate Drays, kako to da ima tako nizak P/E od 4,90 i EPS dosta visok od 16,00 na ovu cijenu od 78 $ sa tendencijom daljnjeg pada………..a NAV mu je oko 72 $….

Jer ıma najvolatılnıjı earnıngs (EPS).

Ovo nisam dugo postao pa neka mi se oprosti sto to radim opet.
Nisko sam na bidu pa mi za sutra treba potpora za zeru vise panike… [cool]

hate red

Drys stvarno nema ama baš nikakve veze s ATPL.
Osim što i jedni i drugi voze brodove po moru.
Ali ovdje se uporno stavljaju korelacije i usporedbe.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Ajmo ovako, obzirom da se nikako ne možemo dogovoriti…
1) Vozarinama se u 1Q2008 ostvario bruto prihod od oko 67,5 milijuna $ ili 140 milijuna kuna (objektivno), od čega je neto dobit ajmo pretpostaviti oko 110 milijuna kuna (subjektivno). 110×4=440 mil kn.
2) Dva broda koji su na prodaju (ukoliko se prodaju prvo brodovi 82-og godišta) su svaki maksimalno 32 milijuna $ ili oko 150 milijuna kuna svaki = ukupno 300 milijuna kuna (US$=4,7kn)
3) Extra dobit od dvije novogradnje je u najmanju ruku upitna s obzirom da trenutno i Jadran i Konavle (koje će novogradnje vjerojatno zamijeniti) prosječno imaju prilično visoke ugovorene vozarine. Dobit novogradnji bi mogla biti veća za recimo maximalno 25.000$/dan u odnosu na stare (od početka ugovora do kraja 2008.) i to ako Uprava odluči riskirati, pa stavi brodove na kraći t/c, dakle maximalni extra prihod bi iznosio oko 20-ak milijuna kuna (bruto). A o vozarinama u budućnosti se još da raspravljati.

Dakle 1)+2)+3)= oko 750 mil.kn neto dobiti

Ima li tko bolju verziju?


za kolege koji malo bolje prate Drays, kako to da ima tako nizak P/E od 4,90 i EPS dosta visok od 16,00 na ovu cijenu od 78 $ sa tendencijom daljnjeg pada………..a NAV mu je oko 72 $….

..a i jer ga konstantno potcjenjuju. Smatra se da je prerizičan s obzirom da jaše po spotu. Mada je, koliko mi je poznato, nedavno značajnu tonažu ugovorio na 10g TC. To će bolje znati Geronimo. Navodno "prisiljen" od kreditora kako bi osigurao financiranje preuzimanja Ocean Rig-a ili tako nešto. Uglavnom, malo mi čudno, ako je ugovorio 10g čartere da je još uvijek toliko diskontiran.
Ocean Rig -> The company owns and operates two deep water drilling rigs and has contracted delivery for two more in 2011.

Također, kapetan GE je dokazao da ima dobar nos glede predviđanja kretanja na brodarskom tržištu.. tako da danas može imati cijelu flotu na spotu, a ako tako procijeni trenutak, već sutra ugovorit TC i osigurat si stabilnost prihoda a time i povoljniju valuaciju firme. Čisto stvar njegove odluke, nikom se oni nisu zakleli da će uvijek vozit po spotu.

Bottom line, mislim da su investitori šta se DRYS-a tiče, malo previše oprezni i ne bi me čudilo da pređe 200USD u bližoj budućnosti (1-2g).

kolega Hanger,

kvalitetno i blizu ali to nam nece reci fair vrijednost dionice, iako dosta dobro aproksimira buduci CF.
lično, nisam prodavao ATPL ni u oktobru prošle godine iz jednog razloga iako je tada bila daleko prekupljena:
taj razlog je gruška marina, koju mnogi današnji navijači nikada neće dočekati u ovoj dionici, a ja hoću!
od prosjeka 100kn do budućih prinosa, pa nije malo!
laka noć!

Dakle 1)+2)+3)= oko 750 mil.kn neto dobiti

Ima li tko bolju verziju?

Mislim da je bespredmetno iz ove pozicije cijepat dlake. Bitno da se lagano slažemo da ne bi trebala biti ispod 750 mil kn. S time da bih ja tvoju pretpostavku iz 1) pomnožio s 5, a ne s 4, dakle 110×5=550 mil kn, te i ukupna dobit ide na 860 mil kn.. al to bih stavio kao neko srednje očekivanje.. dakle 750-1000 mil kuna, ovisno o ugovorima i marketu.

Još ako se prisjetimo da je kpt. Jerković u najavi dobiti za 1Q rekao da su ostvarili 30 mil USD iz brodarskog + 30 mil USD prodaja broda. A 30 mil USD x 4,7 = 140 mil kn itd, itd (ne kužim tvoj pojam bruto prihod, on je rekao da su ostvarili dobit 30 mil USD).

A nadajmo se bar nečemu i od ostalih biznisa.

Potpuno se slažem da ti podaci ne govore o fer vrijednosti dionice. Ali ih je lijepo za vidjeti 🙂
I pohvale za izjavu o prijašnjoj prekupljenosti, apsolutna je istina da je cijena dionice bila prenabrijana ne samo u 10. mjesecu 2007., već i u 1.mjesecu 2008. šta god netko mislio o tome. Doduše sad je jednako tako podcijenjena (kao što je bila i u 3. i u 4.mjesecu ove godine) i to po meni za oko 10% u odnosu na trenutno stanje tržišta (neću ponovo ulaziti u razloge svojih procjena). Hoću reći, uz sve ovo što se događa na tržištu, cijena je trenutno ovih dana morala biti oko 2900-3000kn (poštivajući kretanje makro-tržišta), ali već neko vrijeme se drži ovakva pozicija dionice u odnosu na ostale, e sad, namjerno ili slučajno ne znam (možda manjak i ustručavanje jačih investitora?)…
Bilo kako bilo, držim da imamo još bolje i zdravije osnove za budući opravdani rast cijene nego što smo imali prošle godine.
Lijep pozdrav svima, laku noć.


kolega Hanger,

kvalitetno i blizu ali to nam nece reci fair vrijednost dionice, iako dosta dobro aproksimira buduci CF.
lično, nisam prodavao ATPL ni u oktobru prošle godine iz jednog razloga iako je tada bila daleko prekupljena:
taj razlog je gruška marina, koju mnogi današnji navijači nikada neće dočekati u ovoj dionici, a ja hoću!
od prosjeka 100kn do budućih prinosa, pa nije malo!
laka noć!

niko nece docekati grušku marinu jer je luka u gružu i nema mjesta za marinu,a marina u lapadu je nesto drugo i atlantska ima namjeru tamo je graditi,ali za sad nista konkretno tu nije napravljeno

Ma evo da se ne mučim uspoređivanjem projekcija, ja ostajem pri ovoj svojoj objavljenoj još davne 2008-e, 28.03.2008. da budem precizniji..



… p.s. ostao sam dužan nešto – krivo sam izračunao P/E. sa prodajom broda ako će dobit biti zbilja kako pričaju. Naime ako je redovna dobit 30 milja $$ za 1Q onda je redovni EPS 225, a krivo sam izračunao EPS sa izvanrednom dobiti (rekao sam 255) dok je zapravo oko 325 kn. Što će reći P/E 10 za redovni i P/E 7 sa izvanrednom dobiti za 2007. pri cijeni 2250 kn. Još ako dolar naraste par postotaka kroz godinu bit će veselo. Isprike za krivi izračun. Pozdrav!

Ako se taj izračun odnosi samo na 1Q, onda je pogrešan. Redovni EPS je oko 100 + izvanredni oko 100.. dakle EPS za 1Q cca 200kn. ..a za cijelu 2007 EPS je 187 [thumbsup]

U svakom slučaju, pucamo na 1 mlrd HRK ukupne dobiti ove godine… EPS 783 .. redovni EPS nek bude 460 + 330 izvanrednog i ja (pre)zadovoljan. Na redovni uz P/E = 10 cijena 4600..

Uz pretpostavke da redovno poslovanje moze biti samo bolje u ostalim kvartalima u odnosu na 1Q, te prodaju još 2 broda uz dobit od novogradnji tokom godine… dostižno?

[/quote]

Evo i link (stranica 852): http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=720&pg=852

ima iz tog doba valjda još koji zanimljiv komentar, ako se kome vraća u prošlost. Laku noć i od mene.

E, ostavio bih ipak i jednu ogradu. Nesrazmjer dobiti 4q2007 / 1q2008 je malo prevelik, pa možda 1q i nije indikator ostatka godine. Pričekajmo 2q za potvrdu.

New Report

Close