NAKON PET GODINA GRAD STJEČE KONCESIJU NAD ŽIČAROM
Bit će milijuna od naše žičare
http://dubrovacki.hr/clanak/63886/bit-ce-milijuna-od-nase-zicare
Mislim da će Dubrovčani ostati zapanjeni kada budemo javnosti mogli pokazati podatke, a to će biti vrlo skoro.
nema potrebe biti zapanjen, tko god je čitao izvješća zna kakva zlatna koka je tu posrijedi.
ivane, ma nisi valjda 🙂
niti će to tako skoro na 100, niti će na 40. na kraju 3 kvartala dobit će biti 15ak posto bolja no lani i to će kompenzirati koncesiju. otkud znam – pogledasjte horde turista, a tek smo u 6 mjesecu.
Ovo je OK firma, jos bolja ce biti kada se bude tocno znalo koliko ide na koncesiju, a vrijednost na burzi se bude vagala prema dividendi i to je ok….
u pravilu sve iznad booka smatram preskupim, naravno u ovom makrekonomskom okruženju. ali ima iznimaka – atgr, tuho, plag, atln – jednostavno količina keša koje te tvrtke uspiju od prihoda preko rashoda i poreza na kraju godine zadržati u svojim prstima je jednostavno nepobitna.
kod atln sumnjam da ćemo gledati izdašne dividende, ali neće ni sjediti na parama kao bcin – iz izvješća se dade iščitati da akvizicije i širenje su im neposredni ciljevi.
ovi nisu normalni, 25% od prihoda + niže cijene dubrovčanima. pa ti počni neki biznis u RH. Odmah se nakače sve državne i lokalne pijavice na tebe dok te ne unište
Andro je prezadovoljan
http://dubrovacki.hr/clanak/63886/bit-ce-milijuna-od-nase-zicare
25 je maksimalistički zahtjev. u pregovorima će se vjerovatni kretati između 15 i 20 posto. više cijene i veći broj putnika bi trebali pokriti dio tog odljeva, a širenjem nekretninskog biznisa mogao bi se nadoknaditi ostatak. u svakom slučaju, najbolje što prije tu stvar riješti pa što košta da košta. u poduzetništvu je najgora nesigurnost – jedno kad znaš koliko usta moraš nahranizi, možeš izračunati isplati li se ili ne isplai raditi biznis
Vlahušić na presici: Jedino su zidine isplativije od žičare
http://dubrovacki.hr/clanak/64052/novosti-oko-garaze-i-zicare-i-prica-oko-revelina
-Ne postoji ništa na ovome dijelu svijeta osim dubrovačkih zidina što generira veći prihod uz manje ulaganja.
to je to – ulaze ljudi, izlazi keš. malo održavanja i tulum ne mora uopće staja
lukšići po meni nisu najpametnije odigrali – mogli su biti džentlmeni i bez zakonke prisile urediti stvar sporazumno s gradom. ionako je to bilo samo pitanje vremena. ali tko zna, da ja odlučujem o milijunima kuna, moguće bih i sam postao pohlepan i srebroljubiv. za nas dioničare takvi vlasnici su najbolji
Meni je zanimljivo da će oni novcem od koncesije na žićaru financirati izgradnju druge žičare….[emo_smijeh], to neće biti još za 10 godina….
i po sadašnjim prometima, koncesija od 20 ili 25 posto donosila bi lijepe novce. a sve prognoze računaju sa postojanim rastom i fizičkog obujma i fin učinka. atgr i plag, pomalo i korf sada već, postaju papreno skupi, atln po meni još ima prostora za rast prije nego što cijena postane prevruća čak i za ovakve fundamente i izvedbu. pe puta pb do 25, ta stara grahamovska zapovijed – ako čovjek ništa drugo ne zna, nego se samo drži toga, može lijepo zaraditi i preduhitriti mnoga nepotrebna neprijatna iznenadenja.