Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vipnetov EBIT porastao 16,9%, na 357 mil. kuna

Autor: Bernard Ivezić
24. kolovoz 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto, na 226,7 milijuna eura

Drugi po veličini mobilni operator u Hrvatskoj u prvoj polovici godine zabilježio je odlične poslovne rezultate. Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto na 226,7 milijuna eura, odnosno 1,67 milijardi kuna. Operativna dobit porasla je na 85,7 milijuna eura, odnosno 634,18 milijuna kuna, što je za 5,4 posto više nego u istom razdoblju lani. Konačno, EBIT, dobit prije poreza i kamata, porasla je za 16,9 posto na 48,3 milijuna eura, odnosno 357,42 milijuna kuna. Rezultati su to koje je objavila je grupa Telekom Austria. Vipnet je, naime, u vlasništvu tvrtke Mobilkom koja je u vlasništvu grupe Telekoma Austria. Po tim podacima Vipnet je do sredine ove godine godine stekao 2 milijuna korisnika, što je 16 posto više u odnosu na prvo polugodište 2006. godine. Posebno je zanimljivo da je tvrtka povećala broj pretplatnika za 41 posto. Vipnet ovakav rast bilježi zahvaljujući širenju poslovanja na nove segmente telekomunikacijskog tržišta. Između ostalog, kompaniji Tele2 iznajmljuje mobilnu telekomunikacijsku infrastrukturu, nadalje Vipnet je pokrenuo vlastiti niskobudžetni mobilni brend Tomato, s ponudom Homeboxa i Officeboxa kompanija je ušla u fiksnu telefoniju, a nadogradnjom svoje mobilne mreže nudi usluge mobilnog širokopojasnog pristupa Internetu. Da širenje ponude daje dobre rezultate, pokazuje podatak da je Vipnet u posljednjih godinu dana od Homeboxa i Officeboxa povisio prihode u segmentu bežičnog Interneta za 140 posto. Najnovije statistike pokazuju da u Hrvatskoj čak 52.920 građana brzom Internetu pristupa putem neke bežične tehnologije – mobitela, Homeboxa ili Wimaxa – što je oko 16 posto korisnika brzog Interneta u našoj zemlji. U Vipnetu tvrde da se u zemljama zapadne Europe već sada bilježi veći prirast korisnika mobilnog nego fiksnog širokopojasnog Interneta. Uza sve to u Hrvatskoj se nastavlja rast penetracije mobilne telefonije. Prema podacima Hrvatske agencije za telekomunikacije, do kraja lipnja ona je porasla na 107,1 posto. Usporedbe radi, lani u istom razdoblju penetracija mobilne telefonije iznosila je 91 posto. “Zadovoljna sam postignutim rezultatima, kako financijskim tako i rastom broja korisnika. Znatan rast pretplatnika dokazuje da su korisnici prepoznali Vipnetova inovativna rješenja, poput Homeboxa i Officeboxa kao zamjene za klasičnu fiksnu liniju, ali i prednosti mobilnog širokopojasnog Interneta”, kaže Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave Vipneta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Drugi po veličini mobilni operator u Hrvatskoj u prvoj polovici godine zabilježio je odlične poslovne rezultate. Prihod Vipneta od siječnja do lipnja 2007. godine porastao je za 4 posto na 226,7 milijuna eura, odnosno 1,67 milijardi kuna. Operativna dobit porasla je na 85,7 milijuna eura, odnosno 634,18 milijuna kuna, što je za 5,4 posto više nego u istom razdoblju lani. Konačno, EBIT, dobit prije poreza i kamata, porasla je za 16,9 posto na 48,3 milijuna eura, odnosno 357,42 milijuna kuna. Rezultati su to koje je objavila je grupa Telekom Austria. Vipnet je, naime, u vlasništvu tvrtke Mobilkom koja je u vlasništvu grupe Telekoma Austria. Po tim podacima Vipnet je do sredine ove godine godine stekao 2 milijuna korisnika, što je 16 posto više u odnosu na prvo polugodište 2006. godine. Posebno je zanimljivo da je tvrtka povećala broj pretplatnika za 41 posto. Vipnet ovakav rast bilježi zahvaljujući širenju poslovanja na nove segmente telekomunikacijskog tržišta. Između ostalog, kompaniji Tele2 iznajmljuje mobilnu telekomunikacijsku infrastrukturu, nadalje Vipnet je pokrenuo vlastiti niskobudžetni mobilni brend Tomato, s ponudom Homeboxa i Officeboxa kompanija je ušla u fiksnu telefoniju, a nadogradnjom svoje mobilne mreže nudi usluge mobilnog širokopojasnog pristupa Internetu. Da širenje ponude daje dobre rezultate, pokazuje podatak da je Vipnet u posljednjih godinu dana od Homeboxa i Officeboxa povisio prihode u segmentu bežičnog Interneta za 140 posto. Najnovije statistike pokazuju da u Hrvatskoj čak 52.920 građana brzom Internetu pristupa putem neke bežične tehnologije – mobitela, Homeboxa ili Wimaxa – što je oko 16 posto korisnika brzog Interneta u našoj zemlji. U Vipnetu tvrde da se u zemljama zapadne Europe već sada bilježi veći prirast korisnika mobilnog nego fiksnog širokopojasnog Interneta. Uza sve to u Hrvatskoj se nastavlja rast penetracije mobilne telefonije. Prema podacima Hrvatske agencije za telekomunikacije, do kraja lipnja ona je porasla na 107,1 posto. Usporedbe radi, lani u istom razdoblju penetracija mobilne telefonije iznosila je 91 posto. “Zadovoljna sam postignutim rezultatima, kako financijskim tako i rastom broja korisnika. Znatan rast pretplatnika dokazuje da su korisnici prepoznali Vipnetova inovativna rješenja, poput Homeboxa i Officeboxa kao zamjene za klasičnu fiksnu liniju, ali i prednosti mobilnog širokopojasnog Interneta”, kaže Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave Vipneta.

Autor: Bernard Ivezić
24. kolovoz 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close