U Viko d.o.o. iz Varaždina, jednom od vodećih proizvođača zaštitne odjeće, obuće i rukavica, odlučili su mijenjati dosadašnju praksu proizvođača da se prezentiraju nove kolekcije proizvoda kupcima, odnosno veletrgovinama i trgovinama na malo i na taj način zaključe potrebne količine. Kako bi se kupcima ponudili jedinstveni proizvodi krojeni po mjeri korisnika, Viko je odlučio uvesti novu strategiju i pozvati ih na sudjelovanje u kreiranju cipela i odjeće. Cilj im je, kažu, “čuti potrebe korisnika iz prve ruke i kroz direktni input kreirati tehnološki prilagođene proizvode koji svojom kvalitetom mogu izdržati i najteže radne uvjete”. Viko u svom asortimanu nudi tzv. crni program (program od crne kože), rekreativni program, a u razvoju su i nove bijele kolekcije, kroz koje se upravo želi prvi put primijeniti nova strategija uključivanja kupaca.
Hrvatska kvaliteta
Na sudjelovanje u kreiranju proizvoda i prezentaciji do sada razvijenih proizvoda Viko je danas u Varaždin pozvao sve renomirane hrvatske proizvođače iz prehrambene industrije te mnogobrojne predstavnike tvornica i zaštitarskih službi, potom predstavnike HGK i institucija za provjeru kvalitete. Viko već ima oznaku Hrvatske kvalitete i CE oznak za Europsku kvalitetu pa se očekuju i povoljni rezultati kroz novu strategiju u razvoju proizvoda. Tvornica Viko počela je s radom 1946. godine, a prvi je naziv bio Varaždinska industrija obuće ili skraćeno VIO. S vremenom i rastom tvrtke mijenjali su se organizacijski oblici i ustrojstva poduzeća, kao i proizvodni programi. Trgovinom se počelo baviti 1952. godine, a 1986. postignut je najveći uspjeh i poduzeće je tada imalo 80-ak prodajnih i predstavničkih objekata na prostoru bivše države u kojima je radilo ukupno 6000 zaposlenih. Do početka 80-ih proizvodni program se sastojao od prerade visokokvalitetne sirovinske baze te proizvodnje telećih koža visoke kvalitete, nakon čega se preusmjeravaju na proizvodnju krupnih junećih koža radi bolje kontrole proizvodnje obuće i tehnološke povezanosti kože i obuće. Tih godina je kožara započela s proizvodnjom specijalne vrste cjepanika pod imenom purko-boks, odnosno Beikasta za proizvodnju specijalne vodootporne obuće. Promjenom sustava Viko je sa smanjenim obujmom proizvodnje započeo posao u novih 15-ak većih i manjih privrednih subjekata. Danas Viko ima proizvodnju kože, đonova, obuće i tekstila u kojima je zaposleno ukupno 230 ljudi. Osnovni proizvodni program su proizvodnja profesionalne obuće te proizvodnja odjeće u nešto manjem omjeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu