Nekad su proizvođači kreirali trendove, a danas ih kreiraju kupci. Najbolje to znaju u PIK-u Vrbovec, iz kojega ovih dana iznova potvrđuju reputaciju lidera u Hrvatskoj i regiji, ne samo kad je u pitanju proizvodnja "crvenog" mesa i mesnih prerađevina, koja iz godine u godinu raste dvoznamenkasto, nego i kad je posrijedi inovacija.
Zdravi trendovi i sve osvješteniji potrošači više ne inzistiraju samo na kvaliteti i sljedivosti od polja do stola. Sve više čitaju deklaracije, pa su u PIK-u Vrbovec poslovnu filozofiju zaokrenuli prema proizvodima bez glutena, soje, pojačivača okusa i bojila, na čemu su, prema riječima predsjednika uprave Mate Štetića, radili pune tri godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.malo zdravija kobasa i salama i eto 2,3 mlrd
a koliko je onda narod pojeo nezdravih kobasa i salama 😀
i koliko je mlrd odigrano u toj igri 😀
Kako kobasica i salama moze biti zdrava?
može, jer su proizvedene uz dodatak raznih aditiva, emulgatora i bojila, od pretežno svinjskog ili mješavine mesa životinja, koje su hranjene raznim dodacima prehrani, uz mali dodatak antibiotika ili drugih lijekova, pri pojavi bolesti, zato su zdrave
Kako kobasica i salama moze biti zdrava?
Uključite se u raspravu