Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Završena nagradna igra Zagrebačke pivovare

Autor: Darko Bičak
21. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Zagrebačka pivovara uručila je svojem kupcu Marijanu Masnjaku, najsretnijem sudioniku nagradne igre Ožujskog piva, potrošačku karticu sa 500.000 kuna, izvijestili su u Zapiju. Tako je i službeno završila velika nagradna igra u sklopu koje je u prvom krugu 25 najsretnijih potrošača Ožujskog piva otputovalo u London na utakmicu Engleska – Hrvatska, dok je u drugom krugu izvučena samo jedna nagrada. Za sudjelovanje u nagradnoj igri bilo je potrebno poslati čep bilo kojeg pakiranja Ožujskog piva tako da je pristiglih pošiljki na kraju bilo više od 20.000. Da bi se postalo dobitnikom, trebalo je nesumnjivo dosta sreće, pa nagrađeni Masnjak nije htio ništa prepustiti slučaju te je stoga na adresu Zagrebačke pivovare poslao više od 50 čepova. Kako je objasnio Marijan Masnjak, Ožujsko pivo pije redovito, ali da je posljednjih tjedana čepove prikupljao i od susjeda. Partner Zagrebačkoj pivovari u ovoj nagradnoj igri bila je PBZ, u čijoj je poslovnici dobitnik preuzeo nagradu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zagrebačka pivovara uručila je svojem kupcu Marijanu Masnjaku, najsretnijem sudioniku nagradne igre Ožujskog piva, potrošačku karticu sa 500.000 kuna, izvijestili su u Zapiju. Tako je i službeno završila velika nagradna igra u sklopu koje je u prvom krugu 25 najsretnijih potrošača Ožujskog piva otputovalo u London na utakmicu Engleska – Hrvatska, dok je u drugom krugu izvučena samo jedna nagrada. Za sudjelovanje u nagradnoj igri bilo je potrebno poslati čep bilo kojeg pakiranja Ožujskog piva tako da je pristiglih pošiljki na kraju bilo više od 20.000. Da bi se postalo dobitnikom, trebalo je nesumnjivo dosta sreće, pa nagrađeni Masnjak nije htio ništa prepustiti slučaju te je stoga na adresu Zagrebačke pivovare poslao više od 50 čepova. Kako je objasnio Marijan Masnjak, Ožujsko pivo pije redovito, ali da je posljednjih tjedana čepove prikupljao i od susjeda. Partner Zagrebačkoj pivovari u ovoj nagradnoj igri bila je PBZ, u čijoj je poslovnici dobitnik preuzeo nagradu.

Autor: Darko Bičak
21. siječanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close