Drugi po veličini mobilni operator u Hrvatskoj u prvoj polovici godine zabilježio je odlične poslovne rezultate. Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto na 226,7 milijuna eura, odnosno 1,67 milijardi kuna. Operativna dobit porasla je na 85,7 milijuna eura, odnosno 634,18 milijuna kuna, što je za 5,4 posto više nego u istom razdoblju lani. Konačno, EBIT, dobit prije poreza i kamata, porasla je za 16,9 posto na 48,3 milijuna eura, odnosno 357,42 milijuna kuna. Rezultati su to koje je objavila je grupa Telekom Austria. Vipnet je, naime, u vlasništvu tvrtke Mobilkom koja je u vlasništvu grupe Telekoma Austria. Po tim podacima Vipnet je do sredine ove godine godine stekao 2 milijuna korisnika, što je 16 posto više u odnosu na prvo polugodište 2006. godine. Posebno je zanimljivo da je tvrtka povećala broj pretplatnika za 41 posto. Vipnet ovakav rast bilježi zahvaljujući širenju poslovanja na nove segmente telekomunikacijskog tržišta. Između ostalog, kompaniji Tele2 iznajmljuje mobilnu telekomunikacijsku infrastrukturu, nadalje Vipnet je pokrenuo vlastiti niskobudžetni mobilni brend Tomato, s ponudom Homeboxa i Officeboxa kompanija je ušla u fiksnu telefoniju, a nadogradnjom svoje mobilne mreže nudi usluge mobilnog širokopojasnog pristupa Internetu. Da širenje ponude daje dobre rezultate, pokazuje podatak da je Vipnet u posljednjih godinu dana od Homeboxa i Officeboxa povisio prihode u segmentu bežičnog Interneta za 140 posto. Najnovije statistike pokazuju da u Hrvatskoj čak 52.920 građana brzom Internetu pristupa putem neke bežične tehnologije – mobitela, Homeboxa ili Wimaxa – što je oko 16 posto korisnika brzog Interneta u našoj zemlji. U Vipnetu tvrde da se u zemljama zapadne Europe već sada bilježi veći prirast korisnika mobilnog nego fiksnog širokopojasnog Interneta. Uza sve to u Hrvatskoj se nastavlja rast penetracije mobilne telefonije. Prema podacima Hrvatske agencije za telekomunikacije, do kraja lipnja ona je porasla na 107,1 posto. Usporedbe radi, lani u istom razdoblju penetracija mobilne telefonije iznosila je 91 posto. “Zadovoljna sam postignutim rezultatima, kako financijskim tako i rastom broja korisnika. Znatan rast pretplatnika dokazuje da su korisnici prepoznali Vipnetova inovativna rješenja, poput Homeboxa i Officeboxa kao zamjene za klasičnu fiksnu liniju, ali i prednosti mobilnog širokopojasnog Interneta”, kaže Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave Vipneta.
Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto, na 226,7 milijuna eura
Drugi po veličini mobilni operator u Hrvatskoj u prvoj polovici godine zabilježio je odlične poslovne rezultate. Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto na 226,7 milijuna eura, odnosno 1,67 milijardi kuna. Operativna dobit porasla je na 85,7 milijuna eura, odnosno 634,18 milijuna kuna, što je za 5,4 posto više nego u istom razdoblju lani. Konačno, EBIT, dobit prije poreza i kamata, porasla je za 16,9 posto na 48,3 milijuna eura, odnosno 357,42 milijuna kuna. Rezultati su to koje je objavila je grupa Telekom Austria. Vipnet je, naime, u vlasništvu tvrtke Mobilkom koja je u vlasništvu grupe Telekoma Austria. Po tim podacima Vipnet je do sredine ove godine godine stekao 2 milijuna korisnika, što je 16 posto više u odnosu na prvo polugodište 2006. godine. Posebno je zanimljivo da je tvrtka povećala broj pretplatnika za 41 posto. Vipnet ovakav rast bilježi zahvaljujući širenju poslovanja na nove segmente telekomunikacijskog tržišta. Između ostalog, kompaniji Tele2 iznajmljuje mobilnu telekomunikacijsku infrastrukturu, nadalje Vipnet je pokrenuo vlastiti niskobudžetni mobilni brend Tomato, s ponudom Homeboxa i Officeboxa kompanija je ušla u fiksnu telefoniju, a nadogradnjom svoje mobilne mreže nudi usluge mobilnog širokopojasnog pristupa Internetu. Da širenje ponude daje dobre rezultate, pokazuje podatak da je Vipnet u posljednjih godinu dana od Homeboxa i Officeboxa povisio prihode u segmentu bežičnog Interneta za 140 posto. Najnovije statistike pokazuju da u Hrvatskoj čak 52.920 građana brzom Internetu pristupa putem neke bežične tehnologije – mobitela, Homeboxa ili Wimaxa – što je oko 16 posto korisnika brzog Interneta u našoj zemlji. U Vipnetu tvrde da se u zemljama zapadne Europe već sada bilježi veći prirast korisnika mobilnog nego fiksnog širokopojasnog Interneta. Uza sve to u Hrvatskoj se nastavlja rast penetracije mobilne telefonije. Prema podacima Hrvatske agencije za telekomunikacije, do kraja lipnja ona je porasla na 107,1 posto. Usporedbe radi, lani u istom razdoblju penetracija mobilne telefonije iznosila je 91 posto. “Zadovoljna sam postignutim rezultatima, kako financijskim tako i rastom broja korisnika. Znatan rast pretplatnika dokazuje da su korisnici prepoznali Vipnetova inovativna rješenja, poput Homeboxa i Officeboxa kao zamjene za klasičnu fiksnu liniju, ali i prednosti mobilnog širokopojasnog Interneta”, kaže Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave Vipneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu