Rast neto dobiti Atlantic Grupe za više od 22 posto, Emil Tedeschi najavio daljnji razvoj poslovanja

Autor: Poslovni.hr/Hina , 24. listopad 2024. u 09:39
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

U priopćenju se navodi kako su najveći rast prodaje ostvarila Strateška poslovna područja (SPP) Kava (20,3 posto) te Pića i Delikatesni namazi, oba s rastom od 10,4 posto. Kava je s udjelom u ukupnom prihodu od 21,9 posto najveća pojedinačna kategorija.

 Atlantic Grupa u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je 44,7 milijuna eura neto dobiti, što je rast od 22,3 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.

Ukupni su prihodi pritom dosegnuli 810,7 milijuna eura ili 11,2 posto više. Prihod od prodaje ostvaren je u iznosu od 798,5 milijuna eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 10,6 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 33,1 posto na 97,3 milijuna eura.

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi rekao je da je kompanija i u prvih devet mjeseci ove godine nastavila s odličnim rezultatima. “Zahvaljujući rastu prodaje u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te uštedama na energiji, uspjeli smo postići snažan rast profitabilnosti, unatoč značajnom poskupljenju sirove kave i kakaa te većim ulaganjima u zaposlene i marketing”, istaknuo je.

Napomenu je da najveći negativni utjecaj poskupljenja ključnih sirovina na profitabilnost očekuju u zadnjem kvartalu ove godine. “U daljnjem razvoju poslovanja stavljamo fokus na jačanje konkurentnosti, inovacije, profitabilan rast i održivi razvoj“, poručio je Tedeschi.

U priopćenju se navodi kako su najveći rast prodaje ostvarila Strateška poslovna područja (SPP) Kava (20,3 posto) te Pića i Delikatesni namazi, oba s rastom od 10,4 posto. Kava je s udjelom u ukupnom prihodu od 21,9 posto najveća pojedinačna kategorija.

U distribuciji prednjače Strateško distribucijsko područje (SDP) Sjeverna Makedonija s rastom od 12,3 posto, a slijede Srbija s rastom od 9,2 posto i Hrvatska s rastom od 8,8 posto, a značajan je rast ostvaren i na ključnim zapadnim tržištima (Njemačka, Austrija, Švicarska).

U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 63,0 posto, ljekarničko poslovanje 8,8 posto, dok principalski brendovi sudjeluju s 28,2 posto prihoda od prodaje.

Iz Atlantica su podsjetili kako je u dijelu godine zaključena akvizicija Strauss Adriatica, čime su portfelju Atlantic Grupe pridruženi brendovi Doncafe i C kafa, zajedno s modernim proizvodnim pogonom u Šimanovcima. Integracija je provedena uspješno te se od sljedeće godine očekuju značajni sinergijski efekti.

Od distribucijskog razvoja izdvojili su automatizaciju centralnog skladišta u Vukovini s naprednom 2D shuttle tehnologijom, koju je Atlantic uveo među prvima u ovom dijelu Europe. Održivi rast, osobito u segmentu smanjenja utjecaja na okoliš te dekarbonizacije, ostaje jedna od glavnih strateških odrednica u poslovanju, kazali su iz tvrtke.

Od korporativnih vijesti izdvojili su kako je u okviru vlasničke transformacije društva Fortenova grupe Atlantic Grupa naplatila 7,1 milijuna eura graničnog duga Agrokora i pripadajuću kamatu u iznosu od 1,5 milijuna eura. Također, u srpnju je isplaćena dividenda od 1,20 eura po dionici, što čini više od 50 posto konsolidirane godišnje dobiti. 

Komentirajte prvi

New Report

Close