ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.05.2024. u 13:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
13.781
263
52,20
52,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Prijavljujem dokup.
Mislim da ni u Metrou nije jeftinije

Nadam se da ću i ja ovaj tjedan podnijeti sličan prijavak.
Neće, doduše, biti dokup, već slavodobitan comeback.

hate red


Prijavljujem dokup.
Mislim da ni u Metrou nije jeftinije

Čestitam.Ni sam nisam izdržao i štrbnuo malkice…
Ipak , čekam tobogan ako Kinezi stanu na loptu.
Dobri stari Graham tvrdi da je nivo ulaza (prevedeno:prosjek ulaza) ključna stvar.

to Mahowny
Mislim da bi, recimo, desetpostotni dividend yield dodatno i jako srušio cijenu dionice nakon ex-dividend daya. A ne bi toliko utjecao na rast cijene nakon objave o ispati tolike dividende.
Ako, dakle, mogu birati, ja bih kao dioničar radije povećanje tržišne kapitalizacije nego veću dividendu.

hate red




Ako sutra ne dođe do pozitivne korecije nakon ovolikog pada zadnjih dana (mislim na crobex pa uz to i na atpl) mogli bi se vratiti u 4. mjesec bez problema [bye]

Po TA ili gledaš u kuglu?
[/quote]

Samo nek danas na dnevniku spomenu današnji dan na zse i npr. kretanje cijene ht-a, neće ti trebati kugla da predvidiš nekoliko idućih dana [thumbsup]
[/quote]

A danas će sigurno biti o rekordno niskim cijenama HT sa samo nekoliko kn zarade po dionici…


to Mahowny
Mislim da bi, recimo, desetpostotni dividend yield dodatno i jako srušio cijenu dionice nakon ex-dividend daya. A ne bi toliko utjecao na rast cijene nakon objave o ispati tolike dividende.
Ako, dakle, mogu birati, ja bih kao dioničar radije povećanje tržišne kapitalizacije nego veću dividendu.

Slažem se, ovako i onako nakon exdividend day-a na našem tržištu sve dionice padnu ne samo za dividendu nego i za još kojih 5 posto. HR realnost

Nego, promet je zastrašujuć – 12m

Tema: komentar @mavan
Crobex diktira kretanje ATPL? Prije bih rekao da je obratno


Pa dobro zar netko još misli da bdi ima veći utjecaj na atpl od crobexa!!??
Ako crobex kao danas pada 4% nikakav bdi neće atpl okrenuti u suprotnom smijeru.
U zadnji 6 mjeseci bdi je utjecao na cijenu atpl koliko i vodostaj Save i Zg, siguran sam da bi i u tim dijagramima onaj tko baš želi našao neku korelaciju.
Ne razumijem kako netko uopće može analizirati atpl van neposredne tržišne okoline odnosno crobexa, koliko se puta neke stvari moraju ponoviti da svima postane kristalno jasno. Tržište je takvo kakvo je i u porno plakanje za vrijednostima bdi nema smisla i samo se šire dezinformacije za one koji su novi i čitaju ove postove. Tko ne vjeruje nek uzme graf bdi, atpl i crobexa pa nek se uvjeri koji si više sliče. Samo zadnjih tjedana je razvidno jasno da atpl nije rasla ni blizu kao bdi, a sada pada nekoliko puta brže, pametnom dosta.

Treba se prilagoditi i šire analizirati i to u sklopu našeg tržišta, ne stalno povlačiti paralele sa svjetskim brodarima i plakati kad to jednostavno ne pije vodu, tužno ali potpuno istinito.

Analiza brodskih ugovora, bdi-ja i kretanja cijena nekih važnih stranih brodara jednostavnoneće dati odgovor na to pitanje ma koliko te analize bile struče i iscrpne.
Atpl dobro posluje ali nitko ne kupuje te dionice iz sentimenta i moralne podrške upravi nego da nešto kroz duže ili kraće vrijeme zaradi, a ova stranica bi trebala u tome pomoći ili griješim?!?

Dok me moderator pustio prošlo brdo strana, a baš me zanima komentar na gornji tekst!???
[/quote]

Ako ti je do komentara evo nešto.. ne da mi se pisat kobasicu, ali bih spomenuo da mislim da nisi u pravu glede korelacija. Ne samo da ATLP korelira sa BDI-jem, nego čak i predvodi crobex, ako se uzme u obzir da je stanje vozarina jedan od indikatora stanja globalne trgovine, a time i ekonomije, što je pak glavni razlog ovogodišnjeg drhtanja svih tržišta kapitala, pa tako i našeg. S tim u svezi ako se usporede indeksi koje si spomenuo vidi se jasna korelacija sa BDI-jem i inozemnim brodarima, par odmaka u trenucima kad su se pojavili specifični rizici hrvatskog tržišta koji su nas dodatno bacili u minus/plus nakratko nadjačavajući globalna kretanja, (čitaj američku burzu). Dakle, rizici vezani uz Kosovo, izbore u Srbiji, braniteljski fond itd..

A stručne i iscrpne analize nam trebaju da bi mogli pretpostaviti gdje ćemo biti kad izađemo iz magle, do tada se možemo guskati.. tj. da opet ponovim ovo je kao morska bolest koja smeta svim putnicima, a bottom line je kamo ovaj brod ide.. Ufajmo se da je WB i ovaj put u pravu kad kaže da dionice kratkoročno mogu činit gluposti, ali da dugoročno idu prema fundamentalnoj vrijednosti. Rizik prilagodite mogućnostima vlastitog džepa i želuca i to je to.

Uglavnom, rijetko kada na bilo šta i bilo koga djeluje samo jedna sila, obično je riječ o međudjelovanju više razloga koji se izmjenjuju po smjeru i intezitetu, a radi pojednostavljenja mi obično tražimo "onaj jedan koji je kriv za sve". Ako ćemo tako, po meni je crobex više posljedica nego uzrok pada/rasta ATPL.

Naglašavam, nemojte me shvatiti doslovno, samo uzmite u obzir i ovaj "pila naopako" način gledanja. Kao što rekoh teško je i nemoguće izdvojit "onaj jedan" razlog koji je uzrok svemu. Prošlo je doba monsuna kad je vjetar puhao samo u jednom smjeru. Sad je vrijeme hirovito i tko najbolje prilagođava svoja jedra imat će najbolji rezultat. A odakle dolazi svaki pojedini udar vjetra znaju samo Eol i njemu bliski insideri.


Tema: komentar @mavan
Crobex diktira kretanje ATPL? Prije bih rekao da je obratno

Naravno da je i obostrano ipak je atpl uvijek među najlikvidnijima, samo nemogu se oteti dojmu da graf atpl i više nego sliči grafu npr. igh. Time ne želim reći da vanjski (čitaj brodarski) faktori ne utječu na atpl ali mislim da to nije ni blizu koliko se na ovim stranicama želi naglasiti. Ipak se naša burza ponaša krajnje neselektivno i pojedina dionica može izbjeći smjer i brzinu krda jedino u slučaju dokapa ili nekog drugog krajnje ekstremnog događanja (ponekad ni to ne pomaže).
Da se slikovito izrazim mislim da će atpl biti cca 3500 kn kada crobex bude cca 5000 bez obzira gdje u to vrijeme bude bdi i npr. ovdje često naglašavani drys.
Mislim da na atpl bar cca 90% utječu crobex i događanja u regiji, a na fundamente i svjetske trendove otpada skromnih cca 10%.
Bar je do sada bilo tako, nadajmo se da će jednog dana i naše tržište postati selektivno i sve ovdje kvalitetno napisane analize dobiti i na svojoj materijalnoj potvrdi.
Drago mi je da ste prokomentirali moj tekst jer priznajem začudili su me neki komentari i čuđenja zašto atpl pada, a firma dobro posluje ili zašto nije prošlih dana rasla jako kao sve vani vezano za brodare kao da je ona sama izdvojena iz regije i naše burze i plovi sama za sebe.
Eto samo sam to htio s nekim prokomentirati. [thumbsup]

Kao klinac sam pao s bicikla pri brzini od oko 50km na sat. Nakon toga sam par mjeseci pješačio na svakoj nizbrdici.

Mene samo zanima vaša procjena na kojim razinama bi fondovi mogli povuči kočnicu da ih opet ne zovu na raport na televiziji?!?

Svi kupuju ti prodaj - Svi prodaju ti kupuj


Kao klinac sam pao s bicikla pri brzini od oko 50km na sat. Nakon toga sam par mjeseci pješačio na svakoj nizbrdici.

Mene samo zanima vaša procjena na kojim razinama bi fondovi mogli povuči kočnicu da ih opet ne zovu na raport na televiziji?!?

Moje je mišljenje 3750(3730)

nek se izjasne i neke džombe burze, iliti fond menadžeri koji dobrano pišu po forumu, te se prave da nemaju veze sa fondovima, oni ti bolje znaju

[sad]

Evo opet naših analitikanata. Evo uzeo sam jedan dio članka iz lderpressa. Ovaj novinar nema pojma o čemu govori.

mile1984, 26.05.2008. u 19:05
Najtrgovanija dionica danas je bila Atlantska plovidba koja je uz 12,3 milijuna kuna prometa zabilježila pad cijene od 3,47 posto. I ostale sektorske kolege Atlantske bilježe minuse – Jadroplov je u padu za 3,29 posto (1,7 milijuna kuna prometa ), a Uljanik plovidba za 3,71 posto (1,1 milijun kuna prometa). Pad cijena dionica brodarskog sektora donekle se može opravdati rastućim cijenama nafte, koja predstavlja jedan od osnovnih troškova brodara, budući da BDI indeks rasutog tereta i dalje stoji na vrlo velikim razinama.
[/b]

[lol] [lol] [lol]



Kao klinac sam pao s bicikla pri brzini od oko 50km na sat. Nakon toga sam par mjeseci pješačio na svakoj nizbrdici.

Mene samo zanima vaša procjena na kojim razinama bi fondovi mogli povuči kočnicu da ih opet ne zovu na raport na televiziji?!?

Moje je mišljenje 3750(3730)

nek se izjasne i neke džombe burze, iliti fond menadžeri koji dobrano pišu po forumu, te se prave da nemaju veze sa fondovima, oni ti bolje znaju

[sad]
[/quote]

3700 otpor. Ako se taj otpor probije eeee onda se bojim dokle bi mogli roknut. Svi su vjerovali donedavno da je pad do 3200 nemoguc – sad svi znaju da je itekako moguc.

Nego, kad smo se već uhvatili uzroka i posljedica.. može li mi netko reći koji je bio glavni okidač američke i globalne korekcije na početku godine. Tada još nisam pažljivo pratio šta se dešava u svijetu, a s ove distance nekako mi je najočitiji uzrok strmoglavi pad BDI indeksa.

Naravno, bilo je i tu više razloga koji su se prijeteći nadvijali nad bikove, ali jel vam poznato jel se nešto konkretno na početku godine desilo da je vlak napokon i krenuo nizbrdo? Primjerice 17.03. nas je ukopao Bear Sterns (a ko će nego medvjed). Jel bilo nečeg takvog i na prijelazu 2007/2008 ili se može dio krivice prebaciti i na BDI, kao rečeni indikator stanja svjetske trgovine/ekonomije?
To bi mi bilo i donekle smiješno ako se uzme u obzir da su profesionalci iz sektora govorili da je onaj pad bio zbog poremećaja u ponudi (kišama potopljeni ugljenokopi u Australiji i problemi s lučkom infrastrukturom u Brazilu.. koliko se mogu sjetiti), dakle fundamenti su ostali čvrsti, ali na čekanju. Međutim, ostatak tržišta se svejedno prepao, strmoglavi pad BDI-a je prelio čašu loših vjesti i bujica je krenula?
No, jel ovo bar donekle drži vodu ili je ipak bilo još udarnih loših vijesti u tom razdoblju? Zna li netko, čisto da malo povežem niti.. Hvala!

New Report

Close