Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rebrending u hotel s 5 zvjezdica

Autor: Antonela Zečević
10. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Osoblje hotela nastoji predvidjeti želje gostiju

Istraturistov hotel Coral u Umagu je u petak je i službeno postao hotel sa pet zvjezdica zahvaljujući rebrendiranju od strane jednog od najvećih hotelskih brendova na svijetu, Melia Hotel & Resorts.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istraturist je zadržala vlasništvo nad objektom, a tvrtka partner, Sol Meliá, brine se za marketing, prodaju i operacije. Među ostalim promjenama u brendu u Melia Coralu, najveća se odnosi na pružanju najviše razine usluge koja udovoljava standardima Luxury leisure publike. “Melia hotelski brend orijentiran je na stvaranje jedinstvenog iskustva svojim gostima”, rekao je direktor Sol Melia Hrvatska Cecilio Gutierrez. Objasnio da se to iskustvo objedinjuje od elemenata kao što su osjećaj dobrodošlice odmah po ulasku u hotel, zatim od osjećaja povezanosti sa brendom omogućenog vrhunskom uslugom posebno educiranog hotelskog osoblja koje nastoji predvidjeti želje gostiju pa tako i osjećajem iznenađenja koji će zasigurno nadmašiti sva očekivanja. Osim promocije Melia Corala, promovirane su i Melia Istarske vile. Sol Melia Hotels & Resorts se ubraja među dvanest najvećih hotelskih lanaca na svijetu. Posluje u 27 zemalja, a Sol Meliá uključuje sedam brendova odnosno Melia, Tryp hoteli, hoteli Sol, Gran Melia, Innside, Paradisus Resorts i Me Melia.

Istraturistov hotel Coral u Umagu je u petak je i službeno postao hotel sa pet zvjezdica zahvaljujući rebrendiranju od strane jednog od najvećih hotelskih brendova na svijetu, Melia Hotel & Resorts.

Istraturist je zadržala vlasništvo nad objektom, a tvrtka partner, Sol Meliá, brine se za marketing, prodaju i operacije. Među ostalim promjenama u brendu u Melia Coralu, najveća se odnosi na pružanju najviše razine usluge koja udovoljava standardima Luxury leisure publike. “Melia hotelski brend orijentiran je na stvaranje jedinstvenog iskustva svojim gostima”, rekao je direktor Sol Melia Hrvatska Cecilio Gutierrez. Objasnio da se to iskustvo objedinjuje od elemenata kao što su osjećaj dobrodošlice odmah po ulasku u hotel, zatim od osjećaja povezanosti sa brendom omogućenog vrhunskom uslugom posebno educiranog hotelskog osoblja koje nastoji predvidjeti želje gostiju pa tako i osjećajem iznenađenja koji će zasigurno nadmašiti sva očekivanja. Osim promocije Melia Corala, promovirane su i Melia Istarske vile. Sol Melia Hotels & Resorts se ubraja među dvanest najvećih hotelskih lanaca na svijetu. Posluje u 27 zemalja, a Sol Meliá uključuje sedam brendova odnosno Melia, Tryp hoteli, hoteli Sol, Gran Melia, Innside, Paradisus Resorts i Me Melia.

Autor: Antonela Zečević
10. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close