Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Excelsior uloženo 5 milijuna eura

Autor: Eleonora Dukovac
06. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Cijena dvokrevetne sobe 360 eura, a predsjedničkog apartmana 2990 eura

Grupacija Jadranski luksuzni hoteli u predstojeću turističku sezonu ulazi s luksuznim hotelom Bellevue i kultnim dubrovačkim hotelom Excelsiorom, u kojemu je nedavno završena adaptacija. Uređenje luksuznog Excelsiora s pet zvjezdica započelo je koncem studenog prošle godine, a osim dotjerivanja unutrašnjosti hotela, obnovljen je i stari dio Vila Odak. Ulaganja su, kažu u Grupaciji, vrijedna više od pet milijuna eura pa hotel nakon adaptacije ima 152 luksuzno i unikatno uređene sobe, 13 juniorapartmana, 4 de luxe apartmana, te predsjednički apartman u Vili Odak. “U odnosu na prethodnu godinu, Hotel Excelsior je povećao cijene smještaju do 20 posto. Cijena dvokrevetne sobe s pogledom na more iznosi 360 eura po sobi, a cijena predsjedničkog apartmana, koji iz svakog svog kuta ima jedinstveni pogled na staru gradsku jezgru, iznosi 2990 eura. Za predsjednički apartman vlada veliko zanimanje, a prve goste primit će koncem travnja. Hotel raspolaže i s pet višenamjenskih dvorana kapaciteta od 10 do 500 sudionika te tri vrhunska restorana”, kaže Nikolina Vicelić, direktorica korporativnih komunikacija u JLH i dodaje kako dizajn interijera Excelsiora potpisuje Renata Štrok, koja je dizajnirala i interijere hotela Dubrovnik Palacea i Bellevuea te Grand hotela Bonavia, koji posluju u sklopu grupacije. Kako ove godine posluju i s novim luksuznim hotelom Bellevue, u grupaciji očekuju bolje rezultate tijekom uskrsnih blagdana. Kažu kako svi njihovi hoteli Excelsior, Dubrovnik Palace, Kompas i Bellevue u Dubrovniku te Grand Hotel Boanvia u Rijeci bilježe veoma dobru popunjenost, veću od 65 posto. Prema najavama, najveći udio gostiju dolazi s tržišta Ujedinjenoga Kraljevstva, Španjolske, Francuske, Irske, Kanade, Japana, Norveške i Italije. “U proteklom tromjesečju najbolje rezultate u grupaciji postigao je Hotel Dubrovnik Palace ostvarivši znatno bolje rezultate nego prethodne godine. Ugostio je nekoliko značajnih međunarodnih konferencija poput Međunarodnog udruženja pilota, Cisco i Ministarske konferencije te skup ravnatelja srednjih škola”, dodaje Vicelić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Grupacija Jadranski luksuzni hoteli u predstojeću turističku sezonu ulazi s luksuznim hotelom Bellevue i kultnim dubrovačkim hotelom Excelsiorom, u kojemu je nedavno završena adaptacija. Uređenje luksuznog Excelsiora s pet zvjezdica započelo je koncem studenog prošle godine, a osim dotjerivanja unutrašnjosti hotela, obnovljen je i stari dio Vila Odak. Ulaganja su, kažu u Grupaciji, vrijedna više od pet milijuna eura pa hotel nakon adaptacije ima 152 luksuzno i unikatno uređene sobe, 13 juniorapartmana, 4 de luxe apartmana, te predsjednički apartman u Vili Odak. “U odnosu na prethodnu godinu, Hotel Excelsior je povećao cijene smještaju do 20 posto. Cijena dvokrevetne sobe s pogledom na more iznosi 360 eura po sobi, a cijena predsjedničkog apartmana, koji iz svakog svog kuta ima jedinstveni pogled na staru gradsku jezgru, iznosi 2990 eura. Za predsjednički apartman vlada veliko zanimanje, a prve goste primit će koncem travnja. Hotel raspolaže i s pet višenamjenskih dvorana kapaciteta od 10 do 500 sudionika te tri vrhunska restorana”, kaže Nikolina Vicelić, direktorica korporativnih komunikacija u JLH i dodaje kako dizajn interijera Excelsiora potpisuje Renata Štrok, koja je dizajnirala i interijere hotela Dubrovnik Palacea i Bellevuea te Grand hotela Bonavia, koji posluju u sklopu grupacije. Kako ove godine posluju i s novim luksuznim hotelom Bellevue, u grupaciji očekuju bolje rezultate tijekom uskrsnih blagdana. Kažu kako svi njihovi hoteli Excelsior, Dubrovnik Palace, Kompas i Bellevue u Dubrovniku te Grand Hotel Boanvia u Rijeci bilježe veoma dobru popunjenost, veću od 65 posto. Prema najavama, najveći udio gostiju dolazi s tržišta Ujedinjenoga Kraljevstva, Španjolske, Francuske, Irske, Kanade, Japana, Norveške i Italije. “U proteklom tromjesečju najbolje rezultate u grupaciji postigao je Hotel Dubrovnik Palace ostvarivši znatno bolje rezultate nego prethodne godine. Ugostio je nekoliko značajnih međunarodnih konferencija poput Međunarodnog udruženja pilota, Cisco i Ministarske konferencije te skup ravnatelja srednjih škola”, dodaje Vicelić.

Autor: Eleonora Dukovac
06. travanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close