Hrvatska podružnica američkog softverskog diva SPSS Inc. objavila je da će AD NieuwsMedia BV, druge najveće novine u Nizozemskoj, koje svakodnevno čita više od 1,6 milijuna čitatelja, implementirati SPSS-ovu programsku opremu radi pružanja kvalitetnije usluge klijentima i učinkovitijeg definiranja ciljnih skupina. SPSS će grupaciji AD NieuwsMedia BV omogućiti jasnije definiranje ciljnih skupina među postojećim čitateljima radi povećanja broja pretplatnika. SPSS će jamčiti da će AD čitateljima pristupiti u pravom trenutku, putem odgovarajućeg kanala i s ciljanom ponudom. U hrvatskoj tvrtki pojašnjavaju da novinske ustanove diljem svijeta, uključujući nekoliko najvećih novina u SAD-u te šest od deset najvećih izdavača novina u Europi, koriste SPSS-ovu analitiku planiranja za definiranje ciljnih pretplatničkih skupina, predviđanje otkaza pretplate i povećanje vrijednosti oglašivanja. U povodu implementacije ovog softvera Michael Kastelijns, voditelj odjela za izravnu prodaju i vjernost klijenata pri grupaciji AD NieuwsMedia BV, kazao je da zbog SPSS-a očekuju povećanje učinkovitosti svoje kampanje za više od 20 posto. U toj nakladničkoj kući kažu da će SPSS pridonijeti optimizaciji njihovih izlaznih marketinških kampanja te im tako omogućiti da postojećim klijentima ponude još kvalitetniju uslugu, što bi trebalo rezultirati višom stopom vjernosti klijenata.
Nizozemske novine implementirale poseban softver radi boljeg razumijevanja klijenata
Hrvatska podružnica američkog softverskog diva SPSS Inc. objavila je da će AD NieuwsMedia BV, druge najveće novine u Nizozemskoj, koje svakodnevno čita više od 1,6 milijuna čitatelja, implementirati SPSS-ovu programsku opremu radi pružanja kvalitetnije usluge klijentima i učinkovitijeg definiranja ciljnih skupina. SPSS će grupaciji AD NieuwsMedia BV omogućiti jasnije definiranje ciljnih skupina među postojećim čitateljima radi povećanja broja pretplatnika. SPSS će jamčiti da će AD čitateljima pristupiti u pravom trenutku, putem odgovarajućeg kanala i s ciljanom ponudom. U hrvatskoj tvrtki pojašnjavaju da novinske ustanove diljem svijeta, uključujući nekoliko najvećih novina u SAD-u te šest od deset najvećih izdavača novina u Europi, koriste SPSS-ovu analitiku planiranja za definiranje ciljnih pretplatničkih skupina, predviđanje otkaza pretplate i povećanje vrijednosti oglašivanja. U povodu implementacije ovog softvera Michael Kastelijns, voditelj odjela za izravnu prodaju i vjernost klijenata pri grupaciji AD NieuwsMedia BV, kazao je da zbog SPSS-a očekuju povećanje učinkovitosti svoje kampanje za više od 20 posto. U toj nakladničkoj kući kažu da će SPSS pridonijeti optimizaciji njihovih izlaznih marketinških kampanja te im tako omogućiti da postojećim klijentima ponude još kvalitetniju uslugu, što bi trebalo rezultirati višom stopom vjernosti klijenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu