Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

SPSS za novinske izdavače

Autor: Darko Bičak
12. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Nizozemske novine implementirale poseban softver radi boljeg razumijevanja klijenata

Hrvatska podružnica američkog softverskog diva SPSS Inc. objavila je da će AD NieuwsMedia BV, druge najveće novine u Nizozemskoj, koje svakodnevno čita više od 1,6 milijuna čitatelja, implementirati SPSS-ovu programsku opremu radi pružanja kvalitetnije usluge klijentima i učinkovitijeg definiranja ciljnih skupina. SPSS će grupaciji AD NieuwsMedia BV omogućiti jasnije definiranje ciljnih skupina među postojećim čitateljima radi povećanja broja pretplatnika. SPSS će jamčiti da će AD čitateljima pristupiti u pravom trenutku, putem odgovarajućeg kanala i s ciljanom ponudom. U hrvatskoj tvrtki pojašnjavaju da novinske ustanove diljem svijeta, uključujući nekoliko najvećih novina u SAD-u te šest od deset najvećih izdavača novina u Europi, koriste SPSS-ovu analitiku planiranja za definiranje ciljnih pretplatničkih skupina, predviđanje otkaza pretplate i povećanje vrijednosti oglašivanja. U povodu implementacije ovog softvera Michael Kastelijns, voditelj odjela za izravnu prodaju i vjernost klijenata pri grupaciji AD NieuwsMedia BV, kazao je da zbog SPSS-a očekuju povećanje učinkovitosti svoje kampanje za više od 20 posto. U toj nakladničkoj kući kažu da će SPSS pridonijeti optimizaciji njihovih izlaznih marketinških kampanja te im tako omogućiti da postojećim klijentima ponude još kvalitetniju uslugu, što bi trebalo rezultirati višom stopom vjernosti klijenata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Hrvatska podružnica američkog softverskog diva SPSS Inc. objavila je da će AD NieuwsMedia BV, druge najveće novine u Nizozemskoj, koje svakodnevno čita više od 1,6 milijuna čitatelja, implementirati SPSS-ovu programsku opremu radi pružanja kvalitetnije usluge klijentima i učinkovitijeg definiranja ciljnih skupina. SPSS će grupaciji AD NieuwsMedia BV omogućiti jasnije definiranje ciljnih skupina među postojećim čitateljima radi povećanja broja pretplatnika. SPSS će jamčiti da će AD čitateljima pristupiti u pravom trenutku, putem odgovarajućeg kanala i s ciljanom ponudom. U hrvatskoj tvrtki pojašnjavaju da novinske ustanove diljem svijeta, uključujući nekoliko najvećih novina u SAD-u te šest od deset najvećih izdavača novina u Europi, koriste SPSS-ovu analitiku planiranja za definiranje ciljnih pretplatničkih skupina, predviđanje otkaza pretplate i povećanje vrijednosti oglašivanja. U povodu implementacije ovog softvera Michael Kastelijns, voditelj odjela za izravnu prodaju i vjernost klijenata pri grupaciji AD NieuwsMedia BV, kazao je da zbog SPSS-a očekuju povećanje učinkovitosti svoje kampanje za više od 20 posto. U toj nakladničkoj kući kažu da će SPSS pridonijeti optimizaciji njihovih izlaznih marketinških kampanja te im tako omogućiti da postojećim klijentima ponude još kvalitetniju uslugu, što bi trebalo rezultirati višom stopom vjernosti klijenata.

Autor: Darko Bičak
12. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close