Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vlasnik Prometa Makarska kupio Autobusni kolodvor Split

Autor: Sandra Livajić
06. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Na liniji Split – Zagreb tvrtka je prošli mjesec prevezla 47 posto ukupnog broja putnika na toj relaciji

“Splitski kolodvor je drugi kolodvor po veličini u Hrvatskoj koji zapošljava 250 radnika. Danas je to ruglo grada, pa od splitske izvršne vlasti očekujem moralnu podršku glede relizacije uređenja i proširenja kolodvora”, kaže Mate Jujnović, novi većinski vlasnik AK Split.Poduzetnik Mate Jujnović, koji se početkom devedesetih vratio iz Novog Zelanda i ušteđenim kapitalom kupio Promet Makarsku, vrgorački Jadrantrans, postao strateški partner Prometa Sinj te prije dva tjedna kupio Autobusni kolodvor Split, ne krije ambiciju da postane jedini veliki autoprijevoznik u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prijevoz Sinj
“Ostalo je još samo Autopoduzeće Imotski, no opekao sam se kod Autoprijevoza Sinj, pa sam sad oprezniji”, kaže Jujnović. Naime, u sinjskom poduzeću za prijevoz putnika, koji je prošle godine promijenio ime u Promet Sinj još nisu definirani vlasnički odnosi između strateškoga partnera Prometa Makarska i Grada Sinja. Formalno stopostotni pravni vlasnik poduzeća je, ističu u sinjskoj upravi, Grad Sinj, iako prema ugovoru o restrukturiranju i konsolidaciji Autoprijevoza Sinj, koji su potpisali Ministarstvo financija, Grad Sinj i strateški partner Promet Makarska Sinju je trebao ostati 36-postotni udio u temeljnom kapitalu nove tvrtke Promet Sinj, a Prometu Makarska 64 posto. Nakon što se u roku od pet godina od potpisivanja ugovora obavi restrukturiranje i konsolidacija tvrtke, udio grada iznosit će 22 posto, koji će Sinj prodati Prometu, stoji u Ugovoru. “Grad Sinj oteže s dovršenjem privatizacije Prometa Sinj zbog čega smo podnijeli kaznenu prijavu za nepoštivanje odredaba ugovora. Za dva tjedna ćemo povući naše autobuse koje smo im dali u zakup, a onda mogu u stečaj”, kaže Jujnović. Dodaje da je Promet Makarska ispoštovao Ugovor i isplatio 2,2 milijuna kuna za otpremnine radnicima koji su bili tehnološki višak te oko 12 milijuna kuna dobavljačima. “Do sada smo u Promet Sinj uložili oko 26 milijuna kuna”, ističe Jujnović.

“Splitski kolodvor je drugi kolodvor po veličini u Hrvatskoj koji zapošljava 250 radnika. Danas je to ruglo grada, pa od splitske izvršne vlasti očekujem moralnu podršku glede relizacije uređenja i proširenja kolodvora”, kaže Mate Jujnović, novi većinski vlasnik AK Split.Poduzetnik Mate Jujnović, koji se početkom devedesetih vratio iz Novog Zelanda i ušteđenim kapitalom kupio Promet Makarsku, vrgorački Jadrantrans, postao strateški partner Prometa Sinj te prije dva tjedna kupio Autobusni kolodvor Split, ne krije ambiciju da postane jedini veliki autoprijevoznik u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Prijevoz Sinj
“Ostalo je još samo Autopoduzeće Imotski, no opekao sam se kod Autoprijevoza Sinj, pa sam sad oprezniji”, kaže Jujnović. Naime, u sinjskom poduzeću za prijevoz putnika, koji je prošle godine promijenio ime u Promet Sinj još nisu definirani vlasnički odnosi između strateškoga partnera Prometa Makarska i Grada Sinja. Formalno stopostotni pravni vlasnik poduzeća je, ističu u sinjskoj upravi, Grad Sinj, iako prema ugovoru o restrukturiranju i konsolidaciji Autoprijevoza Sinj, koji su potpisali Ministarstvo financija, Grad Sinj i strateški partner Promet Makarska Sinju je trebao ostati 36-postotni udio u temeljnom kapitalu nove tvrtke Promet Sinj, a Prometu Makarska 64 posto. Nakon što se u roku od pet godina od potpisivanja ugovora obavi restrukturiranje i konsolidacija tvrtke, udio grada iznosit će 22 posto, koji će Sinj prodati Prometu, stoji u Ugovoru. “Grad Sinj oteže s dovršenjem privatizacije Prometa Sinj zbog čega smo podnijeli kaznenu prijavu za nepoštivanje odredaba ugovora. Za dva tjedna ćemo povući naše autobuse koje smo im dali u zakup, a onda mogu u stečaj”, kaže Jujnović. Dodaje da je Promet Makarska ispoštovao Ugovor i isplatio 2,2 milijuna kuna za otpremnine radnicima koji su bili tehnološki višak te oko 12 milijuna kuna dobavljačima. “Do sada smo u Promet Sinj uložili oko 26 milijuna kuna”, ističe Jujnović.

Zadržao radnike
Jujnović ističe da je u svim tvrtkama zadržao gotovo sve radnike, kojih je oko 450, te obnavlja vozne parkove i širi djelatnost. “Kada sam kupio Promet Makarska, tvrtka je imala 50 zaposlenih i 26 starih autobusa. Danas Promet Makarska zapošljava 140 radnika, i ima zavidni vozni park od 85 autobusa”, naglašava Jujnović. Promet Makarska lani je ostvarila prihod od 52 milijuna kuna, a na liniji Spli – Zagreb prošli je mjesec prevezla 47 posto od ukupnog broja putnika na toj relaciji. Uz spomenute autoprijevoznike, Promet Makarska vlasnik je autobusnog kolodvora u Makarskoj i dviju stanica za tehnički pregled u Makarskoj i Vrgorcu. Osim prijevoza u domaćem i međunarodnom prijevozu, Promet Makarska iznajmljuje autobuse turističkim agencijama.

Autor: Sandra Livajić
06. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close