Ova turistička sezona bit će vrlo značajna za jačanje gospodarstava mediteranskih zemalja pogođenih inflacijom i krizom, posebno Turske koja se bori s rekordnim padom lire. To bi im doduše moglo donijeti i značajan porast prometa putnika koji će ovog ljeta tražiti jeftinije destinacije, zbog čega bi na gubitku mogli biti Španjolci, za koje je pitanje hoće li nadoknaditi minuse iz pandemije. Grčka je u dosadašnjim mjesecima krenula u plus u odnosu na razdoblje prije covida, kao i Hrvatska.
Cjenovno konkurentni
U ovoj je godini cilj turske vlade ostvariti 60 milijuna stranih dolazaka uz prihod od 60 milijardi dolara, a u tome bi im moglo pomoći upravo slabljenje valute zbog čega će biti cjenovno konkurentni. Tijekom prvog tromjesečja 2023. godine prihod Turske od turizma porastao je za 32,3 posto, na 8,7 milijardi dolara, prema izvješću Turskog zavoda za statistiku od 30. travnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu