Festival poduzetništva, obrta i OPG-a Moja poduzetna Hrvatska u svom osmom izdanju održan je u srijedu na Supetru. Prodajno – izložbena manifestacija u zajedničkoj organizaciji Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i 24sata, na istom je mjestu okupila desetak malih i srednjih bračkih poduzetnika, no nije nedostajalo ni izlagača i iz drugih dijelova Hrvatske.
Bračanke Doria i Nani Klepo predstavile su rakije i likere iza kojih stoji brend Al Kaprone. Ovaj sad već nadaleko poznat proizvođač rakija sustavno obogaćuje paletu okusa pa je i ponuda likera nakon svakog predstavljanja sve duža. Kupcima se nije lako odlučiti između nekih tradicionalnijih pića poput Medice, Mareličke ili Borovničke, a tu su i Peperinjo, Grejpuša, dok posebnu pažnju privlače likeri od bijele i tamne čokolade te Maraskito i liker Jabuka-cimet. „Al Kaprone veliku pažnju posvećuju razvoju i inovacijama domaćih proizvoda namijenjenih za izvozna tržišta. Njihov je moto 100 posto hrvatsko i 100 posto domaće“, kaže Nani Klepo koja s Al Kaproneom surađuje od adventskog sajma u Zagrebu. „Zadovoljne smo što smo dijelom Festivala poduzetništva jer na sajmovima možete pronaći pregršt stvari koje inače u velikim trgovačkim centrima ne nalazite lako. A i stvar je podrške, tu smo da jedni druge afirmiramo i potaknemo“, zaključile su izlagačice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu