Pandemija koronavirusa preko noći je promijenila navike ispijanja kave i preferencije potrošača, pogotovo mlađih generacija, a njih mogu pratiti samo najkvalitetniji i najinovativniji proizvođači.
Na značajan rast konzumacije “kave za van” tržišni lider Franck spremno je odgovorio mrežom modernih samoposlužnih aparata Snogoo, opremljenih digitalnom tehnologijom, bluetoothom i telemetrijom koja omogućava bezgotovinsko plaćanje, s kojima će do kraja polugodišta pokriti više od 2000 lokacija, a u središtu Zagreba uskoro otvara i ekskluzivni “experience store”, potpuno digitalizirani dućan, u kojemu će ljubitelji šalicu kave moći kupiti 24 sata svih 365 dana u godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu